Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי סובארו אימפרזה 1600 ידנית שנת 96 ו 2 טסטים בשנה מתקרבים לאט אבל בטוח.

 

הבחירה נפלה על הונדה אקורד שנים בין 2000 ל 2002 אוטומטית לצערי.

 

מכיבן שאני נוסע הרבה ( כ 10 אלף ב4 חודשים) בנסיעה רגוע, ורוב הנסיעות זה בכביש מהיר ובין עירוני.

 

איך הגירים האוטומטיים של הונדה?

מה בנוגע לחלקים שמתבלים מהר, תפוחי הגה, בול ג'ויינטים, ברקסים?

 

מה הצריכת הדלק האמיתית? כרגע עם הסובארו בנסיעה רגוע יוצא לי 1-14

 

יש לרכב מחלות סדרתיות שצריך לשים אליהם לב במעמד הקנייה?

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

איזו אקורד? ב 2000-2002 יש מספר דגמים .אנגלי נפח 1800-2000 ,יפני 2000 , ארצות הברית 3000-2000. בגדול אילו רכבים אמינים מאוד , אבל כבר ישנים ואז האמינות מתחילה להיות בעיה!!. כי החלקים יקרים , ובאנגלי יותר קשים להשגה ( אין ברירה מקורי) .חלקים מקורים יקרים מאוד. הגירים האוטומטים יכולים להוות בעיה בק"מ גבוהים . מ2003 (שינוי צורה) הרכבים יותר מתקדמים והאמינות טובה יותר.

פורסם
איך מבדילים בין האנגלי לאמריקאי ליפני?

 

אני מסתכל לכיוון של ה 2 ליטר, אני לא צריך יותר מזה.

 

רשום לך ברשיון הרכב.

בדר"כ מנוע 2.0 עם הסאן רוף , מושבים חשמליים ודיפוני דמוי עץ זה הדגם הבריטי.

אני לא שמעתי על שום בעיה עם הגירים שלהם.

הייתה לי אחת עם 270 אלף ק"מ שעבדה יופי.

 

בגדול צריך רק לבדוק את הרכב במוסך שמתמחה ולא בבדיקת קניה.

 

בהצלחה.

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

×
×
  • תוכן חדש...