Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב >לסטודנט

שיהיה אמין , צעיר יפה וספורטיבי עד כמה שאפשר בתנאים האלו

רצוי אוטומט,

צריכת דלק - החל מ 1:12 זה מקובל

ישמש לנסיעה של כ 60ק"מ ביום 4-5 פעמים בשבוע ( מחצית מהנסיעות יהיו בעליות בכרמל )

 

2 דלתות 4 5 20 אין חשיבות מבחינתי, כל עוד יש 2 מושבים מקדימה הכל טוב.

 

המיטו קרצה לי ונכנסת בתקציב אך בזמן האחרון התחלתי לשמוע קצת אזהרות על תיקונים יקרים שלא כדאי ליפול בהם...

אשמח לשפוך קצת אור על הנושא ולקבל הצעות מתאימות.

 

תודה.

פורסם

ספורטיבי אוטומטי שעושה 1 ל12 ומעלה, אולי גם מכין קפה וטוסטים? צריכה כזאת לרכב שנוסע גרזן לא תהיה בחיים אלא אם כן אתה נוסע 90 בכביש בינעירוני.

 

אל תגע בספורטיביות בתור סטודנט, אין לך מה לעשות עם זה (אלא אם כן יש לך 1500 בחודש כסף לתחזוקה), אתה מחפש פוזה קנה איביזה 3 דלתות.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

הכוונה בספורטיבית הייתה מבחינה חיצונית ו "עד כמה שאפשר" זה כל הפלוסים שיכולים לבוא בתקציב.. בין אם זה מנוע טורבו זריז אחיזת כביש מעולה וכו'.. הרכב לא ישמש לנהיגה במסלול או להתפרעויות

פורסם
אם ככה אז כמו שרשמו מעלי, איביזה 3 דלתות. הרבה פוזה, רכב זריז.

 

 

יש עוד המלצות ?

 

האלפא לא עומדת בסטנדרטים ?

גולף משנתון נמוך יותר ?

פורסם

אם אתה מכוון למיטו אז מדובר ברכב שנת 2009/2010 בהספקים שונים (135/155 כ"ס) ידני או אוטומט - זאת לפי yad2.

 

שווה לך להתייעץ לגבי טיפולים ואפילו אפשרויות רכישה בפורומים של חובבי אלפא בישראל - כאן.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

היה לי נסיון של כמה ימים עם האלפא מיטו בגרסה הבסיסית.. 135 כוח גיר ידני .. מאוד נהנתי מהרכב ומאז התאהבתי

אבל כבר אז ראיתי בעיות קטנות כמו חשמל .. מנורות בסקאלה שנדלקו סתם ואם הייתי מהבהב האור הרבוה היה נשאר דולק עד שהייתי מכבה לגמרי ומדליק שוב והגה שלפעמים היה משחק קצת...

 

רוב הסיכויים שזה הרכב הספציפי שנהגתי בו אבל בכל זאת נרתעתי קצת ואני עדיין מחפש מידע מבעלי אלפא על בעיות וכו'

פורסם

זה שאהבתי את האלפא כן אבל אני מאוד נמנע בגלל הבעיות במוט הגה שכולם מדברים עליהן,

לכן אני עדיין מחפש אופציה אחרת שאני יאהב, לא חשבתי על משהו ספציפי ואין לי ניסיון עם יותר מידי רכבים בסגנון ככה שאני לא יודע מה יהיה לי אמין ולא יקר מידי לתחזוקה שוטפת,

כשאומרים שלגולף חלקים יקרים, הכוונה במקרה של תאונה וצורך בחלקי חילוף או נזקים שצצים להם מאיזושהן בעיות ידועות ?

לגבי הביטוח אני מודע למחיר של הגרמניות למיניהן.

 

על סיאט חשבתי אבל מחפש אופציות אחרות בכל זאת

 

תודה

פורסם

נראה לי שאתה רק מחפש אישור לקנות אלפא, אז הייתי מציע לך באמת לנסות למקד את ה"מחקר" שלך על בעיות נפוצות במיטו ועל עלויות אחזקה.

פשוט כשאתה ככה כל תשובה שהיא לא "מיטו" תבאס אותך. אלא אם כן תבין שזו כנראה קפיצה מעל הפופיק בשביל סטודנט

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

זה נראה ככה אבל לא אני לא נעול על אלפא, אהבתי את הרכב אבל אני מחפש עוד אופציות שיתנו מקסימום תמורה לכסף שלי בהתאם לצרכים שלי

 

נכון לעכשיו אחרי שחיטטתי קצת בפורומים ושאלתי כמה אנשים אני יורד מהאלפא מכיוון שזה יותר מידי עניין של מזל ואין לי 11000 מיותרים לתקן את הבעיה הנפוצה במיטו

 

אז אני מבקש אם נראה שאני נעול על האלפא, אני לא נעול, מוכן לקבל הצעות אחרות

 

לגבי השאלה שלי על הגולף הכוונה שלי היא לדגם ה TSI ולא הרגיל

 

אין לי ניסיון עם הרכבים האלו חוץ מכמה פעמים בודדות שהתרשמתי לטובה

ניסיתי גם את הקליאו החדשה אבל מאוד התאכזבתי מהאיכות בפנים הרכב אז גם ממנה ירדתי

פורסם

לגבי השאלה שלי על הגולף הכוונה שלי היא לדגם ה TSI ולא הרגיל

...

ניסיתי גם את הקליאו החדשה אבל מאוד התאכזבתי מהאיכות בפנים הרכב אז גם ממנה ירדתי

 

כנראה שפיספסתי אותך בדרך...

איך גולף והקליאו החדשה נכנסות להגדרה הקרובה או הרחוקה לספורטיבי? (בהנחה שאתה לא מדבר על GTI או RS שלא קרובות במחיר...)

 

אם הכיוון הוא 70K ש"ח שיעשה אותך 'שמח' בנהיגה ולא נפוץ מידי יש כנראה כמה אפשרויות אחרות.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...