Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

השבוע צצה לי בעיה במערכת ברכב,

כאשר אני לוחץ על הגז (הסל"ד עולה) הווליום של המערכת מושתק,

כאשר הסל"ד יורד חזרה לאזור ה-2000 סל"ד המערכת שוב נשמעת חזק וברור.

 

ניסיתי בעת מהירות שלא שמעתי כלום מהמערכת, להעביר לניוטרל (הסל"ד ירד ) ושוב שמעו חזק וברור.

שהרכב כבוי שומעים מצויין.

 

ברכב מותקנים 2 מגברים (JBL / rockford) מגבר אחד לסאב והשני ל-4 רמקולים.

רדיו דיסק של פיוניר עם יציאה RCA אחת שיוצאת למגברים עם מפצל בסופו.

הכבלים של הRCA והחשמל מופרדים.

המקום היחידי שקיים סיכוי שהם יהיו קרובים אחד לשני זה בקרבת החיבור למגברים.

אני חושב שאפשר לשלול שהבעיה היא ברדיו דיסק, כי קרה כבר מצב שהבעיה הייתה רק על המגבר של הסאב (זאת אומרת שמעו חזק וברור מהרמקולים בסל"ד גבוה, ומהסאב לא שמעו כלום, רק כאשר הסל"ד ירד ).

 

למישהו יש מושג ממה הבעיה יכולה לנבוע?

היו לי פעם "רעשי אלטרנטור" אבל עכשיו זה שונה לגמרי מזה, לא יצא לי להתקל בבעיה כזאת.

 

תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...