Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

החלפתי קלאץ במוסך מורשה. יש לציין שבזמן. לא חדש מידיי ולא שחוק מידיי .

הרובוט גם עבר "לימוד" מחדש . שילמתי כימעט 5000 ש"ח ויצאת מהמוסך .

לאחר נסיעה של שעה התחלתי להרגיש שהילוך שני מחליק במישור בעיקר לאחר פניות ויציאה מכיכרות .

והילוך ראשון בעליה גם מחליק ופשוט הרכב עולה בקושי את העליה , 10 20 קמ"ש .

כמו כן ריח של שמן שרוף .

חזרתי למוסך , הגיר מבחוץ מלא שמן כנ"ל הגחון שמחובר לתחתית המכונית .

המוסך החליט שמיסב הלחץ ההידראולי לא תקין והחליף אותו למרות שמיכל השמן שלו היה מלא , כך שנזילת השמן כנראה

מהגיר .

החליפו מיסב לחץ ובוצע "לימוד" לרובוט . בנסיעת מבחן כל ההילוכים מתחלפים מוקדם כך שהרכב בקושי מאיץ...

הילוך 1 מתחלף ל 2 ב-20 קמ"ש עם דיליי 3 שניות

הילוך 2 מתחלף ל 3 ב- 30 קמ"ש עם דיליי וזריקת קלאץ . בקיצור. הילוך 5 המכונית נוסעת 60 קמ"ש .

החליפו לקלאץ חדש. אמרו אולי הקלאץ הראשון רטוב משמן הגיר ולכן מחליק. שום דבר. הבעיה ממשיכה.

3 פעמים חזרתי למוסך. נסיעות מבחן עם מחשב נייד מחובר למחשב רכב. לימוד מחדש של הרובוט. נדה...שום דבר לא עוזר .

המכונית מאיצה רק בלחיצות חזקות על הגז והילוך 2 מחליק לפעמים ומעביר להילוך 3 די מהר. וזאת רק בנסיעה אגרסבית .

אבל בנסיעה רגועה בעיר ? החלפת הילוכים מוקדמת עם דיליי וזריקת קלאץ .והמכונית בקושי נוסעת .

מה יכול להיות ? הגיר היה מצויין , תאוצה ,מתאים את עצמו לנסיעה רגועה או אגרסיבית . לא זורק קלאץ . לא מחליק .

 

תודה על העזרה .

עריכה אחרונה על ידי zoharg432
פורסם

לא הבנתי משהו מהשורה האחרונה,

 

אם הכל היה בסדר, למה החלפת קלאץ'?

כמה ק"מ עבר הרכב?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

165,000 ק"מ עברה המכונית . זה הקילומטרז ששמעתי שמגיע הזמן להחליף קלאץ לפני הולך גם הגלגל תנופה .

 

ד"א אני נהג מונית ומדובר במונית . ה סיטרואן ללא שום תקלות כבר שנתיים וחצי מחזיק אותה .

פורסם

איפה הרכב נמצא? זה מוסך מורשה יבואן?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם

תקלה מוכרת, בקש מהמוסך לבצע לימוד מחדש לתיבת ההילוכים לפי ההוראות של מחשב האבחון, במדוייק!

לאחר לימוד נכון, הגיר יתנהג כחדש.

אורן

פורסם (נערך)

הרכב מטופל רק במוסך מורשה .

ולגבי לימוד של הרובוט...עשו לו כמה פעמים לימוד .

עדיין יש דיליים ארוכים לא יכול לעקוף והחלקות קלאץ במאמץ .

אולי קשור לנזילת שמן שהייתה מהגיר ? אולי תקלה ברובוט ? לא קיבל מספיק שמן ביגלל הנזילה ?

עריכה אחרונה על ידי zoharg432
פורסם

אולי אני טועה. הלימוד שאני קורא לו לימוד רובוט זה מה שאתה אומר לימוד גיר .

בכל מיקרה הייתי כמה פעמים. הבוחן נסע עם המכונית עם לפטופ מחובר למחשב רכב חיכה לטמפרטורה של מנוע וגיר מתאימה ללימוד

לא עזר כלום. אובד עיצות אני. כולה ניכנסתי למוסך מורשה שיחליפו קלאץ .

פורסם

אורן, מה הסדר גודל של עלות העבודה+חלקים לעבודה כזו אצלך במוסך?

פותח השרשור הוציא 5,000 שקלים אחרי 165,000 ק"מ שזה כמעט עלות של שיפוץ תיבה אוטומטית אמיתית נשמע מוגזם.

אין הגיון לשלם סכום כזה..

אני מתנייד ב-C3 פיקאסו דיזל רובוטית ומחיר הקיט קלאץ' עולה 1800 שקלים. יש חלפים נוספים חוץ מהפלטה והשמש?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

בדגם הזה של הגיר ניתן להרכיב את הפלטת מצמד הפוך. עובד לא מקצועי או שלא היה מרוכז בעבודה

יתכן שהרכיב את הפלטת מצמד הפוך, ואז מרגישים בדיוק את התופעות שאתה מתאר.

לא יעזרו גם עוד אלף לימודים לגיר.

בקש מהמוסך לפרק את הגיר בשנית ולבדוק האם המצמד הורכב כראוי. לפי דעתי זאת הסיבה.

פורסם

זה מה שהמוסך אמר לך?

אין חיה כזאת. התוכנת דיאגנוסטיקה לא היתה מאשרת את זה.

לפי דעתי הם פישלו, ולא נעים להם להגיד לך מה באמת היתה התקלה.

העיקר שהרכב תקין, אך אני לא הייתי חוזר למוסך הזה יותר.

פורסם
זה מה שהמוסך אמר לך?

אין חיה כזאת. התוכנת דיאגנוסטיקה לא היתה מאשרת את זה.

לפי דעתי הם פישלו, ולא נעים להם להגיד לך מה באמת היתה התקלה.

העיקר שהרכב תקין, אך אני לא הייתי חוזר למוסך הזה יותר.

 

 

אפשר לדבר איתך במייל?

בדיוק קנינו היום אוטו= סיטרואן פיקסו ויש לנו את אותה הבעיה..ההילוכים עוברים בסירבול..

מה אתה מציע? גם עידכון תוכנה?

איך עכשיו האוטו שלך נוסע? חלק?

פורסם

המוסך לא אמר לי כלום. פשוט אמר לי סע אם יש בעיה תיפני למוסך המרכזי.

החלטתי כצעד אחרון ללכת בפעם האחרונה למוסך הזה ע"מ שיראו שיש בעיה ומישם ליסוע למוסך המרכזי בבני ברק .

המכונאי שמתעסק עם המחשב וכל הדיאגנוסטיקה התחבר שוב למחשב רכב ואמר שהכל בסדר .

כשאמרתי לו שידבר אולי עם המוסך המרכזי. הרים טלפון למחלקה הטכנית בבני ברק דיבר עם מישהו ששאל אותו כמה שאלות .

תוך כדי שיחה עם האיש מחשבים אמר לו לגשת למחשב ובדקו ביחד מילמל כמה אותיות באנגלית שאני חושב שזה אולי דגמים של גירים

או עידכוני תוכנה. הריץ את התוכנה.הלך להסתודד עם בעל המוסך וזהו .

יצאתי מהמוסך הרכב נסע בסדר. קצת החליק. וכניראה שהמערכת מתאימה את עצמה כי היום הרכב נוסע חבל"ז .

 

ותשובה למיכל וולף. לדעתי. למרות המחיר לגשת בעיניינים האלו רק למוסך בבני ברק שם יושבים המומחים. כי כולם מיתקשרים אליהם

כשניתקלים בבעיות וכך הם הכי מנוסים. בואי נגיד שבטוח ששמעו על הבעיה שלכם.

יש עוד מוסך ביהוד קוראים לו כדורי שמעתי מנהגי מוניות שהם גם מבינים וגם מתקשרים אליהם מוסכים להתייעץ .

המייל. [email protected]

פורסם (נערך)

ולגבי הגיר של הסטרואן. מניסיון של נהג מונית. ללא תקלות. קלאץ במונית החלפה ב 160,000 שנתיים וחצי . שמעתי כך מנהג נוסף. אם לא מחליפים בזמן

הולך גלגל תנופה הוצאה של עוד 3000 ש"ח. קלאץ עולה יקר מחליפים ביחד עם שמנים 4500 ש"ח-4000 ש"ח .

החלפת הילוכים בסדר השהיות בין ההחלפות סבירות. סה"כ זה לא גיר אוטומט. חסכונית בדלק. משולב 15 ק"מ ליטר ויותר. או 6 ליטר בלי מזגן 7 ליטר עם מזגן .

תישאלו נהגי מוניות שנוסעים על c-4 .

עריכה אחרונה על ידי zoharg432
×
×
  • תוכן חדש...