Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

כאמור, סריון שנת 2008 (מידות 175/65)

בסבב פנצריות קצר שעשיתי מסתבר שאף אחד לא מחזיק דגמים איכותיים למידה הזאת,

והמקסימום שהציעו לי זה דנלופ, שהבנתי שפעם היו טובים אבל כיום מיוצרים באינזונזיה/תאילנד.

האם כדאי להשקיע ולהמשיך לחפש? לקנות דרך אחד האתרים המקוונים? להתפשר על דנלופ?

הנסיעות ברכב בכל מקרה לא משמשות לנסיעות 'אקסטרים' כלשהם, רק בית-עבודה.

תודה

פורסם

שלום,

באתר טייר קלאב זמינים לרכישה ארבעה דגמי צמיגים במידה הזו.

ביניהם, Toyo Proxes NE02 תוצרת יפן, דגם צמיג חדש, איכותי וחסכוני, במחיר של 337 ש"ח לצמיג כולל הכל - פירוק, איזון, התקנה ומע"מ.

כמו כן זמין לרכישה Falken ZE912 במחיר של 292 ש"ח לצמיג כולל הכל.

פורסם

המידה 175/65/14

התקציב הוא 1400 ש"ח לרבעייה.

אגב, באתר TIRECLUB יש לכם רק 2 דגמים ולא 4.

הסבב ביתניים היה טלפוני ולא הייתי מודע שיש כאלו הבדלים בדגמים לרכב פשוט.

כאמור, כמו שרשמתי בכל הפנצריות אמרו שלקוטר שלי הם מחזיקים רק סינים+דנלופ,

כאשר הדנלופ הוצע ב 990/1200/1250.

פנצריה אחת הציעה goodyear (תוצרת פולין?) ב 1400.

ככשאלתי לגבי דגמים מוכרים יותר, הם אמרו שצריך להביא במיוחד וזה יעלה לפחות 500 ש"ח לצמיג..

פורסם

אוקיי, אולי לא הובנתי כראוי:

אני יכול לחפש בלי סוף השוואות מחירים באתרי אינטרנט שונים, אבל בסופו של דבר שאני מתקשר לפנצירות עצמן, אומרים לי שהם לא מחזיקים את הצמיגים שראיתי באתר, והם 'יכולים לנסות להזמין' וגם רוצים עליהם מחיר גבוה מזה שבאתר. אותו הסיפור בארבע פנצריות באיזור המגורים שלי.

אבל, נניח שאני כן מוצא, שלושת הדגמים האלו עונים לדרישות המחיר שלי:

FALKEN ZE912 82H TL

FALKEN SN828 82T TL

DUNLOP 82T EC201

 

תודה

פורסם

מבין השלושה הייתי בוחר ב-ZE912.

בדוק זמינות גם של Goodyear EFFIGRIP COMPACT, של Kleber Dynaxer HP3 ושל קונטיננטל EcoContact 3 ו-PremiumContact 2.

 

נסה להרחיב גם את מעגל הצמיגיות שלך (יש כאלו מומלצות בפ"ת, רמת אביב, תל אביב, רמת גן...).

פורסם

הפאלקן ze912 עושה עבודה טובה, אני מאוד מרוצה ממנו (מבחינת אחיזה, נוחות, יכולות בלימה) ולדעתי המחיר שהציעו ב tire club בסדר גמור ואתה יכול לבדוק מולם איפה קיים במלאי ולרכוש בראש שקט.

 

הקונטי פרימיום 2 מעולים.

פורסם

עדכון - הזמנתי בסופו של דבר דרך TIRE CLUB, השירות שלהם היה טוב, הגיעו הצמיגים שהזמנתי,טריים (יחסית- חצי שנה) והותקן בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...