Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

הרבה זמן לא כתבתי פה :)

 

טוב לעניין ,

 

אני מחפש מצלמה נסתרת בסגנון של עט או כל צורה אחרת עם עדשה רחבה , ואיכות תמונה טובה .

מה שכן כמובן היא צריכה להיות נסתרת .

 

בדקתי כמה אופציות של שלט לרכב , או מצת וכולם באותה איכות עם בעיית עדשה לא רחבה מספיק.

 

איך תוכלו לעזור לי בנושא ?

 

 

 

תודה רבה לכולם :)

פורסם

בזמנו רכשתי DOK עם מצלמה נסתרת. לא כ"כ הבנתי את סוגיית רוחב העדשה.

למצלמה היה פיצ'ר נחמד של התחלת צילום על פי זיהוי תנועה.

האיכות היתה מספקת, והעלות כמעט אפסית.

 

[ATTACH=CONFIG]388048[/ATTACH]

פורסם

המצלמות הפשוטות .

הם בדרך כלל עט או שלט לרכב ,

והתמונה שם היא ממש קרובה , ולא פותח עדשה .

 

רואים קרוב ולא פותח עדשה .

בשביל לצלם פנים צריך להתאמץ עד בלתי אפשרי.

פורסם

הנה משהו שצילמתי הבוקר במצלמת שלט לרכב. מדובר במצלמה שמצלמת בפורמט HD ב-H.263.

הרסתי קצת את האיכות של הסרט המקורי כשחתכתי אותו והמרתי מ-MOV ל-AVI, ובפעם השנייה כשהעליתי ל-Youtube (רואים את זה במצב מסך מלא). אני כן חושב שהאיכות המקורית טובה, אפילו מאוד, במיוחד כשמצלמים סטטית, ז"א שהמצלמה עומדת במקום ומצלמת את המתרחש בסביבה.

למה אתה מתכוון "בשביל לצלם פנים"? האם לצילום פרצוף או צילום פנים בתוך חדר? בשני המקרים האיכות מעולה. לגבי רוחב העדשה, תראה את טווח הצילום לצדדים.

 

[video=youtube_share;Ad9MG38IBJU]

פורסם

Pasat04 , תוכל לספק יותר פרטים \ לינק למצלמה שלך בבקשה ?

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני רוצה לצלם מפגש עם לקוח שלי או פגישה אישית .

זה מצריך ממני להסתובב וללכת הרבה .

שמתי לב למצלמות שלט לרכב שהם מצלמות קרוב מידי ככה שאני רואה את החולצה שלו מקסימום סנטר.

ובזמן ההליכה פשוט כל התמונה רועדת ולא ניתן להבין כלום.

×
×
  • תוכן חדש...