Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני חייל בן 19 עם רשיון כבר שנה וחצי, לשעבר בעל פיג'ו 206 שקרעה לי את הכיס מכל הבחינות אז הוחלט להפרד כידידים (הייתי מאוהב ברכב למרות כל המגרעות).

בזמן האחרון קצת קשה לי לתמרן את היום יום וסופי השבוע בלי רכב ואני מחפש עד ינואר 2015 לרכוש את הרכב הבא שלי.

התקציב הוא עד 20 אלף שקלים, עדיפות לאמינות ופחות זלילת דלק (1 ל13\14 זה בסדר גמור).

רצוי שיהיה גיר רגיל , רכב שלא יהיה חלש מדי וכמובן שיהיה לו לוק צעיר ושיהיה נחמד לנהוג בו .http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA

 

מצפה לתגובות שלכם לראות מה דעתכם, תודה מראש :-)

פורסם

אם תמצא סקודה פאביה ידנית במצב טוב שטופלה כראוי - לדעתי זו תהיה עיסקה טובה.

אגב, אתה יכול למצוא גם סיאט קורדובה משנים מתקדמות יותר אני לא יודע אם תיכנס לך בתקציב ה 1600 ידנית אבל זה אוטו זול וטוב, כמו הפאביה וכל רכב, צריך לדאוג שטופל כראוי.

פורסם

עוד משהו, אם תוכלו לתת לי המלצות של אתרים לחפש בהם זה יהיה נהדר.

כרגע חיפשתי את 2 האופציות שנתת לי ביד 2 ולא מצאתי שום דבר.

×
×
  • תוכן חדש...