Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סיכוי שמישהו מפנה לכמה אמור להיות גובה הקנס ? לא הצלחתי למצוא את זה בשום מקום.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אני רחובותי, ויצא לכמה חברים לאכול את הקנס הזה. אצל כולם זה 100 שקל.

יכול להיות שבגלל שזה כמעט על הרצל ויש מצוקת חנייה ממש רצינית שם הקנס מוגדל?

קקטוסולר ידנית

 

פורסם
אני רחובותי, ויצא לכמה חברים לאכול את הקנס הזה. אצל כולם זה 100 שקל.

יכול להיות שבגלל שזה כמעט על הרצל ויש מצוקת חנייה ממש רצינית שם הקנס מוגדל?

מה ז"א יצא לכמה חברים לאכול את הקנס הזה ? הכוונה שרשום בדו"ח סעיף 205 ? זה נמצאים בחניה של המגדלים מול הפקה פקה - ואין שם חניה בשום מקום הכל כחול לבן וגם אז לא בטוח שיש חניה. ואם יש מצוקת חניה אז העייריה במקום לפתור את הנושא מתפטרת בענישה של האזרחים? ואם יש קנס מוגדל לא אמור להיות רשום?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

אולי תפנה למחלקת פיקוח החניה של העיר?

גם אני צירפתי לינק לבחור שב-2010 קיבל "רק" 100 ש"ח קנס על אותו סימול עבירה.

בקש הבהרה או מקור לחוק ולגובה הקנס מהעירייה.

פורסם
אולי תפנה למחלקת פיקוח החניה של העיר?

גם אני צירפתי לינק לבחור שב-2010 קיבל "רק" 100 ש"ח קנס על אותו סימול עבירה.

בקש הבהרה או מקור לחוק ולגובה הקנס מהעירייה.

 

התקשרתי לעירייה. לפי מה שנאמר חניה בחניית תושב מזכה אותי ב245 שקלים. באותה מידה העירייה יכולה להמציא סכום של 800 שקלים? כשביקשתי הפניה לאתר שבו רשום בדיוק סכום החיוב לכל עבירה נענתי ב- ״שקר כלשהוא״ .

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

בהקשר לנושא. האם עיריות מקושרות ברשת ביניהם ? נניח וקיבלתי דו"ח בת"א (לפני הרבה זמן , וכמובן שילמתי ) ואני רוצה להגיש מכתב ערעור על הדו"ח שקיבלתי ברחובות ולציין שמעולם לא קיבלתי דו"ח - האם יש לעיריית רחובות דרך לדעת על הדו"ח שקיבלתי בת"א ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...