Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי מאזדה 3 2006 האצבק.

החלטתי להתחיל לשדרג לאט לאט את מערכת השמע.

התחלתי מלשדרג את המערכת המובנת באוטו למערכת דאבל דין ובשלב מאוחר יותר להחליף רמקולים

 

המערכת שרכשתי היא: [h=3]JVC KW-AV61BT[/h]

במהלך ההתקנה צצו לי כמה בעיות:

 

1) שליטה מההגה לא מגיבה לי בכלל- המערכת תומכת בשליטה מההגה

2)רשום כי יש לי אפשרות להשתמש בפנדורה ועוד כל מיני דברים במערכת, אבל משום מה מופיעים לי רק חלק מהאייקונים במערכת.

 

ישלמישהו רעיון איך לפתור את הבעיות, בגלל שקניתי את כל החלקים לבד אין לי איש מקצוע לפנות אליו לעזרה.

 

תודה

פורסם (נערך)

1) לפי חוברת ההוראות נדרש מתאם נוסף שאינו כלול בחבילה. כמו זה (יש לוודא תאימות לפני רכישה!): http://mobile.jvc.com/product.jsp?modelId=MODL028541&pathId=62&page=2

 

2) לגבי פנדורה, אתה צריך אפליקציה תואמת בסמרטפון שלך ולחבר בינו לבין המערכת. כמו כן פנדורה מוגבלת לעבודה בארה"ב בלבד ולכן יהיה צורך לפתוח את השירות בארץ. יש מדריכים באינטרנט.

 

אילו עוד פונקציות לא עובדות/מופיעות?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

התקנתי בכוחות עצמי...

 

אמור להיות לרדיו הזה אפשרות שליטה מההגה לכל רכב לפי מה שקראתי

 

אני לא מרוצה מההתקנה כל כך אבל זה מה יש בנתיים...

כעיקרון אמור גם להיות אייקון של Apps לחיבור לטלפון הסלולרי שגם זה לא מופיע אבל זאת משום שכנראה לא חיברתי את הכבל המתאים עדיין של JVC...

 

בקשר להתקנה, יש מישהו שיכול לעזור לי עם זה?

פורסם

נראה לי שtom22 צודק אתה תצטרך מתאם לא ראיתי דאבל דין עם שליטה מובנת לכל רכב רק מערכות תואמות מקור כוללות מתאם בתוכן.

תבדוק את הנושא יותר לעומק מה אתה צריך בדיוק

פורסם
נראה לי שtom22 צודק אתה תצטרך מתאם לא ראיתי דאבל דין עם שליטה מובנת לכל רכב רק מערכות תואמות מקור כוללות מתאם בתוכן.

תבדוק את הנושא יותר לעומק מה אתה צריך בדיוק

 

 

תוכלו לעזור לי להבין מה אני צריך בשביל שזה יעבוד...

אני לא מצליח להבין איזה סוג מתאם צריך...

 

תודה

פורסם

אתה צריך מתאם שליטה מההגה או אוניברסלי או יעודי למכשירי JVC

הנפוצים בשוק הם של PAC או של AXXESS

העלות היא בדרך כלל בין 300-400 שח עבור מתאם שכזה.

 

אני לא ממליץ לך לרכוש עצמאית מתאם כזה ,גש לבעל מקצוע.

פורסם

אני יודע שהנושא בטח נטחן כאן שוב שוב אבל הייתי שמח לדעת אם אתם מכירים מישהו באזור חיפה שאוכל לגשת אליו לצורך העניין...

בנוסף ארצה כנראה שיעשו לי הרכבה מחדש כי הצורה שבה אני הרכבתי לא מספקת אותי...

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...