Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רפיטר לבית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקומה השניה בבית אין קליטה טובה של WIFI.

יש קליטה רק בסוף המדרגות.

 

מחפש רפיטר שפשוט מחברים לחשמל, בלי כבלים ובלי הגדרות מיוחדות.

 

המרחק בין הנקודה שאחבר את הרפיטר לבין הראוטר הוא 7 מטר בערך ובדרך יש רצפה (קומה שניה) וקיר.

הרפיטר צריך לספק קליטה טובה עד מרחק של 8 מטר כולל שני קירות.

 

מעדיף מוצר מאיביי, הרבה יותר זול משם, אבל אם יש משהו טוב במחיר סביר בארץ אני מוכן לשקול את העניין.

They are trying to ban me...

פורסם

אני משתמש במשהו כזה (לא הזמנתי את זה מפה. הזמנתי מ- Banggood שהיה במבצע), ואני מרוצה ממנו.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

מממ

קצת יקר, וגדול.

 

ראיתי באיביי דברים כאלו:

 

imgLoading_30x30.gif$_12.JPG

imgLoading_30x30.gif$%28KGrHqZ,%21mIFJpS+2+BMBSd4jf%219sQ%7E%7E60_12.JPG

 

 

הם עולים 60 שקל בערך.

 

האם הם יעשו את העבודה או שהם כמו "משפרי צריכת הדלק" שיש באיביי?

They are trying to ban me...

פורסם

יש לי בבית את הדגם הראשון (הלבן) הוא עובד בסדר גמור ובהחלט יש שיפור בעוצמת האות

 

אבל תשים לב שהגלישה תהיה פחות מהירה באזורים שמגובים ע"י הריפטר.

 

בכל מקרה יחס עלות-תועלת בהחלט מומלץ

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
יש לי בבית את הדגם הראשון (הלבן) הוא עובד בסדר גמור ובהחלט יש שיפור בעוצמת האות

 

אבל תשים לב שהגלישה תהיה פחות מהירה באזורים שמגובים ע"י הריפטר.

 

בכל מקרה יחס עלות-תועלת בהחלט מומלץ

 

גם לי יש את הלבן הזה בצורת קשת והוא עובד סבבה לגמרי

 

לדעתכם הוא יספיק למרחקים שציינתי?

 

אני לא מתכוון לחבר אליו מחשבים דרך WIFI, זה ישמש בעיקר לפלאפונים וטאבלטים בבית (עדכוני תוכנה, אפליקציות, וגלישה רגילה).

They are trying to ban me...

פורסם

ראיתי שיש גם אפשרות לחבר כבל.

יכול להיות שאני אצליח לחבר אותו לכבל למעלה.

במקרה כזה, הכל יעבוד כמו שצריך? האות תיהיה מספיק חזקה?

They are trying to ban me...

פורסם (נערך)

יש לי ריפיטר דומה או זהה למה שמצאת באיביי. נקנה בזמנו ב-DX או TOMTOP במשהו כמו 10-12$. כבר איני זוכר בדיוק. צריך להיות בפורום שרשור על הנושא.

כדאי שתנסה. בטח לא לקנות במחירי גזל פריטים מחברת בזק.

הריפיטר עובד טוב וסייע להתגבר על בעיית עבירות של שני קירות ממ"ד.

נתב רגיל אמור לתת - בבבית פחות או יותר סטנדרטי - טווח של יותר מ-8 מטר שציינת, וככה גם הריפיטר.

אל תחכה לפלאג-אנד-פליי מיידי.

רק לפעם הראשונה - תצטרך להגדיר חיבור לנתב, אבטחה, ערוץ וכמה נסיונות בהגדרות עד שיתפס. עניין של 15-30 דקות.

להעביר כבל בחיבור ישיר תמיד טוב יותר, מכל הסיבות, אבל כרוך בהסתרה או הפרעה דקורטיבית - כלומר יראה לא יפה, אולי כמה קידוחים והעלמת עקבות שלהם והרב הסבלנות לכל הדלתות והפינות בדרך.

אם אתה רוצה חיים קלים בלי להתאמץ - תן לטכנאי כמה מאות שקלים והוא יביא מכשיר ויתקין. רק שבדרך כלל אף אחד לא יבטיח לך הצלחה אלא ניסוי ותעיה. על חשבונך.

עריכה אחרונה על ידי רוכב בודד
ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם (נערך)

קודם כל תודה על ההתייחסות.

לגבי הגדרות, אין לי בעיה להתעסק עם זה קצת בהתחלה, אבל ממש לא מתחשק לי לרדוף אחרי הרפיטר כל פעם שהראוטר עושה ריסטרט או משהו בסגנון.

 

אני לא מתכוון להביא טכנאי, אני ואבא מספיק טובים בשביל כל הדברים האלו :) אבא שלי בנה חצי מהבית 8)

 

טוב אז מה שאצטרך לעשות זה נקודת חשמל, אבדוק איך זה עובד אלחוטי.

אם לא אהיה מרוצה אני אסדר כבל אינטרנט שיתחבר אליו ישירות מהמודם.

 

דרך אגב, יש מפצל לכבל אינטרנט?

כל ה4 יציאות מהמודם שלי תפוסות. :oops:

 

עריכה: מצאתי כמה.

השאלה אם מוצר של 3 שקל באמת מספיק טוב?

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...