Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה לצמיגים במידה 205/55R16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מבקש המלצה לצמיגים במידה 205/55R16, שימוש כללי שכזה, לא שורף את האספלט אבל גם לא זוחל.

אם אפשר למצוא משהו נורמאלי עד 400 ש"ח ליחידה אני אשמח (כמובן שכמה שפחות ולא על חשבון האיכות, מבורך), אם יש צורך לתקציב גבוה יותר אשמח להחכים.

 

תודות!

פורסם

רכשתי השבוע דרך אתר טיירס 4יו צמיג כזה של falken בפנצריה ליד תל השומר \אור יהודה ב 339 כולל מעמ והרכבה.תיכנס לאתר הזה ויש לך השוואת מחירים ,נראה לי שהם זולים.

פורסם

^ מחזק!

החלפתי לכאלה לפני חודשיים (אולי קצת יותר) ועושים עבודה מצויינת

אם אתה גר באזור המרכז,מציע לך ללכת להיפר צמיג בפתח תקווה - שירות מצויין!!!!

(רק תתקשר להזמין כאלה כי יכול להיות שהם לא יחזיקו שם במקום,מגיע תוך כמה דק' נראה לי)

פורסם

שלום,

בסביבות התקציב שהגדרת יש לך מבחר צמיגים לא רעים:

PIRELLI P7 CINTURATO

TOYO PROXES CF2

YOKOHAMA C.DRIVE2

 

 

קצת מעל התקציב יש את KLEBER DYNAXER HP3 או GOODYEAR EFFICIENT GRIP

 

 

FALKEN ZE912 צמיגים לא רעים שנותנים תמורה טובה למחיר. גם אפשרות - לא ברמה הכי גבוהה, אבל מספקת בטיחות ונוחות לכל רכב רגיל ולנהיגה רגועה\סטנדרטית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היו לי את ה912, על הרכב הקודם שלי, אמנם הצמיג שם היה יחסית צר וגבוה (185/60R14) אבל עדיין הרגשתי איתם קצת חששות כאשר הייתי על כביש רטוב (נכון שיש בישראל מעט מאד ימים רטובים אבל עדיין)

 

בקשר להמלצות האחרות, אם אני זוכר נכון ה P7 רועשים יחסית, לא?

פורסם

P7

לא רועשים, יופי של צמיגים.

הם הגיעו תקופה כמקוריים על ג'טות עם מנוע 160כ"ס

 

חבר שלי הרכיב אותם על סוזוקי SX4 ומרוצה יותר מברידג'סטון המקוריים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ה-C דרייב 2 קצת רועשים, מותקנים אצלי ביונדאי.

ברכב השני שלי מותקנת רבעייה של גודייר אקסלנס, דגם קצת מיושן, לא יודע אם עוד מוכרים אותו אבל אחלה צמיג, שקט, נוח ואוחז.

 

ראיתי שב-420 מוכרים קונטיננטל פרימיום קונטקט, צמיג נוחות מצויין, שווה לבדוק.

פורסם

אני לא מעוניין ביוקוהומה/דאנלופ,

 

איפה ראית קונטי פרמיוםקונטקט ב420? אני מאזור הצפון..

פורסם

אכן.

אם אתה מאיזור עפולה/בית שאן אני ממליץ על ביטון, יש לי ניסיון ארוך איתם והם בסדר גמור.

גם אביב סוכנויות נותנים שירות מעולה ומחירים טובים, הם יזמינו בשבילך כמעט כל מה שתרצה.

הם ממוקמים ביציאה לכיוון תענכי"ם.

פורסם

מצטרף להמלצה על הpirelli p7, אבא שלי רכש אותו לפני כשבוע ומבסוט ממנו עד הגג.

המחיר היה 360 ש"ח לצמיג כולל התקנה כולל הכל.

פורסם

ברכב שלי יש בדיוק את אותה מידת צמיגים.

לפני כחודש וחצי רכשתי זוג קונטיננטל פריומיום קונטאקט 2 מצמיגי "יוסי אוזן" בקרית מלאכי,

תאריך ייצור מאוד קרוב לזמן הקנייה במחיר של 470 ש"ח ליחידה. מאוד מרוצה מהצמיגים הנ"ל.

בנוסף לפני כחצי שנה רכשתי זוג צמיגי פאלקן במחיר של 320 ש"ח (במבצע).

לפני כן היו ברכב 4 צמיגים מסוג מישלין פרמסי.

לדעתי הקונטיננטל הרבה יותר טובים, הרכב יושב טוב יותר על הכביש והנסיעה שקטה.

הפאלקן גם עושים עבודה טובה, סך הכל אין לי תלונות אליהם.

אגב כשביררתי בפנצ'רייה אחרת לגביי המישלין הנ"ל, ביקשו 700 ש"ח ליחידה. לעתי לא מצדיק את המחיר בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...