Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כחדש בתחום הדיטיילינג - הייתי מעוניין לבצע רכישה של ציוד חיוני לניקיון שוטף של הרכב.

מצ"ב סל המוצרים שבו אני מעוניין.

אשמח לקבל את חוות דעתכם המלומדת לסל זה.

האם לדעתכם בו פריט מיותר? האם חסר בו משהו? המלצה למוצר אחר? אשמח לשמוע הכל

 

תודה מראש!

רשימת קניות.jpg

פורסם

אפשר להשתמש במברשת רוחמה במקום המברשת הכחולה, אומנם זה לא בצבעים סקסים אבל זה נותן את אותה תוצאה (בתנאי שמדובר באותו קושי של מברשת כמובן).

במקום מנקה שמשות אפשר להשתמש בזה הביתי או ONR (עובד מצויין אגב).

כדאי לקנות גם APC (אפשר אפילו כזה של שופרסל).

 

נ.ב. תבדוק איך הכי טוב ליישם כל דבר למשל SILK SHAINE יותר נוח (לי לפחות) ליישם עם פד צהוב.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

חשבתי על ה-APC אבל בשביל מה אני צריך אותו אם את חלקי הפלסטיקה הפנימיים אני אנקה עם Chemical Guys Silk Shine?

 

ולגבי הפד הצהוב - אתה מתכוון למשהו כזה למשל: http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%90%D7%A4%D7%9C%D7%99%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%92-%D7%9E%D7%99%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%91%D7%A8-Mothers.html

פורסם

ואוו איזה הבדל במחיר! תודה על הלינק נראה באמת הרבה יותר משתלם!

 

לגבי החומר ניקוי לפלסטיק - באתר אוטוסטור נכתב על ה SILK SHINE שהוא: "תרסיס לחידוש ולהגנה על פנים, וחוץ הרכב".

מה לגבי - Chemical Guys G6 Hyper Coat?

פורסם

ההבדל במחיר אבל גם באיכות, אלה פדים נחותים שנזרקים לפח אחרי שימוש אחד אז אל תצפה ליותר מידי.

 

הוא מחדש לא מנקה, יש הבדל, הוא ייתן לפלסטיק צבע שחור חדש אבל לא ינקה את כל השומן והלכלוך שיש על הפלסטיק.

G6 הוא בדיוק אותו הדבר אבל נותן מראה הרבה יותר שומני.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
ההבדל במחיר אבל גם באיכות, אלה פדים נחותים שנזרקים לפח אחרי שימוש אחד אז אל תצפה ליותר מידי.

 

הוא מחדש לא מנקה, יש הבדל, הוא ייתן לפלסטיק צבע שחור חדש אבל לא ינקה את כל השומן והלכלוך שיש על הפלסטיק.

G6 הוא בדיוק אותו הדבר אבל נותן מראה הרבה יותר שומני.

 

אם כך משתמע שלצורך ניקוי ושמירה נכונים על הפלסטיקה הפנימית של הרכב צריך גם APC וגם SILK SHINE?

פורסם

אכן, הראשון מנקה והשני שומר (כבונוס אם תנקה לפני ההגנה היא תחזיק יותר זמן).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

הבנתי.

תודה רבה! עזרת לי מאוד!

 

עכשיו אני רק מתבאס שזה מתחיל להפוך לקנייה בסכום גדול מדיי, קרוב ל-1000 ש"ח, וזה רק עבור מוצרים בסיסיים..

פורסם

תראה, שום דבר זה לא חובה אתה יכול גם לא לשים הגנה בכלל.

התוצאה המיטבית תתקבל אם תבצע את השלבים האלה אבל זה לגמרי נתון לבחירתך.

חוץ מזה שגם לניקוי המושבים אתה צריך Apc אז זה לא לקנות עוד חומר.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

אם אתה רוצה לחסוך אני יכול להציע לך לצמצם בדברים הבאים (לדעתי לא קריטיים לקנייה ראשונה ):

APC - אפשר לקנות בשופרסל

חומרים לניקוי ריפודים והגנת ריפודים - אפשר להשתמש ב APC במקום זה

מגבת לניקוי שמשות - לא קריטי בכלל וכל מגבת מיקרופייבר עבה תספיק

חומר לניקוי שמשות - ממש לא חייבים. אם תייבש טוב אחרי השטיפה ו/או תשתמש ב ONR בדילול qd בהחלט אפשר להגיע לתוצאה מעולה!

מברשת לריפודים - אפשר לקנות מברשות קשות ורכות בכל חנות כלי בית בשוק

×
×
  • תוכן חדש...