Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פינוק יום העצמאות מסמל"ת


amiger
שימו לב! השרשור הזה בן 3696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תשומת לב יפה מאוד,שעלותה ליבואן היא אפסית והבאזז שהיא יוצרת שווה כל אגורה.

 

ממתיקה במעט את הצניחה החופשית במחירון של רכבי המוצג.

 

האם גם היד ה2 , ה3 והלאה מקבלים את אותו שי או רק אלו שהוציאו את הרכב מהחברה?

ברצינות?

אתה סגור על הצניחה החופשית?

אז ככה, מציאות ואחותה היפה והמאופרת מדומה יצאו לארוחת בוקר בבית קפה עובדה.

זה מה שהם מצאו בתפריט:

אבארט 500 לוסו 2010 – 115,000 ₪ (חדשה 175,000 ₪)



אבארט 500 סקורפיונה 2010 – 94,000 ₪ (חדשה 156,000 ₪)

 

 

 

גולף GTI 5 דל DSG 2010 – 106,000 ₪ (חדשה עלתה 220,000 ₪)

גולף GTI פרימיום 2010 – 118,000 ₪ (חדשה עלתה 250,000 ₪)

פולו GTI 2011 -92,000 ₪ (חדשה 155,000 ₪ - אבארט מקבילה 2011 שווה 108,000 ₪ סקורפיונה).

סיאט לאון קופרה 240 כ"ס 2010 – 87,000 ₪ (לא זוכר כמה עלה חדש אבל באיזור 200+).

רנו מגאן RS 2010 – 96,000 ש,ח (חדשה באיזור 220,000 ₪)

 

גולייטה תלתן 2010 – 113,000 שעלתה בין מחיר של GTI 5 דל רגילה לפרימיום ושווה בדיוק באמצע ביניהם – משמע הפסד זהה.

 

אודי A1 2010 – 71,000 ₪ (חדשה 160,000 ₪).

 

 

מסקנה כללית – אבארט שומרת מחיר מצוין ביחס לקונצרן אותו אתם משבחים וגם אלפא שומרת לא פחות ממנו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רגע, מה קורה עם הפרולטריון, זה עם הפיאט ? לו לא מגיע ?

 

ברור שמגיע. לבעלי פיאט אונו 1993 אפשר לקנות בירה בפחית שהפועלים הזרים קונים .....אבל הכי חשוב שאנחנו סוחבים כבר 21 שנה את המותג ומייצגים אותו נאמנה מול כל המלעיזים....

בסדר -אז כוס PARAFLU צוננת ונסגור עניין. רק קצת יחס חם מהיבואן.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amiger מצטער דוגמא לא מייצגת.

אולי מותג אבארט שומר על המחירון שלו, אבל מה עם פיאט, אלפא ולנצ'יה?

רוב המכירות(קצת מצחיק להגיד את זה על פיאט) הם של מותגי פיאט ואלפא בדוק מה המצב שלהם במחירון מול מאזדה/יונדאי, או מול גולף, ותשאל אנשים בכמה הם מכרו בפועל. ניחוש שלי הפיאט מאבדות ערך הרבה יותר מהר.

 

לאבא ואמא שלי כרגע יש פונטו איבו שתיהן לבנות. לפני זה הייתה לאבא שלי איבו אדומה ולאמא שלי פנדה.

אנחנו מאוד מרוצים בסך הכול מהרכבים, מה שכן 3 מתוך 4 המכוניות נרכשו מיד 2 בגלל התמחור ההזוי של היבואן על רכבים חדשים, ובגלל ירידת הערך הגדולה.

גם מהיחס של היבואן אנחנו מרוצים, בכול העברת בעלות קיבלנו שובר טיפול חינם, אחת לכמה זמן מקבלים שובר עם הנחה של 20% על החלקים באמת יחס מצויין.

אני רק לא מבין למה היבואן הזה לא רוצה למכור מכוניות ומתמחר את היצע הרכב שלו בצורה הזויה.

 

דוגמא פיאט 500L.

האמת שהרכב מאוד עניין את אבא שלי, אבל מה זה לעזאזל המחיר הזה?

115 אלף שקלים? וזה עוד לגירסא הפשוטה עם מנוע 1.4 וגיר ידני?

הרכב סופר מגניב, וסופר מעוצב זה נכון, אבל סוזוקי קרוסאובר מאובזר אוטומטי 1.6 עולה 120 אלף, שלא נדבר על הידני הבסיסי שמתומחר עכשיו ב100 אלף עגול.

מי שלף את התמחור הזה? כמה יחידות הם מכרו מהרכב הזה לאנשים פרטיים? הימור שלי לא עברו את ה100 בחיים!

 

אז הצעה שלי ליבואן. במקום להשקיע כסף ביחסי ציבור אולי עדיף שיתחיל להעסיק את הבחור ממאזדה או סוזוקי שמתמחר מכוניות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amiger מצטער דוגמא לא מייצגת.

אולי מותג אבארט שומר על המחירון שלו, אבל מה עם פיאט, אלפא ולנצ'יה?

רוב המכירות(קצת מצחיק להגיד את זה על פיאט) הם של מותגי פיאט ואלפא בדוק מה המצב שלהם במחירון מול מאזדה/יונדאי, או מול גולף, ותשאל אנשים בכמה הם מכרו בפועל. ניחוש שלי הפיאט מאבדות ערך הרבה יותר מהר.

אתה מנסה להשוות תפוחים ועגבניות. אייל, זה שהעלה את הנושא מלכתחילה, מתנייד בגולף GTI, וזה בערך הסגמנט שדנים בו פה.

מה שקורה בפיאט עצמה לא ממש רלוונטי לדיון, מעבר לזה שאתה גם מנחש מי מאבד יותר מערכו.

 

אגב, בכלל, לא הבנתי את מהות הטענה של אייל. רכבי vag לא יורדים במחיר שלהם? מישהו קונה ספורטיבית עממית ומצפה לזה שהיא תשמור על הערך שלה אחרי שנתיים - שלוש?

אז פה לפחות אני מקבל יחס נורמלי מהיבואן. מה בדיוק מקבלים בצ'מפיון? רמאויות קטנות במוסך, ובמהלך ביצוע עיסקאות טרייד אין?

הזמנות לימי מכירות, שמודפסות על נייר ממש יפה, בפונט מגניב, אבל בלי יכולת לנהוג ברכב עצמו ביום המכירות?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשוק שבו חוץ ממספר מספר דגמים מאוד מצומצם שלהם יש ביקוש גבוהה וכל יתר השוק מרוסק לחלוטין, הויכוח מי מפסיד יותר הוא ויכוח עקר.

 

כולם מתרסקים חוץ מדגמים בודדים שיכולים להיות איטלקים, צרפתים או גרמנים וזה שרנו קליאו ספורט (סתם לדוגמא) שומרת על מחירון ואפילו מחירון + עשרות אחוזים, לא משליך במאומה על כל קליאו או רנו אחרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

amiger מצטער דוגמא לא מייצגת.

אולי מותג אבארט שומר על המחירון שלו, אבל מה עם פיאט, אלפא ולנצ'יה?

רוב המכירות(קצת מצחיק להגיד את זה על פיאט) הם של מותגי פיאט ואלפא בדוק מה המצב שלהם במחירון מול מאזדה/יונדאי, או מול גולף, ותשאל אנשים בכמה הם מכרו בפועל. ניחוש שלי הפיאט מאבדות ערך הרבה יותר מהר.

 

לאבא ואמא שלי כרגע יש פונטו איבו שתיהן לבנות. לפני זה הייתה לאבא שלי איבו אדומה ולאמא שלי פנדה.

אנחנו מאוד מרוצים בסך הכול מהרכבים, מה שכן 3 מתוך 4 המכוניות נרכשו מיד 2 בגלל התמחור ההזוי של היבואן על רכבים חדשים, ובגלל ירידת הערך הגדולה.

גם מהיחס של היבואן אנחנו מרוצים, בכול העברת בעלות קיבלנו שובר טיפול חינם, אחת לכמה זמן מקבלים שובר עם הנחה של 20% על החלקים באמת יחס מצויין.

אני רק לא מבין למה היבואן הזה לא רוצה למכור מכוניות ומתמחר את היצע הרכב שלו בצורה הזויה.

 

דוגמא פיאט 500L.

האמת שהרכב מאוד עניין את אבא שלי, אבל מה זה לעזאזל המחיר הזה?

115 אלף שקלים? וזה עוד לגירסא הפשוטה עם מנוע 1.4 וגיר ידני?

הרכב סופר מגניב, וסופר מעוצב זה נכון, אבל סוזוקי קרוסאובר מאובזר אוטומטי 1.6 עולה 120 אלף, שלא נדבר על הידני הבסיסי שמתומחר עכשיו ב100 אלף עגול.

מי שלף את התמחור הזה? כמה יחידות הם מכרו מהרכב הזה לאנשים פרטיים? הימור שלי לא עברו את ה100 בחיים!

 

אז הצעה שלי ליבואן. במקום להשקיע כסף ביחסי ציבור אולי עדיף שיתחיל להעסיק את הבחור ממאזדה או סוזוקי שמתמחר מכוניות.

 

אין כאן שום ויכוח, סתם תגובה מהבטן לבחור שמשוכנע שהמכונית שלו היא מתנת האל למין האנושי וכל היתר זבל.

לענין אבדן ערך, כולם מאבדים פחות או יותר 50% תוך 3 עד 4 שנים. מעבר לזה יש בודדות שמאבדות קצת פחות. דווקא בסגנון שוק היד שניה של היום (נשלט על ידי חברות הליסינג) המכוניות שפעם לא נגעו בהם עם מקל (בעיקר ספורטיביות או סתם נדירות) הן אלו ששומרות ערך טוב יותר מהמכוניות הסטנדרטיות אבל גם זה בשוליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים המצב היום יותר מסובך או יותר פשוט תלוי איך מסתכלים על זה כי כולם חוטפים פחות או יותר.

אם אני אסכם את עמדתי אז היחס של סמל"ת מצויין, וזה מצויין שממשיכים לשפר ולהשתפר, אבל לדעתי הם יעשו שירות גדול מאוד לקהל הלקוחות ולעצמם אם יתחילו לתמחר את הרכבים שלהם בצורה הגיונית.

אם היצע הרכבים שלהם היה מתאים כמו כפפה לשוק הישראלי, והמוניטין שלהם היה כמו של מאזדה אז היה אפשר להבין תמחור גבוה כי כשאתה מוביל שוק אתה יכול לקבוע עובדות והשאר יתיישרו לפיך.

הבעיה שכול הפרמטרים האלה לא נכונים לסמל"ת, ולכן הם חייבים לבצע תמחור יותר אגרסיבי.

סוזוקי היא דוגמא מצויינת, היצע הדגמים שלהם די בינוני, ובכול זאת עם תמחור אגרסיבי הם מצליחים להעלות הרבה רכבים לכביש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגע, מה קורה עם הפרולטריון, זה עם הפיאט ? לו לא מגיע ?

 

אם כי באיחור של כמה ימים, גם הפועל פונק ע"י סמל"ת:

 

6J4Tnvt.jpg

Xh55tvY.jpg

 

אין ספק - יש את סמל"ת ויש את שאר היבואים. פשוט משאירים את כולם באבק. המשיכו כך! יום אחד, אולי הפועל יעשה לבורגני המוקיר את שורשיו וישדרג לאבראת' חמימה.. בהחלט שרות שעושה חשק. ;)

 

שאר היבואנים צריכים לקחת דוגמא: זו מתנה שעולה כלום כסף ליבואן ועושה טוב על הלב של הלקוח - נדבך אחד מאסטרטגיה שרותית כוללת שתגרום ללקוח לחשוב פעמיים לפני שהוא מחזר אצל פתחו של יבואן אחר.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כי באיחור של כמה ימים, גם הפועל פונק ע"י סמל"ת:

 

[ATTACH=CONFIG]381138[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]381139[/ATTACH]

 

אין ספק - יש את סמל"ת ויש את שאר היבואים. פשוט משאירים את כולם באבק. המשיכו כך! יום אחד, אולי הפועל יעשה לבורגני המוקיר את שורשיו וישדרג לאבראת' חמימה.. בהחלט שרות שעושה חשק. ;)

 

שאר היבואנים צריכים לקחת דוגמא: זו מתנה שעולה כלום כסף ליבואן ועושה טוב על הלב של הלקוח - נדבך אחד מאסטרטגיה שרותית כוללת שתגרום ללקוח לחשוב פעמיים לפני שהוא מחזר אצל פתחו של יבואן אחר.

 

מתי קנית את הרכב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברצינות?

אתה סגור על הצניחה החופשית?

אז ככה, מציאות ואחותה היפה והמאופרת מדומה יצאו לארוחת בוקר בבית קפה עובדה.

זה מה שהם מצאו בתפריט:

אבארט 500 לוסו 2010 – 115,000 ₪ (חדשה 175,000 ₪)



אבארט 500 סקורפיונה 2010 – 94,000 ₪ (חדשה 156,000 ₪)

 

 

 

גולף GTI 5 דל DSG 2010 – 106,000 ₪ (חדשה עלתה 220,000 ₪)

גולף GTI פרימיום 2010 – 118,000 ₪ (חדשה עלתה 250,000 ₪)

פולו GTI 2011 -92,000 ₪ (חדשה 155,000 ₪ - אבארט מקבילה 2011 שווה 108,000 ₪ סקורפיונה).

סיאט לאון קופרה 240 כ"ס 2010 – 87,000 ₪ (לא זוכר כמה עלה חדש אבל באיזור 200+).

רנו מגאן RS 2010 – 96,000 ש,ח (חדשה באיזור 220,000 ₪)

 

גולייטה תלתן 2010 – 113,000 שעלתה בין מחיר של GTI 5 דל רגילה לפרימיום ושווה בדיוק באמצע ביניהם – משמע הפסד זהה.

 

אודי A1 2010 – 71,000 ₪ (חדשה 160,000 ₪).

 

 

מסקנה כללית – אבארט שומרת מחיר מצוין ביחס לקונצרן אותו אתם משבחים וגם אלפא שומרת לא פחות ממנו..

 

כן, אני סגור על הצניחה החופשית. הדגמת אותה הרגע. אלו הסכומים כנראה (לא יודע איפה בדקת).

 

רק לא ברור למה חשבת שערכתי איזושהי השוואה למותגי VAG ,סה"כ ציינתי עובדה שהיא נכונה. האברטים חוטפים ירידת ערך מטורפת.

גם רכבי VAG חוטפים ירידת ערך מטורפת במחירון , אבל אתה יודע מה אומרים : צרת רבים היא נחמת ט...... (לא שאני רומז משהו חלילה וחס)

אין לי מושג מה צ'מפיון עושים או לא עושים מאחר ומעולם לא קניתי רכב ישירות מהיבואן.

 

זו גלולה שכולם בולעים , לפחות כאן המתיקו אותה עם קצת בירה איכותית...

מכאן ועד התקפה על המותג... תשתו משהו . תירגעו.

עריכה אחרונה על ידי אייל

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3696 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...