Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אח שלי נסע ברכב שלו שנהג פגע בו מאחורה עקב כך שלא שמר מרחק.

הוא צילם הכל. ולקח מהנהג את הפרטים.

לנהג יש ביטוח חובה + צד ג'.

הלכנו לשמאי והוא נתן הערכת נזק של 13000 שח.

הנהג החוצפן לא מספיק שפגע ברכב וגרם נזק לרכוש ולגוף..(אחי היה מאושפז שבוע) הוא גם אמר שהוא לא מוכן לקחת אחריות וזה לא מעניין אותו. מבחינתו הוא לא מודה .

בשיחה עם חברת הביטוח הם אמרו שאין מנוס מפנייה לבית משפט כאשר נהג לא מוכן להודות באשמה. ומבחינתו שאני יכול לחפש אותו בסיבוב.. ממש במילים אלו שממש הרתיחו אותי.

ואכן כרגע צריך לפנות לבית משפט ואנחנו מתכוונים להגיש תביעה שתכלול הכל. לא רק את הנזק לרכב.

השאלה היא כאשר מגישים תביעה בבית משפט לתביעות קטנות איזה סעיפים אפשר להגיש בגין התביעה :

יש את הנזק לרכב שמוערך ע"י השמאי ושכר שמאי.

יש עניין של עוגמת נפש. שהוא במשך חודשים רבים לא מוכן להודות באשמה שהוא נכנס מאחורה ולתת לביטוח שלו לתקן את הרכב? על איזה סכום?

יש גם ירידת ערך לרכב. על כמה אפשר לדרוש בגין זה?

אלו עוד סעיפים אפשר לדרוש פיצוי בעבורם?

 

זה אדם רע שממש פוגע ורומס ורוצה לברוח. אבל אני מתכוון להגיש תביעה שתכסה את כל הנזק הנלווה גם.

 

אודה לעזרה.

פורסם
אח שלי נסע ברכב שלו שנהג פגע בו מאחורה עקב כך שלא שמר מרחק.

הוא צילם הכל. ולקח מהנהג את הפרטים.

לנהג יש ביטוח חובה + צד ג'.

הלכנו לשמאי והוא נתן הערכת נזק של 13000 שח.

הנהג החוצפן לא מספיק שפגע ברכב וגרם נזק לרכוש ולגוף..(אחי היה מאושפז שבוע) הוא גם אמר שהוא לא מוכן לקחת אחריות וזה לא מעניין אותו. מבחינתו הוא לא מודה .

בשיחה עם חברת הביטוח הם אמרו שאין מנוס מפנייה לבית משפט כאשר נהג לא מוכן להודות באשמה. ומבחינתו שאני יכול לחפש אותו בסיבוב.. ממש במילים אלו שממש הרתיחו אותי.

ואכן כרגע צריך לפנות לבית משפט ואנחנו מתכוונים להגיש תביעה שתכלול הכל. לא רק את הנזק לרכב.

השאלה היא כאשר מגישים תביעה בבית משפט לתביעות קטנות איזה סעיפים אפשר להגיש בגין התביעה :

יש את הנזק לרכב שמוערך ע"י השמאי ושכר שמאי.

יש עניין של עוגמת נפש. שהוא במשך חודשים רבים לא מוכן להודות באשמה שהוא נכנס מאחורה ולתת לביטוח שלו לתקן את הרכב? על איזה סכום?

יש גם ירידת ערך לרכב. על כמה אפשר לדרוש בגין זה?

אלו עוד סעיפים אפשר לדרוש פיצוי בעבורם?

 

זה אדם רע שממש פוגע ורומס ורוצה לברוח. אבל אני מתכוון להגיש תביעה שתכסה את כל הנזק הנלווה גם.

 

אודה לעזרה.

ירידת ערך השמאי יכול לקבוע אם יש לך טופס של השמאי עם הערך של הנזק צריך להיות שם גם ירידת ערך עם סכום,

לפי מה שאני מכיר ומנסיונם של אחרים אן יותר עוגמת נפש בתביעות קטנות,

תציג את הערכת הנזק כולל הצילומים ,אתה גם משלם אגרה שזה בד"כ השופט גם מכניס לפיצוי ,ושם אותו נהג יצטרך לתת הסברים ,

וכמו שכתבת "מבחינתו אתה יכול לחפש אותו בסיבוב" אחרי שיגיע אליו התביעה הוא יחפש אותך,

שיהיה לך בהצלחה.

פורסם

על מה ניתן לתבוע:

 

* עלות התיקון (לפי דו"ח שמאי חתום).

* עלות שכר הטירחה של השמאי.

* ירידת ערך (לפי דו"ח שמאי חתום).

* החזר הוצאות (בזמן שהרכב היה בתיקון, המשתמשים ברכב לקחו מונית או שכרו רכב? יש קבלות? תצרף לתביעה).

* שכר טירחה עו"ד (לא רלוונטי אליך, בתביעות קטנות אין עו"ד).

 

אל תצרף "עוגמת נפש" זה מצטייר בתור ניסיון לסחוט את הנהג הפוגע.

 

לפני הגשת תביעה הייתי ניגש לעו"ד, תמורת עמלה קטנה שיוציא מכתב לפני הגשת תביעה, משהו בסגנון "התראה לפני הגשת תביעה, על התאונה שהתרחשה בתאריך XX בשעה YY, בה רכבך גרם לתאונת חזית-אחור, באם תסרב לשלם תוך 14 יום את ההוצאות הנ"ל מרשי ייאלץ לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות".

שולח את המכתב בדואר רשום עם חתימה (אחרי שתסתיים שביתת הדואר).

זה נראה אחרת בעיני השופט (לטובתך כמובן), אתה גם ענייני (לא מכניס סעיפים לא רלוונטיים לנפח את התביעה), גם ניסית לפנות את הנתבע ככל שאפשר ומיצית את האפשרויות לפני התביעה.

 

אה ותמיד יש סיכוי שמכתב כזה ינער אותו ויגרום לו לשלם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני הגשת תביעה הייתי ניגש לעו"ד, תמורת עמלה קטנה שיוציא מכתב לפני הגשת תביעה, משהו בסגנון "התראה לפני הגשת תביעה, על התאונה שהתרחשה בתאריך XX בשעה YY, בה רכבך גרם לתאונת חזית-אחור, באם תסרב לשלם תוך 14 יום את ההוצאות הנ"ל מרשי ייאלץ לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות".

 

מסכים איתך בהכל חוץ מהסעיף המצוטט שנראה לי מעט מיותר.

מהנסיון שלי, קבלת כתב התביעה (תוך בערך שבועיים מהגשתו ע"י התובע) ע"י הנתבע, גורמת לאותו אפקט (ואפילו מוצלח יותר).

מרגע קבלת כתב התביעה, יש לו בדיוק 15 יום להגיש כתב הגנה, או להסתדר עם התובע בצורה שתגרום לאחרון למשוך את התביעה. במידה ולא יגיש כתב הגנה, סביר מאד שהשופט/רשם יפסוק מיידית לטובת התובע.

 

עלות הגשת תביעה היא 1% מסכום התביעה, שזה גם גרושים, וגם עלול להדרש ממילא, אם יבחר אותו קאובוי גיבור להתעלם מהמכתב מהעו"ד.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אחד הדברים שהתגלו מכל פרשת iqTech זה שרוב האנשים כשמקבלים מכתב מעו"ד נוטים לשלם אותו, במיוחד אם הם יודעים שזה שירות שהם רכשו או תאונה באשמתם לדוגמה.

 

ובהרבה משפחות יש את הבן דוד שהוא עו"ד ויכול להוציא מכתב כזה בתוך 5 דקות בלי תשלום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...