Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד 70 אלף


erezshlez
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4444 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מזה זמן רב שאני נעזר בהודעות ארכיון בפורום אך הפעם קיים קושי.

 

יש לי היום מאזדה 323 ואני רוצה רכב יותר חסכוני באותו גודל ומעלה רק אוטומטי.

זה רכב יחיד במשפחה לכל סוגי הנסיעות וטיולים. פלוס בייבי קטן.

חפרתי עמוקות והתרשמתי מסקודה רומסטר ומניסן נוט.

עם זאת, הזהירו אותי מהרומסטר עם בעיות בגיר ולגבי הנוט קראתי שהמנוע

זועק בעליות והפלסטיקה בעיתית.

 

אשמח מאוד לשמוע חוות דעתכם לגבי רכבים לעיל.

אם יש רכב משפחתי חסכוני שאולי אני מפספס אשמח לשמוע מכם.

אני אנסה לקנות רכב משנתון לפחות 2010.

תודה מראש

ארז

פורסם

אם אתה רוצה משפחתית באמת חסכונית,רנו פלאונס,גם מאוד חזקה,וגם חיסכונית,כניראה תצטרך להוסיף כמה אלפים אבל הרכב באמת שווה את זה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נתחיל בשני הרכבים שציינת -

הרומסטר מגיע בחלק מהשנתונים עם שילוב של מנוע TSI וגיר DSG - שילוב שאכן ידוע כשילוב שהוא לא הכי אמין בעולם. אם זה מטריד אותך, זה לא הרכב המתאים עבורך. שנתונים אחרים הגיעו עם מנוע 1,600 סמ"ק, קצת יותר אמין אבל פחות חסכוני בדלק. שוב, לא בשבילך.

ניסאן נוט הוא אכן רכב חסכוני יחסית (אבל אל תצפה לשיפור של 30-40 אחוז אחוז בצריכת הדלק לעומת מה שיש לך עכשיו, כן?). אני לא יודע מה קראת על המנוע שצועק בעליות, המנוע של הנוט צועק בעליות בדיוק כמו שמנוע 1,600 סמ"ק של מאזדה 323 צועק בעליות.

 

נעבור לרכבים אחרים -

פלואנס דיזל אכן חסכונית מאוד בדלק אבל לא קל למצוא רכבים בתקציב של 70 אלף ש"ח, זה מאוד גבולי.

אם הדרישות שלך הן לרכב בגודל של המאזדה, חסכוני בדלק וחדש ככל האפשר לך על מיצובישי אטראז'. נכון, הוא די מכוער. והוא נראה כמו משהו שהיה אמור להישאר בתאילנד ולא להגיע לישראל. אבל היי - הוא קולע בדיוק לדרישות שציינת. בתקציב שלך אפשר למצוא רכב בן פחות משנה, עם צריכת דלק שהמאזדה שלך והרומסטר יכולים רק לחלום עליהם וממדים שדי דומים למאזדה שיש לך עכשיו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לאיזה צריכה אתה מצפה? כי הנוט והרומסטר לא יתנו לך הבדל גדול,אם מה שאתה מעוניין זה שיפור בצריכת דלק,שיפור משמעותי יתן רק מנוע דיזל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לפי דעתי, ניסן נוט אופציה טובה מאוד לדרישות ובמסגרת התקציב.

גם ניסן טיידה אמינה ויחסית חסכונית, רק המראה החיצוני שלה לא מדבר לא כל אחד (אמרתי את זה בעדינות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
נתחיל בשני הרכבים שציינת -

הרומסטר מגיע בחלק מהשנתונים עם שילוב של מנוע TSI וגיר DSG - שילוב שאכן ידוע כשילוב שהוא לא הכי אמין בעולם. אם זה מטריד אותך, זה לא הרכב המתאים עבורך. שנתונים אחרים הגיעו עם מנוע 1,600 סמ"ק, קצת יותר אמין אבל פחות חסכוני בדלק. שוב, לא בשבילך.

ניסאן נוט הוא אכן רכב חסכוני יחסית (אבל אל תצפה לשיפור של 30-40 אחוז אחוז בצריכת הדלק לעומת מה שיש לך עכשיו, כן?). אני לא יודע מה קראת על המנוע שצועק בעליות, המנוע של הנוט צועק בעליות בדיוק כמו שמנוע 1,600 סמ"ק של מאזדה 323 צועק בעליות.

 

נעבור לרכבים אחרים -

פלואנס דיזל אכן חסכונית מאוד בדלק אבל לא קל למצוא רכבים בתקציב של 70 אלף ש"ח, זה מאוד גבולי.

אם הדרישות שלך הן לרכב בגודל של המאזדה, חסכוני בדלק וחדש ככל האפשר לך על מיצובישי אטראז'. נכון, הוא די מכוער. והוא נראה כמו משהו שהיה אמור להישאר בתאילנד ולא להגיע לישראל. אבל היי - הוא קולע בדיוק לדרישות שציינת. בתקציב שלך אפשר למצוא רכב בן פחות משנה, עם צריכת דלק שהמאזדה שלך והרומסטר יכולים רק לחלום עליהם וממדים שדי דומים למאזדה שיש לך עכשיו.

 

תודה על התגובה (המושקעת :) ), אני בהחלט אבדוק את ההצעה שלך לגבי המיצובישי.

 

לאיזה צריכה אתה מצפה? כי הנוט והרומסטר לא יתנו לך הבדל גדול,אם מה שאתה מעוניין זה שיפור בצריכת דלק,שיפור משמעותי יתן רק מנוע דיזל.

 

אני הייתי רוצה לשפר ב-30% את הצריכה והתרשמתי שהרכבים הללו כן עומדים ברף, אני אקח את זה בחשבון.

 

לפי דעתי, ניסן נוט אופציה טובה מאוד לדרישות ובמסגרת התקציב.

גם ניסן טיידה אמינה ויחסית חסכונית, רק המראה החיצוני שלה לא מדבר לא כל אחד (אמרתי את זה בעדינות).

 

תודה.

אם הייתי נדרש לבחרו בין הנוט לטיידה הייתי יכול לתעדף ?

פורסם

אני הייתי בוחר בנוט

יותר מיניוואני וגם לדעתי קצת יותר חסכוני.

בנוט תגלה גם כמה פרטים נחמדים כמו מושב אחורי שזז על המסילה קדימה/ אחורה לטובת הבגאז'/ הנוסעים.

כמה מקומות אכסון שלא חשדת על קיומם.

טיידה בנוייה על פלטפורמה של רנו קליאו 3, היא פחות מרווחת.

היתרון של טיידה הוא בגאז גדול מאוד. לפי דעתי הוא האשם העיקרי במראה החיצוני הלא פרופורציונלי של טיידה.

אין שום בעיה עם המנוע בשני הרכבים - הוא מספיק נמרץ והרכבים מרגישים די זריזים.

העיצוב הפנימי של טיידה בגוונים בהירים לפי דעתי יותר יפה אבל גם רגיש יותר ללכלוכים וכתמים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אני הייתי בוחר בנוט

יותר מיניוואני וגם לדעתי קצת יותר חסכוני.

בנוט תגלה גם כמה פרטים נחמדים כמו מושב אחורי שזז על המסילה קדימה/ אחורה לטובת הבגאז'/ הנוסעים.

כמה מקומות אכסון שלא חשדת על קיומם.

טיידה בנוייה על פלטפורמה של רנו קליאו 3, היא פחות מרווחת.

היתרון של טיידה הוא בגאז גדול מאוד. לפי דעתי הוא האשם העיקרי במראה החיצוני הלא פרופורציונלי של טיידה.

אין שום בעיה עם המנוע בשני הרכבים - הוא מספיק נמרץ והרכבים מרגישים די זריזים.

העיצוב הפנימי של טיידה בגוונים בהירים לפי דעתי יותר יפה אבל גם רגיש יותר ללכלוכים וכתמים.

 

אני כרגע נוטה יותר לנוט ולו בעיקר מסיבת תקציב.

אף אחד לא מוכר עדין את המיצובישי...

פורסם

קח בחשבון את הקיה פורטה 2011 עם 6 הילוכים.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קנינו לפני כשלוש חודש פלואנס דיזל אוטומאט ב75 מאלבר ליסינג נהג יחיד עם 89000 ק"מ והיסטוריית טיפולים מלאה רכב מאוד מפנק וגדול שעושה לנו 1 ל19 בסביבה הפרבריט שנוהגים בה.

תפנה לחברות הליסינג הגדולות הם עמוסות ברכבים האילו ומתות להיפטר מהם.

פורסם
קח בחשבון את הקיה פורטה 2011 עם 6 הילוכים.

תודה, אבדוק את זה.

קנינו לפני כשלוש חודש פלואנס דיזל אוטומאט ב75 מאלבר ליסינג נהג יחיד עם 89000 ק"מ והיסטוריית טיפולים מלאה רכב מאוד מפנק וגדול שעושה לנו 1 ל19 בסביבה הפרבריט שנוהגים בה.

תפנה לחברות הליסינג הגדולות הם עמוסות ברכבים האילו ומתות להיפטר מהם.

אם כולם פה מליצים כנראה שאסור לי להתעלם.. תודה

פורסם

אני נהגתי על הנוט כמה שבועות וזה היה ממש אחלה רכב, נסעתי איתו כמה פעמים מרחובות למצפה רמון והיה ממשתענוג ולא צעק בכלל וגם הדלק היה צריכה ממש טובה, אני גם הייתי ממליץ על הפורטה, אפשר להביא 2011 או אפילו 2012 במחיר הזה והיא חסכונית בגיר 6 הילוכים

פורסם
אני כרגע נוטה יותר לנוט ולו בעיקר מסיבת תקציב.

אף אחד לא מוכר עדין את המיצובישי...

צודק. בדקתי ואכן אין עדיין אטראז' מליסינג/השכרה משומשות. יש אפס קילומטרים, אבל זה חורג מהתקציב שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...