Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הרכב עליו אני מדבר : גולף שנת 2000 ( דור 4 ) מנוע 2000 אוטומט

אז ככה

בזמן האחרון שמתי לב שהרכב חם אחרי נסיעה של משהו כמו 15-20 דקות הרוורס לא נכנס

זאת אומרת אני מעביר ל - R וכאילו הרבה בסוג של ניוטרל לא מגיב רק אחרי לחיצה נחמדה פתאום יש כמו דפיקה ואז הוא נכנס וגם לא במלוא הכוח אפשר לומר

אבל כשהרכב קר דהיינו יציאה מחניה התחלת נסיעה כאילו הכל בסדר מגיב כמו שצריך..

מה יכולה להיות הבעיה

 

והאם זה יכול להיות קשור לעצם העובדה שהאוטו אחרי רצועת טיימינג ומשאבת מים ?

 

תודה מראש לכולם

והמשך יום נעים

פורסם

אין קשר לרצועת טיימינג ומשאבתי מים.

הגיר הזה ידוע כגיר בעייתי מאוד, גש למכון גירים לפני זה, תבדוק שלא חסר שמן גיר, אין לך מדיד, יש בורג שפותחים וצריך לנזול ממנו, עדיף שתבדוק את זה במוסך, או מכון גירים, מומלץ גם לשים קולר חיצוני, שיקרר את הגיר.

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שכתבו כאן, אין קשר לטיימינג או משאבת מים.

 

אם אתה מאזור המרכז אני בהחלט מציע לך לדבר עם ספי מ"גירים אוטומטים סגולה". גש אליו לבדיקה ראשונית של הגיר (בדרך כלל ללא תשלום) כדי לקבל חוות דעת על התקלה.

פורסם

יכול להיות שהתנהגות כזו נובעת ממחסור בשמן גיר ?

שמתי לב לשמן מסביב לאום שסוגר את האיזור הזה וזה נראה כמו נזילה קלה

של גומיה

פורסם

אם היה חסר שמן היית מרגיש את זה יותר בקר מאשר בחם.

צריך לבדוק אם יש שבבי מתכת בתוך הקרטר.

אם יש - צריך לשקול שיפוץ גיר.

אם אין - כדאי לשקול תיקון בלוק שסתומים והרכבת קולר חיצוני.

×
×
  • תוכן חדש...