Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי בעיה בגיר שהוא נכנס למצב חרום הגיר ננעל על הילוך ולא מחליף הילוכים

הבעיה נפתרת שמכבים ומדליקים את הרכב

הייתי היום במוסך שחיברו מחשב לרכב ונאמר לי שישנה בעיה בשסתומים ויש צורך ללכת למכון גירים לביצוע שיפוץ לגיר

 

הרכב נסע 108 אלף ק"מ בלבד

 

מה עלויות של תיקון כזה?

האם ניתן להמשיך לנסוע ברכב במצב כזה או חייב להכנס כרגע לשיפוץ הגיר?

מישהו מכיר מכונים מומלצים באזור חדרה-נתניה?

 

אשמח לקבל פרט של מידע בנושא

 

 

תודה רבה

פורסם

החלפת שסתומים אינה "שיפוץ גיר".

זו תקלה מוכרת בתיבת ההילוכים הזו (AL4) הנמצאת ברכבי פז'ו-סיטרואן, והיא יכולה להופיע גם ברכב שנסע הרבה פחות מ-100,000 קילומטר, בעיקר במזג אוויר קר ובתחילת נסיעה.

עשה חיפוש בפורום, הנשא נדון רבות כולל מדריך לביצוע ההחלפה.

פורסם

איפה אתה גר? במרכז יש כמה מוסכים שמומלצים בפורום

פורסם

אני צריך המלצות לאזור חדרה-נתניה

על השאלה הכי חשובה טרם קיבלתי מענה

אני יכול להמשיך לנסוע ברכב או להשבית אותו עד התיקון?

תודה

פורסם

לא מומלץ לנסוע ככה. לחצים נמוכים גורמים להחלקות קלות שאינן מורגשות לנהג, אך יוצרות בלאי לגיר.

בל מקרה תתקן, אז עדיף מוקדם ממאוחר.

אנחנו מחליפים שסתומים וגם משפצים את בלוק השסתומים, שהוא בעצם הגורם להרס השסתום, וכן מחליפים את שמן הגיר.

פורסם

לפעמים שווה להרחיק מעט למומחים ולהיות רגוע לאחר מכן.

×
×
  • תוכן חדש...