Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

היום החלפתי צמיגים ברכב ורציתי להסגר על לחץ האוויר הרצוי לרכב. חיפשתי את הנתונים באינטרנט והתבלבלתי... המדבקה על מכסה הדלק גם מכילה מספר רב של תונים שלא ממש הבנתי.

אשמח לעזרתכם.

 

פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.4 ידנית שנת 2001

4 צמיגים כולם FALKEN Z912 - האחוריים חדשים, הקדמיים בני 4 אבל במצב מצויין.

185\55\14R

אני בד"כ נוהג לבד או עם אדם נוסף, בד"כ האוטו לא עמוס בכלל.

 

מה הלחצים הממומלצים לקידמי ואחורי?

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי orengreen
פורסם

תעלה צילום של המדבקה ונסביר לך מה מתאים לרכב שלך.

בדרך כלל כתוב במדבקה לחץ האוויר של צמיגים על הסרן הקדמי ושל הצמיגים על הסרן האחורי.

פעם אחת לרכב עמוס ופעם שנייה לרכב לא עמוס.

כאשר הרכב עמוס, לחץ האוויר בצמיגים צריך להיות גבוה יותר.

יצרן הצמיג לא משנה אבל לפעמים יש בשלט התייחסות לצמיגים במספר מידות שונות.

פורסם
תעלה צילום של המדבקה ונסביר לך מה מתאים לרכב שלך.

בדרך כלל כתוב במדבקה לחץ האוויר של צמיגים על הסרן הקדמי ושל הצמיגים על הסרן האחורי.

פעם אחת לרכב עמוס ופעם שנייה לרכב לא עמוס.

כאשר הרכב עמוס, לחץ האוויר בצמיגים צריך להיות גבוה יותר.

יצרן הצמיג לא משנה אבל לפעמים יש בשלט התייחסות לצמיגים במספר מידות שונות.

 

 

20140306_164931[1].jpg

 

מופיע הצמיג שלי (185\55\14) אבל אין איור ל"אוטו לא עמוס"

פורסם
לחץ האוויר צריך להיות 30 PSI בכל ארבעת הצמיגים. ותודה שקנית Falken.

 

 

 

אתה בטוח 30 בכולם? לא צריך להיות הבדל בין אחורה\קדימה? ומה לגבי אוטו עמוס\לא עמוס?

פורסם
[ATTACH=CONFIG]372764[/ATTACH]

 

תיקון - אני חושב שאני מבין את התרשים עכשיו - בחלק העליון יש שני צמיגים שונים ושני מצבים שונים, לכל אחד המלצה אחרת - אז למה במקרה אחד יש יותר לחץ בקדמי ובמקרה השני יותר לחץ באחורי??

פורסם

שהאוטו ריק, זה המנוע כבד יותר לכן צריך לחץ גדול יותר מקדימה,

אבל שיש מטען יש לך עומס אחורה + אנשים המשקל אחורה גדל וצריך לחץ גדול יותר.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אתה בטוח 30 בכולם? לא צריך להיות הבדל בין אחורה\קדימה? ומה לגבי אוטו עמוס\לא עמוס?

 

יש שני מצבים - רכב לא עמוס (שני אנשים + מזוודה) ורכב עמוס (ארבעה אנשים + שלוש מזוודות). הלחץ שרשום לרכב לא עמוס (אתה ציינת שכך אתה נוסע) הוא 2.1 Bar מלפנים ו- 1.9 Bar מאחור. בהמרה ל- PSI הלחץ הנכון הוא 30 מקדימה ו- 28 מאחורה. הנתון שאני נתתי לך הוא מתוך בסיס הנתונים של ה- Auto Data, ואכן שם נרשם 30 מאחורה ולא 28. הכי טוב להסתמך על מה שרשום על הרכב עצמו, אבל ההבדל בסופו של דבר לא גדול.

×
×
  • תוכן חדש...