Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הי חברים,

 

לפני כמה ימים בבוקר בהיר מתגי החלונות הפסיקו לעבוד, כל המתגים גם אלו שבדלת הנהג וגם אלו שבשאר הדלתות.

מצד שני, כשאני נועל את הדלת ומשהה את המפתח על סגירה - מרים החלונות האוטומטי כן פועל.

 

לפי הבנתי, הבעיה היא רק בפיקוד המתגים, השאלה שלי מכיוון שכל המתגים אינם פועלים מהו ההחלק התקול שיכול לגרום לבעיה?

 

תודה ושבוע טוב,

דור

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם (נערך)

מרק תודה על ההתייחסות,

 

1. לא נתתי את דעתי לתאורת המתגים - עכשיו כשאני חושב למיטב זכרוני מאתמול בלילה היא לא פועלת.

2. ריפוד דלת הנהג לא נפתח לאחרונה.

 

דבר נוסף, בלוח הפיקוד בדלת הנהג יש מתג נעילה לדלתות, והמתג הזה כן פועל. זה בעצם אומר שהלוח תקין?

עריכה אחרונה על ידי דור--
פורסם

1. תיקון טעות - תאורת המתגים פועלת

2. היחידה מחוברת לקונקטור (כמובן, אם התאורה פועלת...:) )

 

אני יכול לקבוע בוודאות שזו היחידה שהתקלקלה או שיש משהו נוסף לבדוק?

 

תודה רבה!

דור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון נוסף...

 

הזמנתי לוח פיקוד חלונות, צד נהג מאיביי, ממתין למשלוח.

בינתיים אני שם לב שגם הג'ויסטיק של המראות לא פועל...

 

האם יכול להיות שהבעיה נעוצה במשהו אחר?

פורסם

בדקתי את כל הפיוזים, לא מצאתי פיוז שרוף, מה גם שמתג נעילת דלתות שנמצא גם הוא באותו פאנל של החלונות כן פעיל! ואילו הג'ויסטיק של המראות הוא בכלל נפרד מאותו פאנל והוא לא פעיל.

 

אני חושש שאולי אני מפספס משהו... יש דבר נוסף שיכול לגרום לבעיה?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חוזר לעדכן:

 

לאחר שרון בזבז זמן ניכר כדי לאתר את הבעיה, נמצאו התקלה הבאה:

צמת החוטים בדלת הייתה חשופה - עניין כנראה של רשלנות מצד מי מהבעלים הקודמים שהתקין רמקולים וטוויטרים בדלתות - מי גשמים שאיכשהו כנראה הצליחו מעט לחלחל פנימה נכנסו לצנרת החשופה וחלחלו לאורכה הן בצד החיבור בגוף הרכב והן בצד השני של החיבור למנוע החלונות, נגרמה קורוזיה וחלודה ועוד...

הפתרון:

חיתוך הקונקטור וחיבור מחדש לצמת חוטים עם איטום כיאות, ניקוי מנוע החלונות מהקורוזיה והחלונות חזרו לפעול :)

 

תודה לכולם ובמיוחד לרון!

  • ספונסר פורום
פורסם

התקלות האלו שאני קורא להם תקלות חורף כאשר מי גשמים מגיעים לחיבורי חשמל לא אטומים ויוצרים קורוזיה

ולפעמים הרס של מחשבים ורכיבים שונים נגרמים כמעט תמיד מעבודה רשלנית שמישהו ביצע ופגע באיטום המקורי של הרכב .

לכן כשבוחרים בעל מקצוע לכל עבודה ברכב יש לברר ככל שניתן אם מדובר באחד מומלץ שמקפיד בעבודתו ומכבד אותה.

אפילו התקנת רמקולים פשוטה צריכה להתבצע כראוי .

במקרה של פותח השרשור חוטים שנמשכו מהמערכת לטוויטרים הותקנו מחוץ לצמה שעוברת בין העמוד לדלת ובכך

אפשרו למים לחדור דרך הצמה פנימה לרכב ולתוך הדלת ,והנזק ידוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...