Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אנחנו במהלך של החלפת דירה שכורה ומצאנו דירה שמצא חן בעינינו, התבקשנו להגיע לעורך דין על מנת לחתום על החוזה שכירות.

 

בסיום החתימה של החוזה העורך דין דרש תשלום של חצי חצי בין המשכיר לשוכר.

 

האם זה משהו שהוא מקובל ?

 

האם הצד שהזמין את העורך דין לא אמור לשלם לו ?

 

אנחנו לא ביקשנו עורך דין בשביל לחתום על הסכם השכירות.

 

תודה.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

לא היה לי שום צורך לברר, הבנתי בפשטות שאם המשכיר רוצה עורך דין, שיקח עורך דין, לי אין שום חלק בזה.

 

אני כמובן סרבתי לשלם וציינתי שמי הזמין אותו זאת הבעיה שלו, מצדי לחתום על חוזה פנים מול פנים עם המשכיר.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

נהוג מאוד שהמשכיר ייקח עו"ד שיטפל בחוזי השכירות שלו.

מאוד לא מקובל שהשוכר ישלם חצי מהשכ"ט, הרי העו"ד מייצג את המשכיר ופועל למען האינטרסים שלו.

 

היה לנו מקרה דומה, אמרנו לעו"ד שאנחנו לא מתכוונים לשלם לו שקל היות והוא לא מייצג אותנו ולא ביקשנו שייצג אותנו. לבסוף המשכיר שילם את מלוא הסכום.

פורסם

אם עורך הדין לוקח כסף משני הצדדים, הוא מייצג את שני הצדדים (או אמור...).

כלומר, יש לו חובה לייצג את שניהם.

כמובן שזה צריך להיות מוסכם מראש בין הצדדים ועם עורך הדין.

 

במקרה הזה מדובר בחוצפן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם עורך הדין ביקש כסף גם ממך, זה אומר שברור לשניכם שהוא מייצג גם אותך.

זה מעשה לא ממש חכם מבחינתו, אם מי שהזמין אותו הוא המשכיר והחוזה נכתב כדי להגן על המשכיר ופחות על השוכר, השוכר יוכל להגיש נגדו תביעה על חוסר איזון בכתיבת החוזה.

בגלל זה עו"ד של קבלנים חוזרים ואומרים שהם עו"ד של הקבלן ולא של הקונה.

פורסם

כל עוד הבעל דירה לא דיבר איתך על זה, אין לך מה לשלם לו.

 

היה לחבר שלי מקרה דומה, הוא רצה לשכור דירה ושהגיעו לחוזה ולתשלומים, פתאום הוא גילה שמי שהציג לו את הדירה הוא מתווך שיש למשרד שלו בלעדיות על הדירה.

חבר שלי סירב לשלם, כיוון שנושא התיווך לא עלה כלל במשא ומתן וכמובן הוא אף פעם לא נכנס לאותו משרד תיוו, אלא מצא את הדירה באינטרנט.

 

בסוף בעל הדירה שילם הכל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אם עורך הדין ביקש כסף גם ממך, זה אומר שברור לשניכם שהוא מייצג גם אותך.

זה מעשה לא ממש חכם מבחינתו, אם מי שהזמין אותו הוא המשכיר והחוזה נכתב כדי להגן על המשכיר ופחות על השוכר, השוכר יוכל להגיש נגדו תביעה על חוסר איזון בכתיבת החוזה.

בגלל זה עו"ד של קבלנים חוזרים ואומרים שהם עו"ד של הקבלן ולא של הקונה.

 

אז למה אני צריך לשלם להם אחוז???

×
×
  • תוכן חדש...