Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי סובארו אימפרזה ואני יותר ממעוניין להגיע לאיכות סאונד ברמה גבוהה מאוד באוטו.

אני אראה לכם את הציוד שיש לי כרגע, ולאחר מכן תמליצו לי מה כדי להחליף ומה כדי להשאיר.

 

*האיכות חשובה הרבה יותר מהעוצמה*

 

להלן המוצרים שיש לי כרגע:

 

קופוננטים קידמיים של ROCKFORD.

טוויטרים של Hertz

רמקולים אחוריים Almani - ALC

רמקולים נוספים לדלתות האחוריות של pioneer

רדיו דיסק - pioneer DEH1500 (האם כדי להחליף מבחינת איכות?)

מגבר Premier PA854 - 4 ערוצים.

 

2 סאבים, איזה מהם עדיף?

1. PB כפול

2. JBL

 

והאם עדיף תיבה כפולה או בודדת?

 

האם כדי להחליף רמקולים מסויימים או להוסיף אחרים?

את הרמקולים האחוריים לחבר ישירות למגבר או לרדיו דיסק?

אשמח לעזרתכם תודה!

IMG_20140215_143304.jpg

IMG_20140215_145844.jpg

IMG_20140215_150629.jpg

IMG_20140220_214349.jpg

IMG_20140220_215754.jpg

IMG_20140220_215804.jpg

IMG-20140118-WA0013.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אם אתה מעוניין להגיע לסאוונד ברמה, תתחיל מלמכור את כל הציוד שיש לך ותגיד מה התקציב שלך למערכת.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אם אתה מעוניין להגיע לסאוונד ברמה, תתחיל מלמכור את כל הציוד שיש לך ותגיד מה התקציב שלך למערכת.

 

מצויין, התקציב עומד כרגע עד 4K

 

אשמח על המלצות של ציוד בסכום הזה.

 

תודה רבה :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

אתה צריך:

1)HU חדש או משומש חברות פיוניר,קלריון ואלפיין .יש פה בפורום למחירה מכשירים טובים סביב ה1K.

2)מגבר 4 ערוצים שנותן בגישור ב2 אום מעל 300 RMS .מגבר גם ניתן ליקנות משומש מהפורום סביבות ה1K.

3) סט קומפוננט 6.5 חדש אני אישית מעדיף ממשומש , קומפוננט צריך לישמוע ליפני שקונים תקציב 1K.

4)סאב 12 אינץ תיבה אטומה גם ממליץ לקנות חדש .ממליץ לקנות סאב שעובד ב2 אום תקציב 1K.

 

התקנה : אתה צריך כבל מתח של 4G לפחות וכבל רמקולים לא זבל .

אתה מתקין לבד או אצל בעל מקצוע?

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם
אתה צריך:

1)HU חדש או משומש חברות פיוניר,קלריון ואלפיין .יש פה בפורום למחירה מכשירים טובים סביב ה1K.

2)מגבר 4 ערוצים שנותן בגישור ב2 אום מעל 300 RMS .מגבר גם ניתן ליקנות משומש מהפורום סביבות ה1K.

3) סט קומפוננט 6.5 חדש אני אישית מעדיף ממשומש , קומפוננט צריך לישמוע ליפני שקונים תקציב 1K.

4)סאב 12 אינץ תיבה אטומה גם ממליץ לקנות חדש .ממליץ לקנות סאב שעובד ב2 אום תקציב 1K.

 

התקנה : אתה צריך כבל מתח של 4G לפחות וכבל רמקולים לא זבל .

אתה מתקין לבד או אצל בעל מקצוע?

 

תודה רבה על התגובה, כל ההתקנות נעשות לבד ויש לי את כל הציוד הדרוש, כולל חוטי מתח עבים וכו, התיבה שיש לי כרגע (של ה JBL) היא יכולה לשמש כתיבה טובה? או שכדאי להחליף גם אותה?

 

את הקומפוננטים לחבר ישירות למגבר?

 

תודה על התגובה :)

IMG_20140223_090245.jpg

IMG_20140223_090256.jpg

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם (נערך)

1. למה דווקא פיוניר, קלריון, אלפיין? יש לא מעט HU אחרים שיתנו לו אות מוצא נקיה מאוד וחזקה מאוד.

 

2. מגבר שיחזיק גישור ב2 אוהם? - כמה כאלה כבר ראית במחיר סביר - אלא אם כן אתה רוצה שכל התקציב שלו יילך על מגבר כמו מוסקוני AS 200.4 שאכן יכול לעבוד בגישור עם 2 אוהם ולתת הספק מאוד יפה - אבל שוב, כל התקציב יילך כאן על המגבר וגם אז אני לא בטוח שזה יספיק לו.

 

2. למה דווקא תיבה אטומה? מאיפה זה מגיע?

 

פותח השרשיר מציין שהאיכות הרבה יותר חשובה לו מהעוצמה - אז בכלל הייתי הולך על כוון אחר לגמרי

 

1. מחפש פרוססור יד 2 זול ככל שניתן למצוא. (או HU שתומך 3WAY - עריכה - זה הכוון באמת שהייתי מחפש בו)

2. משאיר את מגבר 4 הערוצים כרגע לסט הקדמי בכדי לעבוד עליו אקטיבי.

3. מחפש מונובלוק יד 2 זול ככל שניתן למצוא אבל עדיין מותג כלשהוא שיספק את ה200 וואט ב4 אוהם.

4. מעיף את הרמקולים האחוריים - את כולם.

5. מחפש סאב 10-12 אינטש בתיבה שמתאימה לו ע"י היצרן בין אם אטומה או פורטד!

6. מבצע בידוד בדלתות הקדמיות זול ככל האפשר.

7. מחפש סט רמת כניסה שנותן תוצאה טובה נוסח מותגים כמו מוראל, הייבריד אודיו, סיז, הרץ

8. מכוון מכוון מכוון.

 

לאחר תקופה מסויימת אם ניתן יהיה לשדרג את יחידת הראש - מה טוב.

אם ניתן יהיה לשדרג את מגבר ארבעת הערוצים - מה טוב.

 

מונובלוק 500 שקלים.

פרוססור 1500 שקלים. (או HU תומך 3WAY אקטיבי - יתכן וגם חדש יכנס בתקציב!)

בידוד לדלתות 700 שקלים (אפשרי בהחלט! עם ייעוץ והכוונה נכונים)

משאיר לך עוד 1300 שקלים לסאב וסט קדמי - לדעתי מוראל וסאב יד 2 יכנסו בתקציב בלחץ

 

סוגר לך 4K שקלים ויכול להיות שמהגרושים שיקבל עבור הרמקולים האחוריים זה בהחלט יתן לבחור את התקציב הנדרש בכדי לבצע תכנית שכזו.

עריכה אחרונה על ידי lanosforce

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

רק שיהיה ברור - קוראים לי אדי

 

אין לי שום קשר לא.ד.י מערכות :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
1. למה דווקא פיוניר, קלריון, אלפיין? יש לא מעט HU אחרים שיתנו לו אות מוצא נקיה מאוד וחזקה מאוד.

 

2. מגבר שיחזיק גישור ב2 אוהם? - כמה כאלה כבר ראית במחיר סביר - אלא אם כן אתה רוצה שכל התקציב שלו יילך על מגבר כמו מוסקוני AS 200.4 שאכן יכול לעבוד בגישור עם 2 אוהם ולתת הספק מאוד יפה - אבל שוב, כל התקציב יילך כאן על המגבר וגם אז אני לא בטוח שזה יספיק לו.

 

2. למה דווקא תיבה אטומה? מאיפה זה מגיע?

 

פותח השרשיר מציין שהאיכות הרבה יותר חשובה לו מהעוצמה - אז בכלל הייתי הולך על כוון אחר לגמרי

 

1. מחפש פרוססור יד 2 זול ככל שניתן למצוא. (או HU שתומך 3WAY - עריכה - זה הכוון באמת שהייתי מחפש בו)

2. משאיר את מגבר 4 הערוצים כרגע לסט הקדמי בכדי לעבוד עליו אקטיבי.

3. מחפש מונובלוק יד 2 זול ככל שניתן למצוא אבל עדיין מותג כלשהוא שיספק את ה200 וואט ב4 אוהם.

4. מעיף את הרמקולים האחוריים - את כולם.

5. מחפש סאב 10-12 אינטש בתיבה שמתאימה לו ע"י היצרן בין אם אטומה או פורטד!

6. מבצע בידוד בדלתות הקדמיות זול ככל האפשר.

7. מחפש סט רמת כניסה שנותן תוצאה טובה נוסח מותגים כמו מוראל, הייבריד אודיו, סיז, הרץ

8. מכוון מכוון מכוון.

 

לאחר תקופה מסויימת אם ניתן יהיה לשדרג את יחידת הראש - מה טוב.

אם ניתן יהיה לשדרג את מגבר ארבעת הערוצים - מה טוב.

 

מונובלוק 500 שקלים.

פרוססור 1500 שקלים. (או HU תומך 3WAY אקטיבי - יתכן וגם חדש יכנס בתקציב!)

בידוד לדלתות 700 שקלים (אפשרי בהחלט! עם ייעוץ והכוונה נכונים)

משאיר לך עוד 1300 שקלים לסאב וסט קדמי - לדעתי מוראל וסאב יד 2 יכנסו בתקציב בלחץ

 

סוגר לך 4K שקלים ויכול להיות שמהגרושים שיקבל עבור הרמקולים האחוריים זה בהחלט יתן לבחור את התקציב הנדרש בכדי לבצע תכנית שכזו.

 

נשמע מצויין, כבר השבוע אני אתחיל להביא את הציוד הנדרש, ואם אפשר לשאול למה להעיף את הרמקולים האחוריים? (מהסיבה שהם 6X9?)

או בגלל האיכות שלהם?

 

אשמח לתשובה גם על זה, אעדכן בהמשך על הציוד שיגיע :D

 

תודה על התגובות

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

תריץ חיפוש על הנושא "במה" ו"רמקולים אחוריים" בפורום אודיו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המלצה שלי :

תשאיר את הסאב JBL ואת המגבר פרמיר שיגביר רק אותו.

תשקיע את כל התקציב ברדיודיסק\מגבר\רמקולים

כך תקבל מערכת ברמה גבוהה במיוחד אם תנצל את התקציב ביד שניה

ולא עוד מערכת בסיסית ב-4000 שח.

פורסם
תריץ חיפוש על הנושא "במה" ו"רמקולים אחוריים" בפורום אודיו.

הבנתי, אבל למען האמת ברגע שאני מכבה את הרמקולים האחוריים אני מרגיש שחסר משהו בצליל, שהוא פחות "מלא"

בכל זאת אשקול זאת לחיוב

 

המלצה שלי :

תשאיר את הסאב JBL ואת המגבר פרמיר שיגביר רק אותו.

תשקיע את כל התקציב ברדיודיסק\מגבר\רמקולים

כך תקבל מערכת ברמה גבוהה במיוחד אם תנצל את התקציב ביד שניה

ולא עוד מערכת בסיסית ב-4000 שח.

 

גם זה רעיון מצויין, לדעתי כרגע אשאר עם הJBL , אזמין ציוד חדש ולאחר מכן אמכור את הציוד הנותר.

התכנון הוא לקנות מונו בלוק שיגביר רק את הסאב, ולהשתמש במגבר הנוכחי לשאר הרמקולים ובנוסף להחליף את רדיודיסק והרמקולים למשהו איכותי.

 

האם יש עוד משהו להוסיף \להחסיר?

 

אני בודק עכשיו ביד 2 של הפורום איזה ציוד אפשר להוציא מכאן ואעדכן בהמשך :)

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

זה רעיון לא טוב ,המגבר פרמיר הוא מגבר בסיסי אתה לא תרגיש את העובדה הזו אם תגביר איתו את הסאב

אבל אתה כן תרגיש כאשר תגביר איתו רמקולים ברמה גבוהה ,אתה יכול ללכת על 2 סוגים של סטאפים :

 

מגבר 4 ערוצים

סט קומפוננט טוב קדמי\אחורי

רדיודיסק

 

או על סטאפ במה קדמית

מגבר 2 ערוצים

קומפוננט איכותי

רדיודיסק

פורסם
זה רעיון לא טוב ,המגבר פרמיר הוא מגבר בסיסי אתה לא תרגיש את העובדה הזו אם תגביר איתו את הסאב

אבל אתה כן תרגיש כאשר תגביר איתו רמקולים ברמה גבוהה ,אתה יכול ללכת על 2 סוגים של סטאפים :

 

מגבר 4 ערוצים

סט קומפוננט טוב קדמי\אחורי

רדיודיסק

 

או על סטאפ במה קדמית

מגבר 2 ערוצים

קומפוננט איכותי

רדיודיסק

 

אוקי ההתקדמות היא כזאת:

 

אין יותר כרגע רמקולים אחוריים, מקדימה מורכביים הטוייטרים של HERTZ וקומפוננטים של ROCKFORD

אני אזמין בקרוב קומפוננטים של MORAL

אחליף HU לאחד טוב של Alpine

ובסופו של דבר אחליף מגבר.

 

אם ישאר\יתווסף תקציב אחליף גם את הטוויטרים והסאב לבסוף.

 

לאחר מכן נשאר רק לכוון לכוון ולכוון :D

כל כך קר היום שראיתי פוליטיקאי מכניס את היידים רק לכיס הפרטי שלו.

פורסם

תלך על HU של אלפיין שתומך במערכת 3WAY אקטיבית - תנסה לחפש 9853 או 9855 למשל ביד 2 או כל דגם אחר שיצא לשוק אחריהם ותומך 3WAY - לא מתמצא בדגמים כל כך, פשוט היה לי 9853 בזמנו - HU פנטסטי!

 

תתייעץ עם חברי הפורום לגבי דגמים חדשים יותר שתומכים באופציה גם מבית פיוניר וגם מבית קלריון באמת, יש גם אקליפס אבל יקר יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...