Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעות לשניהם

קפצור ידני 0.9 טורבו גרסאת 2 צבעים +כל התוספות

ולוסטר דגם ידני הגרסא הזולה ביותר (שמאובזרת מעולה)

טווח המחירים 111 -116K

 

או

 

קפצור אוטומט 1.2 טורבו גרסאת 2 צבעים +כל התוספות

או ולוסטר אוטמט הפשוט ביותר (מאובזר מעולה)

טווח מחירים 127-128K

 

הולוסטר יוצא 5 אלף יותר בידני

ובאוטומט הולוסטר יקרה ב1000 שקל

 

מבחינת איכות מוצר אמינות וחיסכון(בדלק וטיפולים)

מה יתאים יותר לטווח של 4 שנים??

פורסם (נערך)

זה אומנם נשמע קצת שטחי אבל הכי חשוב לי הויזואליות פנימית וחיצונית לאחר מכן איכות הבניה ואיכות החומרים שלא יראה זול . אחרי זה עליות החזקה חיסכון ואמינות. מבחינת נסיעה אני נוסע מעט מאוד משהו בסביבות ה 7 9 אלף קילומטר בשנה

עריכה אחרונה על ידי mishelk120
פורסם

הקפצ'ר בגרסת ה 0.9 הידנית היא, איך נאמר, לא משו. הרכב לא סוחב, פשוט ככה. ה 1.2 המטורבת הוא כבר ליגה אחרת.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הקפצ'ר בגרסת ה 0.9 הידנית היא, איך נאמר, לא משו. הרכב לא סוחב, פשוט ככה. ה 1.2 המטורבת הוא כבר ליגה אחרת.

 

איתמר

 

זה מנוע 0.9 טורבו זה שקול למנוע 1400 רגיל ומבחינתי זה בסדר אני לא בן אדם של לעבור את ה120 בשום נסיעה ורוב הזמן אני אסע לבד או עם החברה לא עם יותר

פורסם

גם אם הוא שקול למנוע 1,400 זה מתבטא ב 90 כ"ס ובאיזור ה 14 קג"מ אם אני זוכר נכון.

זה פשוט לא מספיק להזיז אותו, הקפצ'ר היא לא סופר מיני משנות ה 90 ששקלה 900 קילו. הייתה לי עליו את נסיעת המבחן הקצרה בהיסטוריה, כבר ביציאה מהסוכנות הבנתי את זה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
גם אם הוא שקול למנוע 1,400 זה מתבטא ב 90 כ"ס ובאיזור ה 14 קג"מ אם אני זוכר נכון.

זה פשוט לא מספיק להזיז אותו, הקפצ'ר היא לא סופר מיני משנות ה 90 ששקלה 900 קילו. הייתה לי עליו את נסיעת המבחן הקצרה בהיסטוריה, כבר ביציאה מהסוכנות הבנתי את זה.

 

איתמר

 

אז מדבריך אני מבין שבמחיר של הידני עדיף ללכת על הולוסטר הידנית?

ובמידה ואני הולך על דגמי האוטומט שכבר מגיע עם 1.2טורבו בקפצו'ר

איזו אופציה תיהיה עדיפה? הולוסטר האוטומטית או הקפצור האוטומטית?

פורסם

אלו רכבים משתי נישות שונות, לא מתחרים ראש בראש בשום צורה מלבד סעיף המחיר.

הוולוסטר לטעמי הוא רכב נישתי סתמי למדי, מסובב ראשים ועם קצת פלפל. הקפצ'ר הוא יותר "פרקטי" אם אפשר להגדיר את זה ככה.

אתה צריך לעשות את סדר השיקולים וההעדפות שלך, אני לא רואה כאן איזה נוקאווט או יתרון שמטה את הכף למי מהרכבים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עדיף ללכת על הקליאו , תמצא את אותו סלון כמעט מבחינת מראה ותחסוך אלפי שקלים.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...