Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

 

היום הזמנתי טויוטה runx luxury 2005, והיא תגיד אלי בערך עוד שבוע וחצי-שבועיים.

רציתי לאבז אותה כרכב פוזה כזה.

דרך החברה הוספתי ספויילר מקורי, והגירסא הזאת באה כבר עם מגנזיום.

יש לי פה כמה תוספות, רציתי לדעת מה מותר, מה אסור, ועד כמה אסור(יש דברים שאסור אבל המשטרה לא מקפידה).

1. פנסים כהים.

2. חלונת כהים.

3. וילונות(תחליף ל-2).

4. כונס אוויר.

 

חצאיות לא נראה לי שאני אוסיף כי אי אפשר לעלות איתם על מדרכות.

 

יש עוד דברים שאפשר להוסיף לשם??

פורסם

הייתי מציע שקודם כל תקבל את האוטו, תכיר אותו, תהנה ממנו...ואז תחשוב מה חסר לך בעיניים.

שיהיה לך מברוק!

Honda hornet 600

 

פורסם
שלום לכם.

 

היום הזמנתי טויוטה runx luxury 2005, והיא תגיד אלי בערך עוד שבוע וחצי-שבועיים.

רציתי לאבז אותה כרכב פוזה כזה.

דרך החברה הוספתי ספויילר מקורי, והגירסא הזאת באה כבר עם מגנזיום.

יש לי פה כמה תוספות, רציתי לדעת מה מותר, מה אסור, ועד כמה אסור(יש דברים שאסור אבל המשטרה לא מקפידה).

1. פנסים כהים.

2. חלונת כהים.

3. וילונות(תחליף ל-2).

4. כונס אוויר.

 

חצאיות לא נראה לי שאני אוסיף כי אי אפשר לעלות איתם על מדרכות.

 

יש עוד דברים שאפשר להוסיף לשם??

 

 

אני אתיחס לדבריך אחד לאחד.

 

אתה יכול להשחיר פנסים ב"אוטו ספורט"(E&A) ליד קניון אילון ר"ג.

 

לגבי החלונות לא היתי מציע להקהות יותר מגוון 50% שחור (זה גם יפריע לך) .

 

ולגבי כונס זה יהיה יפה אם תצבע אותו בצבע הרכב (אצל צבעי רכב).

פורסם
יש לי פה כמה תוספות, רציתי לדעת מה מותר, מה אסור, ועד כמה אסור(יש דברים שאסור אבל המשטרה לא מקפידה).

1. פנסים כהים - אסור, מקפידים ע"כ.

2. חלונת כהים - אסור, מקפידים ועוד איך מקפידים.

3. וילונות(תחליף ל-2) - מותר.

4. כונס אוויר - מכוער, תצטרך להמתין לסוף אחריות החברה לגבי הפח.

עמית

(שלא מבין מדוע אנשים מנסים לשנות משפחתומטיות)

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עמית

(שלא מבין מדוע אנשים מנסים לשנות משפחתומטיות)

 

עזוב סתם משפחתומטיות. מדובר כאן על טויוטה קורולה. מכונית שגם אם תגיע בורוד זורח עם נקודות זהובות בוהקות היא תהיה אפורה כמו חורף באנגליה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טויוטה ראנקס זה רכב מצוין, אולי הקניה הבאה שלי. משפחתומטית ?! אולי, אבל בטח פחות מהרבה אחרות. גם למשפח' כאלה יש "זכות" לשיפורים - למרות שאני הייתי משפר יותר מה שמתחת למכסה המנוע, ולא מה שמעליו, אם כבר. ולא שאני אומר שצריך - בטח לא בהתחלה.

 

אגב החורף באנגליה אולי אפור, אבל אחרי כל הפיינטים ששתיתי שם, באמת כבר לא היה אכפת לי...

בכל מקרה שיהיה מברוק.

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם
טויוטה ראנקס זה רכב מצוין, אולי הקניה הבאה שלי. משפחתומטית ?! אולי, אבל בטח פחות מהרבה אחרות. גם למשפח' כאלה יש "זכות" לשיפורים - למרות שאני הייתי משפר יותר מה שמתחת למכסה המנוע, ולא מה שמעליו, אם כבר. ולא שאני אומר שצריך - בטח לא בהתחלה.

 

אפילו יותר טיפשי מלשפר חיצונית טויוטה קורולה, זה לשפר אותה מכנית. מה אני אגיד לך, הבסיס המושלם לשיפורים. כן, הרי ברור שמה שהיה למהנדסי הקורולה בראש כשהם תיכננו אותה זה צעירים מגניבים שמשתילים טורבו, שמים קוני צהוב, מגדילים ג'אנטים וכמובן - מחליקים בהיגוי יתר חינני אך נשלט לעבר השקיעה.

 

 

 

 

 

 

 

אז זהו, שלא.

 

 

 

מה שהיה להם בראש זה זה:

 

little%20grandma.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
טויוטה ראנקס זה רכב מצוין, אולי הקניה הבאה שלי. משפחתומטית ?! אולי, אבל בטח פחות מהרבה אחרות. גם למשפח' כאלה יש "זכות" לשיפורים - למרות שאני הייתי משפר יותר מה שמתחת למכסה המנוע, ולא מה שמעליו, אם כבר. ולא שאני אומר שצריך - בטח לא בהתחלה.

 

אגב החורף באנגליה אולי אפור, אבל אחרי כל הפיינטים ששתיתי שם, באמת כבר לא היה אכפת לי...

בכל מקרה שיהיה מברוק.

כל עוד הרכב במסגרת האחריות לא מומלץ לך תדע אחרי זה שתצטרך להשתמש באחריות אם הם יסכימו בכלל להסתכל לכיוון
פורסם
אפילו יותר טיפשי מלשפר חיצונית טויוטה קורולה, זה לשפר אותה מכנית. מה אני אגיד לך, הבסיס המושלם לשיפורים. כן, הרי ברור שמה שהיה למהנדסי הקורולה בראש כשהם תיכננו אותה זה צעירים מגניבים שמשתילים טורבו, שמים קוני צהוב, מגדילים ג'אנטים וכמובן - מחליקים בהיגוי יתר חינני אך נשלט לעבר השקיעה.

 

 

 

 

 

 

 

אז זהו, שלא.

 

 

 

מה שהיה להם בראש זה זה:

 

little%20grandma.jpg

:lol: :lol: :lol::roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

לא שמעתי/ראיתי דיבורים כאלה אפילו על הלאנטיס:-P

 

לקחת קורולה ראניקס שנראית לא רע דווקא..

 

ולשים את פוטנציאל הלקוחות לרכב- תמונה של אספנות:roflmao: :roflmao: :roflmao:

שצריכה לעבור טסט כל 3 חודשים..

פורסם

תגובת ביניים.

אני רציתי רכב טוב, שנראה ספורטיבי, עם אשלייה של רכב משפחתי(או הפוך אם תרצו), בעל שוק טוב וכל מה שצריך.

ברור שכשאני אקבל את האוטו אני אתחבר אליו יותר ויראה מה בדיוק אני צריך, אבל יש דברים שאני אקנה לכל רכב חדש לא משנה איזה סוג הוא.

דרך אגב, עכשיו ראיתי שבאיבזור של הרכב יש "שמשות כהות". איך זה יכול להיות שזה לא חוקי? אולי הם כהות בצורה מינימלית?(לא שמתי לב לזה כשהייתי בסוכנות). מישהו יודע אולי איזה רמה החלון כהה?(מישהו אמר ש-50% זה אידיאלי.)

 

אם אתם אומרים "לא" לרוב הדברים, אולי יש לכם איזה דברים חדשים שלא חשבתי עליהם?

 

אני רוצה שהשיפורים שאעשה לא יגרמו לי לאבד את האחריות, או לא לעבור את הטסט השנתי. אין לי בעיה להוסיף דברים שאפשר להוציא אותם בקלות רבה.

פורסם
אני אתיחס לדבריך אחד לאחד.

 

אתה יכול להשחיר פנסים ב"אוטו ספורט"(E&A) ליד קניון אילון ר"ג.

 

לגבי החלונות לא היתי מציע להקהות יותר מגוון 50% שחור (זה גם יפריע לך) .

 

ולגבי כונס זה יהיה יפה אם תצבע אותו בצבע הרכב (אצל צבעי רכב).

 

כמו שאמרתי בעבר

אם השחרת פנסים לא תעבור טסט אבל אתה יכול להשתמש בשיטה הישנה שלדעתי קצת מעפנה ולשים גרביונים שחורים על פנסי האיתות (גם ירד בקלות)

 

וחלון שבא מושחר זה ברמה של 50%

 

והיתי ממליץ לך לקנות דמוי כונסים ב 60-120 שקל ולצבוע

פורסם

למה אתה מנסה להפוך רכב של 130 אלף שקל לרכב של 20?

תוספות שיתאימו לרכב כזה זה אולי הדברים הבאים:

1.סופית לאגזוז

2. חלונות כהים (לא שחורים!)

3.ספליטר קדמי עדין (וגם זה בסימן שאלה)

4.פנסי ערפל במקום שמיועד מהחברה(אם אין כמובן)

5.בקליות שקופות

6.לצבוע את הקליפרים באדום (אם אתה ממש מתעקש להוסיף כל מיני קשקושים)

7.וילון מאחורה שחור (לא כמו של הסובארו-סטיישן בבני ברק ששמים ווילונות מבד של חופה)

8.גבות (אם יש)

אבל כונס?לא רק שזה לא מוסיף זה אפילו מכער.(על טעם וריח....) ואני לא מזכיר אפילו את הרעיון של הגרביונים....

את התוספות שאמרתי יש אצלי (חוץ מגבות) ואני יוסיף תמונה כדי שתראה שזה לא יותר מידי ולא פחות מידי בגלל זה אני הצעתי את התוספות האלה,אני ייתן לך גם להשוות לרכב סטנדרטי לשלי.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
שלום לכם.

 

היום הזמנתי טויוטה runx luxury 2005, והיא תגיד אלי בערך עוד שבוע וחצי-שבועיים.

רציתי לאבז אותה כרכב פוזה כזה.

דרך החברה הוספתי ספויילר מקורי, והגירסא הזאת באה כבר עם מגנזיום.

תשאיר אותה ככה, הספויילר המקורי והמגנזיום נראים מצויין על האוטו.

 

איזה צבע הזמנתם ?

 

(אה, תתחדשו ;-) )

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...