Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי 3 שנים עם אותם צמיגים הגיע הזמן להחליף אותם. הרגשתי כבר כמה זמן שהצמיגים יבשים וצריכים החלפה אבל חשבתי שאני אוכל למשוך עוד קצת, עד שראיתי את המצב של אחד מהם. עד עכשיו הייתי עם פאלקן 912 וסך הכל הייתי די מרוצה. חשבתי לראות אילו עוד אופציות במידה 205/45/16 יש. מה שהכי חשוב לי בצמיג זה שהוא יאבד אחיזה בצורה פרוגרסיבית ולא פתאומית ושיהיה קל לשלוט עליו על ומעבר לקצה. אני יותר אוהב להגיש את הרכב זז על הכביש מאשר נוסע כאילו על מסילה. בכל מקרה התקציב הוא עד 2500, למרות שאני מעדיף פחות מ-2000 אם אפשר.

IMAG0037.jpg

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

  • ספונסר פורום
פורסם

אני רכשתי בזמנו T1R, עלו לי 2100 ש"ח כולל הרכבה אבל זה היה לפני 3 שנים.

אם תוכל להשיג S DRIVE במידה הזו אז הם יהיו עדיפים על הטויו (ורוב הסיכויים שגם יקרים יותר).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אחרי 3 שנים עם אותם צמיגים הגיע הזמן להחליף אותם. הרגשתי כבר כמה זמן שהצמיגים יבשים וצריכים החלפה אבל חשבתי שאני אוכל למשוך עוד קצת, עד שראיתי את המצב של אחד מהם. עד עכשיו הייתי עם פאלקן 912 וסך הכל הייתי די מרוצה. חשבתי לראות אילו עוד אופציות במידה 205/45/16 יש. מה שהכי חשוב לי בצמיג זה שהוא יאבד אחיזה בצורה פרוגרסיבית ולא פתאומית ושיהיה קל לשלוט עליו על ומעבר לקצה. אני יותר אוהב להגיש את הרכב זז על הכביש מאשר נוסע כאילו על מסילה. בכל מקרה התקציב הוא עד 2500, למרות שאני מעדיף פחות מ-2000 אם אפשר.

 

אם תחליט לרכוש שוב את הפאלקן ZE912, רביעייה תעלה לך באתר טייר קלאב 1,544 ש"ח, כולל התקנה, איזון ומע"מ.

 

כמו כן, יש במידה הזו גם את הטויו R1R, צמיג EXTREME שלא מתאים לכל אחד, נשחק מהר יחסית, אבל מעניק אחיזה מעולה לנהגים מנוסים. רביעייה תעלה 1,868 ש"ח כולל התקנה, איזון ומע"מ.

פורסם

יש לי רביעיית S DRIVE על NB והם עונים לדרישות שלך (פרוגרסיביים, לא אוחזים מידי - גם ככה אין מספיק כח, שקטים ואפשר לקנות רביעייה ב-2000 ש"ח +-).

פורסם

אם תוכל להשיג S DRIVE במידה הזו אז הם יהיו עדיפים על הטויו (ורוב הסיכויים שגם יקרים יותר).

 

נכון לשבוע שעבר אצל אנטון ביפו,S-DRIVE במידה הנ"ל עלו 550ש"ח ליחידה כולל מע"מ והרכבה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש קפיצה רצינית במחיר בין ה-ZE912 ו-S.Drive, אבל לפי ביקורות אין הבדל ביצועים גדול בניהם.

ישנם עוד דגמים מומלצים בטווח המחירים שבניהם?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
בדוק יוקוהמה S.DRIVE

 

יש לי רביעיית S DRIVE על NB והם עונים לדרישות שלך (פרוגרסיביים, לא אוחזים מידי - גם ככה אין מספיק כח, שקטים ואפשר לקנות רביעייה ב-2000 ש"ח +-).

 

יגאל, בזמנו ב-NB היו לי S.drive, כמו קודמיי אני חושב שהם עונים לדרישות שלך. אני אהבתי.

בזמנו עלו סביב ה-2,200 ( נסה לברר אצל פרויד)

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
תקרא גם ביקורות על מקסיס MA Z1. צמיג תוצרת סין, עם תמורה מעולה למחיר.

כרגע יש לי כאלה על האוטו שלי, ואני מאוד מרוצה מהם.

לא לגעת בצמיגים תוצרת סין. ההפרשים לא משמעותיים ולא שווה לחסוך על צמיגים.

:-)
×
×
  • תוכן חדש...