Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב שוק המשומשות


Maniac
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מקווה שזה הפורום המתאים,

 

מנסה למכור רכב, ולא מצליח. אפילו שיחות טלפון לא מגיעות.

 

כל כך קשה המצב במשומשות היום?

 

תודה

 

השאלה היא איזה רכב, באיזה מצב, ובאיזה מחיר.

 

לא יודע לומר דבר עליך, כן יודע לומר שבתחום האופניים / יד-2 אני כל הזמן רואה מודעות מגוחכות של אנשים גאונים שרכשו מוצר באיקס שקלים, והם מנסים למכור אותו כיד 2 עם 10 אחוז הנחה...

גם בשוק הרכב יצא לי לראות מודעות הזויות.

תעשה חיפוש עבור הרכב שלך ביד 2, תראה את המחירים שמוצעים שם, ותשווה למה שאתה פרסמת. זה יכול לתת לך רפרנס טוב, ומשם תוכל להבין האם אתה בא בדרישות מוגזמות, או האם השוק באמת עד כדי כך חלש / אתה עד כדי כך חסר מזל...

 

בהצלחה

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בהחלט תלוי מה סוג הרכב ומצבו.

אני פירסמתי טויוטה קורולה שנת 1999 עם 130,000 ק"מ לפני שלושה שבועות.

 

סה"כ התקשרו אלי שלושה אנשים:

1. הראשון דווקא מהפורום הזה שזיין את המוח בשאלות ובטלפונים ובסוף אפילו לא בא לראות את הרכב, למרות שהבטיח יותר מפעם אחת שהנה עכשיו הוא מגיע....

2. השניה מיד 2 - שלא הבינה כלום, לקחה את הרכב לבדיקה ולמרבה הפלא ממש לא השחירו שם את התוצאות ורק אמרו שצריך להחליף ברקסים קדמיים ( זה מה שגם אמרתי לה לפני הבדיקה). - היא החליטה לא לקחת את הרכב בגלל הברקסים....:roll:

3. השלישי התקשר ובא לראות, למחרת בדיקה במוסך ששם הוא מטפל והעברת בעלות באותו היום.

 

הרכב נמכר במחירון.

 

מה שאתה צריך זה סבלנות ולדעתי גם מודעה מפורטת וטובה עם צילומים ברורים. (עד כמה שניתן באתר ביד 2)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרו תלוי איזה רכב.

 

דוגמא מעליי ממחישה טוב את הסיפור- קורולה 99 נמכרה כמעט באותו במחיר של מיצובישי לנסר 2006.

עוד דוגמא INTO THE FACE, של עד כמה "לא כדאי" לקנות את היאריסים והקורולות במחיר המופרך שלהן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניסיון שלי מראה אחרת.

 

לאחרונה קיבלתי רכב חדש מהעבודה מה שחייב אותי למכור את אחד הרכבים המשפחתיים (פוקוס ולנסר 2007). פרסמתי רק את הלנסר ביד 2. לא שמתי מודעה על גבי הרכבים עצמם. בתוך חודש אחד הצלחתי להשיג קונה לכל אחד משני הרכבים במחיר קרוב למחירון (ואני מזכיר, את הפוקוס בכלל לא פרסמתי בשום מקום...). את הקונה של הפוקוס דחיתי ממש ברגע האחרון למרות שמאוד רצה את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי ETAA
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב כבר שבוע אחרי כמה רכבים שנראים מעולה, יד ראשונה עם ק"מ נמוך. ושמוצעים במעט פחות ממחיר מחירון.

בהתחלה חשבתי שאצטרך "לחטוף" כל רכב טוב שיופיע בלוח, כי לא יהיו הרבה מציאות.

כי אני מחפש, דייהטסו סיריון, שהוא דגם מעולה, עם שוק והכל.

אבל הנה, גם אחרי שבוע, 90% מהרכבים ששמתי עליהם עין עדיין ללא קונה..

(לא קניתי בעצמי כי חיכיתי לרכב מסוים והמוכר שלו התעכב(.

אז האם באמת יכול להיות שאנשים קונים פחות? ששוק המשומשות חלש עכשיו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי כקונה גם קשה, כי לא בא לי לקנות מליסינג.

המון ממי שמוכר מליסינג משקר ומזייף כדי להעיף את הרכב שלו. אנשים לא אמינים. חלקם בכלל סוחרים, וגם הפרטיים מפרסמים רכב מליסינג מימוני כ"יד ראשונה" עד שאתה בא עד אליהם, רק כדי לקבל כאפה לפנים. משקרים בטלפון

בא לי מאדם פרטי, ואין הרבה כאלה.

אני חושב שלרכבים מאנשים פרטיים עדיין יהיה ביקוש, כי זה לרוב יותר אמין מליסינג הזוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא רכשתי רכב מחברת ליסינג וכרגע אין לי גם כוונה לרכוש אבל לא חסר אנשים פרטיים שירמו אותך או גרוע מכך- סוחרים שמתחזים לפרטיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחוז יותר גבוה של פארש יש מקרב הליסינג/השכרה מאשר מקרב הפרטיים.

על סוחרים שמתחזים לפרטיים קל לעלות, יחסית.

ענייני הליסינג מבלבלים.

הבעיות שלנו במדינה הם לא הפוליטיקאים, אלא האפסים האלה, עבריינים בגרוש, שאוכלים אחד את השני בשביל כמה שקלים

די בושה האמת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחוז יותר גבוה של פארש יש מקרב הליסינג/השכרה מאשר מקרב הפרטיים.

על סוחרים שמתחזים לפרטיים קל לעלות, יחסית.

אני לא יודעת מאיפה הנתונים המדוייקים איפה יש יותר ממה.

אבל אני אציג בפניך זווית אחרת.

כשאתה מגיע לסוכנות רכב שמוכרת מליסינג\השכרה, אתה יודע בידיוק לאן אתה נוסע ומול מי אתה יושב.

כאשר אתה מתקשר למודעה שמצאת בלוח פרטי של יד 2, בטלפון המוכר מצייר לך את האוטו המושלם, נשבע שהוא יד 3 וכותוב ברישיון 02 בעלים קודמים, כמובן שהכל עובד ו-0 תקלות.

אתה נוסע 50-60 ק"מ כל כיוון כדי לגלות שהאוטו שכח מתי היה יד 3 והוא בעצם 6, כמות המנורות שדולקות על הדש בורד לא תבייש כדור מסיבות, הק"מ בפועל 50-90 אלף ק"מ יותר ממה שנאמר ולקינוח גם האוטו על תו סחר עם סיפור גירושים קורע לב.

שוק המשומשות בארצינו במצב די עגום, כך שכדאי לבדוק את כל האופציות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לחברות הליסינג לא חסר. גם הם לא צדיקים תמימים. לא מזמן הייתה תביעה נגד חברה גדולה מאוד על כך שהחליפו מנוע ברכב ורק בטסט גילו את הבעיה ועוד יותר גרוע זה שזייפו ק"מ כשהחליפו מנוע ומי שקנה חשב שהוא קונה רכב עם 40000 ק"מ ובעצם לרכב "נעלמו" כמה עשרות ק"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...