Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום הרכבתי ברכב (מאזדה 323f96 )

דאבל דין החיבורים טובים הכל במקום

אני כמעט בטוח שהכבלים של המצבר למגבר (כבל מתח)

הוא דק מידי. מה הסיבות שמגבר נכנס לפרוטקשין

תגידו את כולם כדי שאבדוק אחת אחת

פורסם
שלום הרכבתי ברכב (מאזדה 323f96 )

דאבל דין החיבורים טובים הכל במקום

אני כמעט בטוח שהכבלים של המצבר למגבר (כבל מתח)

הוא דק מידי. מה הסיבות שמגבר נכנס לפרוטקשין

תגידו את כולם כדי שאבדוק אחת אחת

התחממות, עומס, חיבור לא תקין (גם הכבל עצמו), סאב / רמקולים שרופים וכ'ו.

 

פורסם

כשאתה לא מחבר את הרמקול המגבר גם נכנס להגנה?

בדקת שהרמקול תקין ועובד בחיבור ישיר לרדיו דיסק?

אם כן אז כנראה באמת בעיה בכבל +/- או במגבר עצמו.

תקנה קיט חיווט חדש או שתגש לכל מתקין, אני מאמין שלא אמור לעלות יותר מ 100-200 לקיט סביר.

ואם עדיין יש לך את הבעיה אז כנראה שבאמת הבעיה היא במגבר.

 

בהצלחה גבר!

 

×
×
  • תוכן חדש...