Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנתי גאנט 17 באימפרזה שלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

נסיתי לרכוש גאנטים כאלו אבל המחיר היה בשמיים כולל צמיגים

אני חושב שהגאנט של הb4 לא פחות יפה וגם מאד קל שזה

מאד חשוב

ההשפעה על הסחיבה של האוטו מאד זניחה ולא מורגשת.

imprza new age

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש, ניראה מצויין! תגיד, הנוחות לא נפגעה באופן משמעותי במעבר לחתך נמוך (על כל בור: בום, בום - מכות מהכביש)?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תתפלא אבל לא הרכב לא מרגיש שום בור או מהמורה אבל שאלתה את הבנאדם הכי פדנט לעצמו

ככה,שאים אני רואה בור אני בורח כמו מאש.

 

הנוחות כמה נוח האוטו ניהיה כמו דבק בכביש.

image.jpg

imprza new age

פורסם

טוב לדעת שנוחות נישארה כמו שהייתה - אותי זה קצת מפתיע. לגבי אחיזת כביש, עברת לצמיג רחב בחתך נמוך, מניח שגם הצמיג ממותג טוב - כך שמבחינה הזאת אמור להיות שיפור גדול.

 

האוטו שלך ניראה כמו חדש בתמונות. :mm_yeah:

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
היי

נסיתי לרכוש גאנטים כאלו אבל המחיר היה בשמיים כולל צמיגים

אני חושב שהגאנט של הb4 לא פחות יפה וגם מאד קל שזה

מאד חשוב

ההשפעה על הסחיבה של האוטו מאד זניחה ולא מורגשת.

יש מישהו בפורום שמוכר גאנטים של WRX במחיר טוב

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=512632

פורסם

פותח השרשור - תתחדש, הג'נטים האלה של הB4 אכן יפים, אך לדעתי עשית OVER KILL לרכב.

כל עוד אתה מרוצה, וזה חוקי - תתחדש וסע בדרכים טובות.

 

חבל שאתה לא מוכיח שזה גורם לנזק בטווח הקצר או הארוך או לכל תופעת לוואי אחרת.

 

אחת ההמלצות הרשלניות ביותר שנרשמו בפורום הזה מעולם.

ממליץ לך בחום ללמוד על הנושא הזה לעומק בטרם אתה פולט שטויות כאלה בכתב, מישהו עוד עלול להקשיב לך.

פורסם
חבל שאתה לא מוכיח שזה גורם לנזק בטווח הקצר או הארוך או לכל תופעת לוואי אחרת.

אם תהיינה הוכחות בכיף אחזור בי ואמליץ לו בחום לקנות אך ורק קפיצי הנמכה.

אתה לא מפסיק להתפתיע, תפסיק כבר לדבר שטויות.

זה אחד הדברים המסוכנים שאפשר לעשות לרכב.

לחתוך קצת או הרבה, זה לא משנה.

זה פוגע בנוחות הנסיעה,

זה משנה את מהלך הבולמים וכתוצאה מכך הם נשחקים במהירות יתרה ועלולים להתפוצץ בזמן ספיגה פתאומית.

קפיץ חתוך לא יושב באותה התנגדות בתוך הבית שלו ועלול לקפוץ החוצה.

זה גם לא תורם לשאר המכלולים והתושבות של הרכב.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

אכן המחיר של הגאנט של הwrx

באמת מעולה אבל אני אומר לך

שרכשתי את כל הסט ב1400 כולל צמיגים

ככה שכאן חסכתי!

 

אולי בעתיד אחליף את הגאנט הזה.

imprza new age

פורסם

צפרדע תישאר צפרדע גם אם תחליף לה נעליים (:

 

תתחדש, נראה טוב. כל עוד אתה לא תקשיב להצעה האידיוטית של לחתוך קפיצים, אתה תהיה בסדר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

בוקר טוב ליאור

״צפרדע נשאר צפרדע גם עם תחליף לה נעליים״

מה הכוונה?!

 

ולא אני לא מתכוון לחתוך שום בולם או קפיץ

imprza new age

פורסם
אז עדיף יופי על בטיחות? גם אם הוא יחתוך 4 ס"מ זה ישפיע.

זה לא משנה אם הוא לא ינהג בצורה ספורטיבית, זה ישנה לרעה את ההתנהגות של הרכב.

קרא פה על כל החסרונות של זה.

יש גם סרטונים ביוטיוב שמראים קפיץ שנחלש בגלל החיתוך, התעקם, ברח מהמקום וקרע את השלדה.

 

אם אתה דורש ממני להוכיח את עמדתי זה גם תקף עליך.

אני לא הייתי אומר למישהו בכזאת נחרצות לעשות משהו שעלול לסכן אותו ואת כל מי שנוסע שאיתו ברכב.

כנראה שהפרופורציות שלנו שונות.

 

אוקי אז תודה רבה לך שענית כמו בן אדם ולא לקחת את זה למחוזות הציניות הישראלית.

אתה אכן צודק ואני חוזר בי ואני לא ממליץ לאף אחד להקשיב להמלצה שנתתי בנוגע ללחתוך את הקפיצים.

אשמח גם אם המנהלים ימחקו אפילו את ההודעה כדי למנוע אי הבנות בעתיד.

 

וכל זאת לאחר קריאת ה"מסקנות" במאמר שהפנת אליו.

 

Conclusion

 

Cutting springs to lower a car is an attractive option because it is cheap. It is also easy to get the exact desired ride height by cutting small sections until the ride height is correct. However, it cannot absorb forces from bumps correctly, which lowers ride quality, spoils the handling and causes unnecessary wear on suspension components. Cutting springs will in fact lower a car, but so would flattening the tires.

 

אגב לכל אלה שהגיבו לי רק אל תקחו קשה מידי. :roll:

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
בוקר טוב ליאור

״צפרדע נשאר צפרדע גם עם תחליף לה נעליים״

מה הכוונה?!

 

ולא אני לא מתכוון לחתוך שום בולם או קפיץ

השנתון שלך הגיע עם פנסי BUG EYE ,שהפרונט מזכיר גם צורה של צפרדע אם תשים לב לזה , אמנם גרסאת הטורבו בשנתון הזה (2001?) לא הייתה הטובה ביותר,אבל הרכב בגרסאת הטורבו לא שכיח כמו שאר השנתונים.

Miata ND2

 

פורסם

תתחדש.

האוטו נראה הרבה יותר טוב!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 


×
×
  • תוכן חדש...