Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוהל רופא


שניר106
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים חברים .. בואו ..

 

זה הריי ברור לכולכם, שבכל מקרה, אין לי מילה בנושא.

 

או כמו שנאמר "אני לא צריך לדעת כלום, אישתי יודעת הכל"

 

אני לא מתכון להתווכח איתה. (ההריון הזה עשה אותה משוגעת)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב לגבי ההנאה ממיניות, לא מזמן פורסמה הכתבה הזאת:

http://www.mako.co.il/men-sex/Article-c3c8dbd4de1d241006.htm

 

ככה שעניין המיניות עדין לוט בערפל, יש מחקרים שבעד הברית ויש מחקרים שנגד, בכל מחקר מיותר לציין מה דעת החוקר.

לדעתי מי שעבר מילה בגיל מאוחרת כן יש לו פגיעה במיניות, כיוון שהעורלה שלו היא לא כמו אותה עורלה שבגיל 8 ימים (בגיל 8 ימים יותר קל להוריד אותה וההחלמה היא מהירה).

מי שעובר מילה מאוחרת, סביר להניח שיהיו לו צלקות (וגם העובדה שהוא יצטרך כמה ימים ללכת עם חיתול) מה שיפגע במיניות, מצד שני על איבר המין שלי אין סימנים של צלקות, לכן אני לא מאמין שיש פגיעה במיניות.

זה נושא שלא ניתן להשוואה, כי שוב לדעתי, המיניות נקבעת לפי הגבר עצמו (ולא לפי העורלה) ככה שהשוואה בין גבר נימול ללא נימול היא לא אקטואלית.

 

זוהי דעתי הלא מקצועית, אני לא מתיימר להיות רופא, לכן אני לא חושב שזה עובדה אלא דיעה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מי כמוך יודע, נוהג עד ים המלח בשביל לשים ארגז צל לחתולים.

 

בכל אופן, גם אצלינו התחילה התרגולת, בינתיים אני שומר על עליונות מוסרית בגלל כמה עניינים ועל כן לא מתקפל, נראה כמה זמן יקח לה לשבור אותי.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

או לצאת החוצה ב2 בלילה לחפש איזה שוקולד הזוי עם צימוקים,

לחרוש את הסביבה, לגלות שאין, לחזור הבייתה עם טופיפי ולקבל צעקות.

Gn'f'R

פורסם

אז מצבי טוב עד כה. בדרך כלל אני מקפיד שהיא תאכל בריא, אבל לאור הנסיבות היא נתנה לי אישור מלא להיות food and fitness nazi.

בא לך מתוק? יש בבית מנגו. לא רוצה? יש ליצ'י.

בא לך גבינה מסריחה, סושי, בשר מדמם, בירה, צ'ילום? היית צריכה לסגור רגליים.

 

חוץ מזה, מה יש בערד לקנות ב2 בבוקר חוץ מיעלים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

איזה nazi? הכל הלך לקיבינימט, מקפדנית של שומרי משקל זה היה

נראה פתאום שהתחתנתי עם עוגיפלצת.

המתדלקים באלונית עשו עלי קופות.

ואחרי הלידה היא אשכרה האשימה אותי במשקל שלה, טענה שאני

זה שפיטם אותה, היא אכלה לי את הראש עד שהורידה את ה 23 ק"ג.

ואז הגיע ההריון השני...אני מקבל בראש עדיין.

 

סליחה על החפירה, הרגשתי צורך לפרוק.

Gn'f'R

פורסם
אני לא יודע מה איתכם' date=' לי זה לא פגע בשום דבר.[/quote']

 

בהנחה שכמו רובינו אתה עברת את זה בגיל 8 ימים, אין לך ממש איך לדעת אם זה פגע או לא.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

היום הייתי אצל אורולוג בכיר(אל תשאלו..). אז שאלתי אותו על זה. לדבריו הדיבור כיום הוא שהיתרונות עולים על החסרונות. כלומר כן למול.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מה היתרונות שהוא מציין?

 

יתרון מבחינת שמירת הגיינה - ידוע, אבל רלוונטי למי שחי בעולם השלישי ומתקלח בנהר שבוע כן שבוע לא.

מי שמתרחץ כל יום במים נקיים וסבון כנראה שההגיינה שלו טובה כך או כך.

 

יתרון מבחינת סיכויי הידבקות באיידס - קצת שנוי במחלוקת,

ובכל מקרה כמו שכבר אמרו פה - איידס זו מחלה שהסיכוי להידבק בה הוא פחות מ0.1%. בשביל זה לחתוך את הקצה של הזין?

אם כן אז עדיף גם כריתת שדיים מונעת לכל תינוקת. סרטן השד זו מחלה שהסיכוי לחלות בה הוא 10-15% והכריתה מונעת אותו לחלוטין (בניגוד למילה שאולי מפחיתה את סיכויי ההידבקות באיידס אבל לא מונעת לגמרי)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

wil,

 

זה נושא מאוד שנוי למחלוקת וכנראה ישאר עוד הרבה שנים כיוון שאי אפשר לבדוק זאת ב100% (אלא אם לוקחים לפחות כמה מאות גברים שיודעים בוודאות שהולכים לשכב עם בחורה שיש לה איידס= לא יקרה).

בכל מקרה אכן אין שום יתרונות היום לברית המילה בעולם המודרני. אולי רק בפן האסתטי (לפחות עבור חלק מהאנשים).

פורסם

שני הגברברים שלי נימולו ע"י ד"ר צ'צ'קס שזכר -אחרי 7 שנים - את שמו של בכורי :king:

הברית היא מול האורחים ובחדר צדדי הוא עושה רק את ההכנה וההרדמה.

הבכור לא בכה בכלל ( גם לא בימים שאחרי) והקטן בכה בערך לחצי דקה...

לא להעיז לעשות ברית ללא הרדמה (משחת אילחוש אמלה לא שווה כלום).

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!


×
×
  • תוכן חדש...