Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוהל רופא


שניר106
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לגבי מראה- דעתך. דעתי שונה.

עשיתי סקר קצר פעמיים בחו"ל ופעם אחת בארץ. בחו"ל- חד משמעית לא מהול. בארץ- כמה שמעדיפות מהול והרוב העדיפו לא מהול אבל מהסיבה שזה חייב להיות חתוך :roll:

 

(סה"כ מדובר בכמה עשרות בחורות)

 

רק אותי מעניין לדעת איך הסקר נערך? :roll:

 

מישהו אשכרה בא לבחורות ושאל אותן איזה סוג בולבול הן מעדיפות? :lol:

 

נ.ב: זו לא העורלה קובעת, זה איך הבחור יודע ל***

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

היינו בחו"ל כמה חברים הכרנו כמה בנות באיזו מסיבה מפה לשם כמה בירות עוד קצת בירות ואז מתחיל התחיל הויכוח. בסוף מצאתי את עצמי שואל את הבחורות מה הן מעדיפות.

בפעם השנייה היה בערך דומה אבל בלי ויכוח. חבר פשוט שאל מישהי אם היא מעדיפה גדול או קטן ומשם כולן התחילו לחוות את דעתן המלומדת ואז אחרי שנפתחנו נשאלה השאלה לגבי הברית.

פורסם
כנראה שהם לא אמרו לך את האמת בכדי לא לבאס אותך :-) .

 

חמודות, אפילו הכניסו אותו לפה, הכל כדי שאני לא אתבאס.

 

שוב, אני מוצא את עצמי מסכים עם איציק170.

 

בכל אופן, אל תגלו לפרנקוס לאן הת'רד הזה התדרדר, הוא כבר ידע איך להעלות לפה כמה תמונות של בולבולים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אין שום סיבה לכאסח, שכל אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון.

כמו שאמרתי, למרות שאני נגד אם הייתי מוצא את הטלפון של הד"ר המדובר בכיף הייתי נותן אותו ומברך את בעל השמחה במזל טוב.

חייה ותן לחיות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אין מה לעשות, ככה זה בקארספורום, כל עוד תפתח משהו שקשור באופן כלשהו לדת, אז תמצא את עצמך במלחמת דת בין מסורתיים לדתפוביים בכיכובם של סרברל קורטקס, יוסי פרנקוס, slowride וחברים...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא נראה לי שיש קשר לדתופוביים... זה בערך כמו שכל שרשור פה על VAG יגיע למיליון עמודים ב3 ימים :lol:

 

היום אנשים צריכים, לדעתי, ללמוד מה הם עושים או עומדים לעשות ולעשות החלטה מושכלת (בלי קשר כרגע לברית כן טוב או לא טוב). ואם הם בחרו לעשות ברית אז שיהיה להם במזל טוב.

פורסם

מצטרף להמלצה על גונן

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סקר שנערך בחו"ל.

 

The facts No woman will refuse a man only for the fact that he has been circumcised.

 

There are clearly women who will refuse a man only for the fact that he is intact.

איזה כייף לי :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני ממליץ על ד"ר זאב שנקמן ,

http://www.zsmed.co.il/

עשה ברית לפני כ -3 שנים לבני הבכור ולפני כ - שלושה שבועות לבן הקטן .

יסודי , איכפתי וזמין לכל שאלה

 

לפי מה ששמעתי, הייתי בטוח שתצטרך יותר ממוהל אחד בשביל הבן הקטן :wink:


×
×
  • תוכן חדש...