Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוהל רופא


שניר106
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אנחנו התעללנו בילד אצל גונן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בולבול אורגינאלי נהנה הרבה יותר.

בוא נגיד ואתה ספר, עכשיו אתה חייבת מיאטה, הרי לא היית רוצה להוריד לה את הגג הנפתח ולזרוק אותו לקבינימט, יש סיבה שהיא מגיע ככה מהמפעל.

הגג שומר על פנים הרכב ויושביו, הוא מגן עליך מנזקי הטבע, עם זאת, לפעמים כיף להוריד אותו ולהרגיש את הרוח בשיער.

 

ואני אומר, לא רק טויוטה טועה, יש מצב שגם בורא עולם מזמין לקוחות ל recall ...

פורסם

האמת שכל מה שנהיה סביב הברית הרפואית נהיה מסחרה אחת גדולה, וממש מגעיל.

אשתי רצתה מאוד רופא מוהל, אבל, בגלל שהברית היתה בשבת, אף רופא מוהל לא היה

מוכן להגיע, למרות שהסכמתי לממן לו ולזוגתו חדר במלון.

אחרי כמה בירורים, הגעתי למוהל מומלץ שגר יחסית קרוב למלון בו היינו(בגלל השבת לקחנו

כמה חדרים למשפחה הקרובה). בחור על הכיפאק, שמו רוני איילון-הירש, מוהל משכמו ומעלה.

הגיע יום אחרי לביקורת אצלנו בבית, הסיר את התחבושות, הרגיע את האישה, ונתן עצות,

ובכל מקרה אמר שלא משנה מה, הוא בטלפון, ויענה על כל שאלה ויגיע אם צריך.

פאקינג 3000 שקל בשביל ברית? מה הוא הופך את ה*ין של הילד ל*ין מזהב?!

פורסם

ב3000 שקל הוא לפחות הראה שיש לו ביטוח אחריות מקצועית?

 

תביעה פוטנציאלית בעניינים האלו יכולה להגיע למאות אלפים ויותר...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
ואני אומר, לא רק טויוטה טועה, יש מצב שגם בורא עולם מזמין לקוחות ל recall ...

 

השם ישמור, נצור לשונך, הקדוש ברוך הוא אינו טועה.

תכף תגיד שהיה מקום לחשוב פעמיים לפני שאתה מציף את כל העולם והורג נשים, ילדים וטף ואולי לא לנמנם בזמן השואה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ד"ר גונן הוא כירורג ומוהל ונדמה לי שגם רב, כך שאתה מקבל ביחד את כל התארים, אצל איש נעים הליכות, מקצועי ביותר.

לנו היה חשוב שרופא יבצע את הברית.

 

טיפ ששוה קצת כסף : אם אתה מזמין רופא לביצוע הברית - קח חשבונית על יעוץ ותוכל לקבל החזר בקופת חולים.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
בולבול אורגינאלי נהנה הרבה יותר.

בוא נגיד ואתה ספר, עכשיו אתה חייבת מיאטה, הרי לא היית רוצה להוריד לה את הגג הנפתח ולזרוק אותו לקבינימט, יש סיבה שהיא מגיע ככה מהמפעל.

הגג שומר על פנים הרכב ויושביו, הוא מגן עליך מנזקי הטבע, עם זאת, לפעמים כיף להוריד אותו ולהרגיש את הרוח בשיער.

בולבול שעבר ברית מילה נראה הרבה יותר טוב מבולבול אורגינלי שנראה כמו בקבוק או שבלול.

 

תעשה סקר בעניין ותראה שרוב הבחורות מעדיפות לראות בולבול מהול.

איזה כייף לי :)

פורסם
בולבול שעבר ברית מילה נראה הרבה יותר טוב מבולבול אורגינלי שנראה כמו בקבוק או שבלול.

 

תעשה סקר בעניין ותראה שרוב הבחורות מעדיפות לראות בולבול מהול.

 

ברוך השם היום אין שום בעיה לצפות במבחר בולבולים באתרים קדושים כדוגמת הפיירעט-ביי או יו-פוערן, כך שהנושא הזה ניתן לפיתרון משביע רצון גם בלי סכין...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הממ, איך עונים על שאלה כמו "מה הניסיון שלך עם בולבולים?" :lol:

 

מרק, אני מכיר כמה עשרות בחורות שיחלקו עליך.

מבלי להכנס עמוק מדי לנושא הבולבולים פה, מה שרשמת פשוט לא מדוייק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מרק, אני מכיר כמה עשרות בחורות שיחלקו עליך.

מבלי להכנס עמוק מדי לנושא הבולבולים פה, מה שרשמת פשוט לא מדוייק.

כנראה רוב הבחורות שאתה מכיר לא מכירות משהו אחר ולהפך אצל מרק.

פורסם
הממ, איך עונים על שאלה כמו "מה הניסיון שלך עם בולבולים?" :lol:

 

מרק, אני מכיר כמה עשרות בחורות שיחלקו עליך.

מבלי להכנס עמוק מדי לנושא הבולבולים פה, מה שרשמת פשוט לא מדוייק.

כנראה שהם לא אמרו לך את האמת בכדי לא לבאס אותך :-) .

איזה כייף לי :)

פורסם
בולבול שעבר ברית מילה נראה הרבה יותר טוב מבולבול אורגינלי שנראה כמו בקבוק או שבלול.

 

תעשה סקר בעניין ותראה שרוב הבחורות מעדיפות לראות בולבול מהול.

 

 

לגבי מראה- דעתך. דעתי שונה.

עשיתי סקר קצר פעמיים בחו"ל ופעם אחת בארץ. בחו"ל- חד משמעית לא מהול. בארץ- כמה שמעדיפות מהול והרוב העדיפו לא מהול אבל מהסיבה שזה חייב להיות חתוך :roll:

 

(סה"כ מדובר בכמה עשרות בחורות)


×
×
  • תוכן חדש...