Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השהייה (delay) בין הקול לתמונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

האם גם אתם נתקלתם בתופעה שהקול משודר מהמגבר לפני שרואים את התמונה על המסך?

אם כן, מה ניתן לעשות?

 

אבנר

פורסם

יש רסיברים או טלווזיות שיש בהם אפשרות לכוון את ההשהייה (ניתן להכניס גם השהייה שלילית בחלקם), אם ברסיבר או הטלווזיה שלך אין את את האפשרות הזאת או שההשהייה חורגת מהערכים, תצטרך לכוון את זה במקור.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הי,

 

האם גם אתם נתקלתם בתופעה שהקול משודר מהמגבר לפני שרואים את התמונה על המסך?

אם כן, מה ניתן לעשות?

 

לשבת ממש ממש רחוק

~סטגדיש~

פורסם

אם מדובר בשידורים של YES, יש להשהיה הגדרה ייעודית בהגדרות הממיר, רק יש לקחת בחשבון שהיא עשויה לשבש את הסאונד בערוצים בהם המצב תקין.

פורסם

האם מהממיר יוצא כבל hd לטלויזיה וכבל rca לממיר?

אם כן פה הבעיה

הפיתרון הוא להוציא כבל אופטי לממיר.

פורסם
באיזה ציוד מדובר?

כיצד הציוד מחובר?

האם מדובר בכל התכנים באופן גורף או מקרה מסוים?

מדובר על הרכיבים הבאים: טלויזיה, ממיר דיגיטאלי של הוט , דיוידי פשוט ורסיבר של פיוניר (200$ בדיוטי פרי) ומערכת 5.1 של רמקולים.

הרכיבים מחוברים כך:

מהממיר יוצא כבל אופטי למגבר וכבל HDMI לטלויזיה.

הדיוידי מחובר לטלויזיה ישירות לטלויזיה עם שלושה RCA (צהוב, אדום ולבן) ואין חיבור (כרגע) בין הדיוידי למגבר.

מדובר על תכנים באופן גורף.

פורסם

דגמים מדוייקים של הרכיבים יעזרו לבדוק אם יש אפשרויות חיבור אחרות שעשויות לפתור את הבעיה.

בכל אופן, זה הכיוון שהייתי חוקר מעבר לשאר האפשרויות שעלו פה (קונפיגורציה כזו או אחרת של המכשירים).

 

אם למגבר יש כניסה ויציאת HDMI, אז נסה לחבר מהממיר אליו ומשם לטלוויזיה.

או לחילופין נסה להוציא את האודיו מהטלוויזיה למגבר.

 

בחיבור הנוכחי של הDVD יש גם דיליי?!

פורסם

לטלביזיה יש זמן לעיבוד התמונה.

למגבר זמן העיבוד זניח.

כשאתה מוציא את האותות במקביל מהממיר אכן יש ליפ סינק.

 

פיתרונות.

שימוש במגבר בעל כניסת HDMI

את הממיר אתה מחבר למגבר ומשם ליציאת HDMI לטלבזיה. בהגדרות ה HDMI של כל המגברים יש אפשרות להשהיה.

 

או

 

בסטאפ הקיים, תגדיר את הטלבזיה שלך למוד GAME ותבטל את כל הפילטרים שיש. זה מקטין מאוד את זמן העיבוד.

 

או

אם יש לך בטלבזיה יציאה אופטית (אצלי למשל יש), חבר את השמע מהיציאה האופטית של הטלביזיה ולא מהממיר! זה יפתור לך את הבעיה (רק שאצלי למשל היציאה האופטית לא מוציאה ב 5.1 רק בסטראו... מוזר)

 

בהצלחה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...