Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומיאו 2014 ב - 115,900 !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי שרוצה "שופוני" וקצת יותר כוח - יקח וולוסטר (ידנית) בצבע זעקני (גיא, No offense...). אז אין לזה את הסמל של אלפא, אבל עובדתית לא מעט צעירים מוצאים בה פתרון "שופוני" הולם - ומקבלים גם חבילת איבזור די נאה.

 

בולוסטר הידנית (לא טורבו) האבזור לא מי יודע מה בכלל, אפילו ביחס לפיג'ו 208.

אמנם יש מערכת בידור עם מסך מגע וכניסת Aux ו-USB, אבל מעבר לזה?

אפילו BlueTooth אין (שבפיג'ו שעולה בערך 20K פחות יש), לא לדבר בכלל על GPS וניווט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש איבזור סטנדרטי, זה מספיק (יש גם פנסי ערפל!!!!!).

אוראל, אם תשים לב, אני הראשון שכתב את מה שאתה כתבת, ככה שלא נפגעתי. שמת לב לצבע של הרכב שלי, נכון? :wink:

 

DJI, תאמין לי שהיום אני לא רואה הבדל בין אלפא רומיאו עממית ליונדאי עממית. אז פה אולי יש פלסטיק יותר יפה לעין ושם יש חומרים יותר רכים (משתנה בין דגמים הכוונה). איזה שופוני יש במיטו בדיוק? הוולוסטר כבר יותר שופוני ממנה, ממה שיצא לי לראות בכל מקרה (תגובות וכו'). כמובן שאני לא מדבר על בררה ספיידר 4C וכו'.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כל אחד והטעם שלו.

זה לא רכב עם יומרות ספורטיביות כלשהן.

אני אישית עדיין מעדיף את העיצוב שלו על פני העיצוב של הפונטו הרגילה, ובטח על פני זה של הוולוסטר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

sigh.

 

התחילו עם 500Shofoni והמשיכו לדבר הזה.

116K ועוד אומרים "עדיף כבר להוסיף עוד 7K ולקחת גרסא עם חלונות מושחרים וחישוקים קלים".

123K על מיטו (פונטו בתכל'ס) ידנית עם מנוע שני צילינדרים? באמת?

 

שכחו שיש דבר כזה קליאו 1.2T ב109K? איביזה/פאביה 1.2T בפחות מ100K? (את השאר קחו, שימו מסך מגע של Zenec וג'אנטים של Momo, עדיין יישאר עודף מ116K)

אפילו מיני ONE עם 1.6 ידני עולה פחות.

 

נו טוב, אם לכל הtributo הם מצאו קונים כנראה גם לזה יימצאו.

לכל סיר יש מכסה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
יש איבזור סטנדרטי, זה מספיק (יש גם פנסי ערפל!!!!!).

 

אם לא היה פנסי ערפל לא היו מוכרים 90% מהולוסטרים שהם מכרו בארץ.

אבל BlueTooth? רכיב של שקל תשעים אולי? על זה לחסוך?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
יש איבזור סטנדרטי, זה מספיק (יש גם פנסי ערפל!!!!!).

אוראל, אם תשים לב, אני הראשון שכתב את מה שאתה כתבת, ככה שלא נפגעתי. שמת לב לצבע של הרכב שלי, נכון? :wink:

 

DJI, תאמין לי שהיום אני לא רואה הבדל בין אלפא רומיאו עממית ליונדאי עממית. אז פה אולי יש פלסטיק יותר יפה לעין ושם יש חומרים יותר רכים (משתנה בין דגמים הכוונה). איזה שופוני יש במיטו בדיוק? הוולוסטר כבר יותר שופוני ממנה, ממה שיצא לי לראות בכל מקרה (תגובות וכו'). כמובן שאני לא מדבר על בררה ספיידר 4C וכו'.

 

ההבדל הוא ביכולת על הכביש. השלדה של המיטו/פונטו עדיפה על זו של I25/וולוסטר. תרגיש זאת בכל נהיגה מהירה. הדבר אפילו מורגש יותר בגרסאות החמות : אבארת', QV , OPC כולן מהנות בהרבה מהוולוסטר טורבו.

פורסם

יש שופוני במיטו.

 

וחוץ מזה, לא כולם צריכים יותר מ105 כ"ס.

אפשר להיות חובב נהיגה וליהנות גם מרכב בלי יותר מדי כוח.

זו פשרה לא רעה בשביל צעירים שאוהבים להתפרע אבל ההורים שלהם לא רוצים שהם יהרגו את עצמם מהר מדי.

 

אתם מכירים את הביטוי "אם אתה לא יכול לנסוע מהר עם 90 כ"ס,אז 900 כ"ס לא יעזרו לך"?

פורסם
ההבדל הוא ביכולת על הכביש. השלדה של המיטו/פונטו עדיפה על זו של I25/וולוסטר. תרגיש זאת בכל נהיגה מהירה. הדבר אפילו מורגש יותר בגרסאות החמות : אבארת', QV , OPC כולן מהנות בהרבה מהוולוסטר טורבו.

 

וולוסטר טורבו פחות מהנה מהאטמוספרית, סתם שתדע. הייתי עונה לך על כל שאר הדברים שכתבת, אבל אז נפתח פה תיבת פנדורה :lol: והאישו פה בכלל מיטו זולה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המיטו בגרסה הבכירה זה רכב זבל, לא יודע מה אתם מקשקשים על איכות חומרים הרכב הזה מהצמיג ועד הגג בנוי בצורה זולה, ממש לא רכב שמצדיק את המחיר שלו, סמלת חיים בסרט עם המחיר המופקע של הפונטו הזאת עם מנוע של אופנוע.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

עם גיר ידני 6 הילוכים ברור שלא מדובר בחורכת אספלט אך התמורה של מחיר מול "אפקט ההגעה" לדעתי - מצויינת !

סלח לי ידידי, אבל איזה בדיוק "אפקט ההגעה" יש עם מיטו? אני מסתכל על רכב הזה כמו אויזר אופנה כמו הפיאט 500.

זה אל שהיגעת לאיזה מקום עם מרצדס S קלאס חדשה ונוצצת, פורשה 911 או פרארי. כולה עוד רכב קטן ובוהק שקנו הורים עשירים לילדה מפונקת לנסוע לבית הספר. יסלחו לי החברים, אבל ברכב כזה אני מצפה ליראות בלונדינית נאה שעשתה חמצן לשיער הלבושה בליבוש אופנתי יותר מאשר חובב הגה. במרכז מידי יום אני רואה את התופעה הזאת עם פיאט 500 במגוון צבעים (כולל דגמים עם מספר צבעים, כל מיני טריביוטו ועוד).

 

כי חובבי הגה אני בטוח יקחו את הגירסא החזקה כדי להנות עם הרכב באופן מלא כי בשבילם הרכב הוא מקור הנאה ולא רק שופוני (אני מקווה).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
sigh.

 

נו טוב, אם לכל הtributo הם מצאו קונים כנראה גם לזה יימצאו.

לכל סיר יש מכסה.

 

 

זה בסדר להיאנח,

 

אבל בל נשכח שכל הטריביוטויים באשר הם פונים לנישה מאוד ספציפית כמו שאומר ש4C זה נישה מאוד ספציפית או ג'ולייטה תילתן לדוגמא... (שזה משהו בקנה מידה הרבה יותר נפוץ).

 

 

אבל זה לא המקרה, ואתה צודק. וזה גם טוב שאתה צודק.

 

אולי זה יוכיח שלא צריך רק מכונית יפה ושם טוב, צריך שיהיה מחיר קצת יותר אטרקטיבי ומשהו מתחת למנוע.

 

ע'

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

לפי מה שהבנתי, מדובר במנוע 0.9 טווין אייר עם 85 כ"ס ששווק במשך שנה בודדת (בקושי) ב 500 ולמשך מספר חודשים מועט בפנדה החדשה. באפסילון הוא עדיין משווק. המנוע לא הצליח כלל בארץ, כנראה גם בגלל כתבות לא מחמיאות של עיתונאי רכב (וחלקן, תסלחו לי, די סתמיות) אבל הדעות בנוגע למנוע חלוקות. אני אישית נהגתי ב 500 טווין אייר ומאוד מאוד אהבתי את הרעש שלה, והיא הרגישה מאוד זריזה ביחד ל 1.2 וגם ביחס ל 1.4 הרגיל. בתאוצות ביניים זה כבר סיפור אחר ובאופן כללי, צריך ללחוץ כל הזמן על הגז ולשמור על טורים גבוהים כדי להוציא ממנה את מה שרוצים, ושלא נדבר על זה שחסכון בדלק (שזה משהו שרצו להשיג עם המנוע הזה) נעלם כלא היה. עם זאת, יש קסם במנוע הזה. בכל מקרה, אם לא מתכוונים להביא את הגרסה עם ה 105 כ"ס, להערכתי המנוע כמו שהוא לא מספיק לאלפא מיטו בהתחשב במשקל שלה לעומת ה 500 והאפסילון.

 

ותרשו לי להוסיף משהו - אני ממש לא מבין את כל התגובות פה ובפוסטים אחרים, שאומרים "עדיף פונטו כי זה אותו רכב בדיוק". נכון שכבר טחנו את הנושא אבל אלה שתי מכוניות שונות, כמו שאאודי A1 היא לא פולו, כמו שוולבו V40 היא לא פוקוס, ויש עוד 1001 דוגמאות. מי שקונה אלפא, קונה בעיקר בשביל המראה ולא הפרקטיות. אותו דבר ה 500 לעומת הפנדה...זה ויכוח ממש מיותר, מראה זה חלק מהרכב וזה שיש לו אותה שלדה, לא אומר שמדובר באותו רכב.

פורסם

הבעיה העיקרית ברכב היא לא המנוע, אותו אני ממש מחבב אגב.

הצליל יוצא דופן וכך גם זריזותו.

הבעיה היא בהיעדר תיבה אוט' שמונעת את שיווק הרכב לקהל היעד העיקרי שלו- נשים.

את גירסת הטורבו ב140K הידנית אין בעיה לשווק לחובבי הרכב וכו אך גרסאות הבסיס במיטו נתקלו בבעיה בקהל היעד.

בזמנו שווקה בארץ המיטו עם מנוע 1.4 אטמוספרי שמנפק 105 כ"ס במחיר של 130K+- כשפועל לאחר הנחה זה היה בסביבות 120.

הרכב נכשל לא בשל מחירו,

לא בשל רמת אבזור פחות או היעדר כח,

הוא נכשל כי מי שכבר היה מוכן להתפשר על כל זאת חיפש בעיקר תיבה אוט'.

אז הגירסה הנ"ל, בטח ובטח אם תגיע קצת יותר מאובזרת מהבסיס שהיה אז ובשל העובדה שתהיה יותר זריזה עם מחיר פתיחה קורץ יותר כנראה גם תמכר יותר.

כמה יותר? לא הרבה.

ולדעתי אף תנגוס במכירות הגרסאות הידניות הבכירות יותר.

לגבעי צריכת הדלק, המנוע הנ"ל מאוד חסכוני בסל"ד נמוך אך די בזבן בסל"ד גבוה וכדי להפיק את הכיף מאופי פעולת המנוע צריכים לשמור את המחט למעלה ואת החשבון מקבלים בתחנה הקרובה.

בכל מקרה, גרסה חדשה למיטו הוותיקה זה מבורך וגם מחיר הפתיחה נשמע קורץ.

אם יפנקו קצת באבזור החבר למיטו ועוד הנחה קטנה במחיר והמיטו קיבלה זריקת רעננות של ממש.

בהצלחה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
sigh.

 

התחילו עם 500Shofoni והמשיכו לדבר הזה.

116K ועוד אומרים "עדיף כבר להוסיף עוד 7K ולקחת גרסא עם חלונות מושחרים וחישוקים קלים".

123K על מיטו (פונטו בתכל'ס) ידנית עם מנוע שני צילינדרים? באמת?

 

שכחו שיש דבר כזה קליאו 1.2T ב109K? איביזה/פאביה 1.2T בפחות מ100K? (את השאר קחו, שימו מסך מגע של Zenec וג'אנטים של Momo, עדיין יישאר עודף מ116K)

אפילו מיני ONE עם 1.6 ידני עולה פחות.

 

נו טוב, אם לכל הtributo הם מצאו קונים כנראה גם לזה יימצאו.

לכל סיר יש מכסה.

 

דניס, הגזמת. שים ZENEC, שים קופסא, שים בולמים / קפיצים או קויילאוברים - ואולי תגרד את הפער. מה שבטוח, תקבל רכבים חזקים יותר - וכנראה גם מהנים יותר לנהיגה. החסרון העיקרי הוא ב"שופוני" - שלקליא אולי יש טיפונת, בטח שאין ממנו בפאביה (בכלל).

 

רפי, אף אחד לא דיבר על הנאה מנהיגה. אם נכנסת לזה - דע לך שהמיטו QV היא לא התלהבות גדולה. אני (ועוד כמה כאן שהסכימו עימי) מוצא שהמיטו 155 הייתה מכונה טובה יותר לנהיגה. הרבה יותר מאוזנת, הרבה פחות מתאמצת להיות מה שהיא לא. ואם נמשיך, הפונטו 135 (שנמכרה אז במחיר לא הגיוני ממש, אבל הציע איבזור די מכובד ומראה קרבי יותר) - הייתה מהנה יותר מהמיטו הבסיסית (120 / 135) - ורק התיבה שלה הייתה נוראית (הידנית 5 הילוכים, זאת שגם כיכבה לה במיטו 120).

 

dr, המיטו היא שופוני-פוזה / אמרה אופנתית / סמל סטטוס. איכות החומרים בה לא טובה מזו של הפונטו, היא גם לא מאובזרת ממנה במיוחד - ברמת הגימור הבסיסית. עוד לא נגענו כמובן בעובדה שהיא פחות פרקטית (3 דלת' מול 5 דלת' / תא המטען), או בעובדה שהיא גם פחות מרווחת ונוחה מהפונטו. אז נחמד וחביב לומר שהיא לא אותו הדבר - העניין הוא שהמיטו לא טובה יותר מהרכב עליו היא מבוססת. אם היה לי תמחור מעט נמוך ונגיש יותר (סלח לי - 140K על המיטו 135 הידנית הבסיסית זה לא מעט כסף. עם מעט רצון, תצליח להוציא מ"שלמה" קורסה OPC במחיר כזה - ותקבל הרבה יותר תמורה למחיר), היא הייתה חבילה רלוונטית יותר בעיני.

 

גם פולו ו-A1 זה אותו הדבר, אלא שב-A1 יש יותר בכל הקשור לאיכות בתא הנוסעים והיא גם מתנהגת טוב יותר. בכל השאר (למעט אולי האיבזור, גם זה במידה ומדובר בוורסיות המאובזרות - והיקרות להפליא) היא פחות טובה לטעמי מהפולו. פחות פרקטית, פחות נוחה ואפילו פחות נאה במובן מסויים (נראית לי כמו A3 שהתווכצה קשות בכביסה...). לא אומר שפער התמחור אכן מצדיק את רכישת ה-A1, אבל פער ה"פרמיום" (בכל הקשור להרמת ההגשה, איכות החומרים והאיבזור האופציונלי) כן מורגש.

 

ולגבי המנוע - כבר אמרתי. אני לא מוצא בו קסם או חן, רק רעש לא נעים ומקור לעמידות / אמינות קצרת טווח. זריז? נעים? הכל יחסי - אולי על האפסילון / 500 ופנדה הוא כזה, אבל המיטו מוסיפה על גבה עוד כמה ק"ג לא קטנים - על פני הרכבים הללו.

 

עידו, הבעיה היא שהמחיר שלה מעט גבוה ביחס למתחרות. אתה יכול לרכוש A1 ידנית (עם ה-1.4TSI מגדש יחיד ו-122 סוסים) באותו הכסף. מבטיח לך שתקבל רכב נעים יותר לנהיגה (למרות שכנראה יהיה פחות חסכוני) וגם עם אופציה לחיזוק קליל עתידי (תוכנה כזאת או אחרת). ניתן גם להוסיף את המיני למשוואה, אבל היא תהיה חלשה יותר משתיהן וגם פחות חסכונית מהן. מנגד - מהנה הרבה יותר. וכן... מגניבה הרבה יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...