Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

כמה ימים שיש לי בעיה שאני מניע את האוטו כל המחוגים לא עובדים , נורה של המצבר אטלרנטור ומנוע דולקים , ואחרי נסיעה

פתאום זה בסדר , וקורה שזה חוזר על עצמו שוב באמצע נסיעה

הלכתי למוסך והוא בדק עם מכשיר כזה את הטעינה של המצבר ואמר שיש טעינת יתר וצריך להחליף את האלטרנטור אם לא זה ישרוף לי את המחשב של האוטו.

הוא הציע לי לשים אחד סיני ולא מקורי ב 700 שקל , או חדש מקורי ב 2500 שקל

יש לי פוקוס 2004 ואני לא כל יודע ובטוח ששווה לי להשקיע 2500 שקל

האם ניתן לסמוך על חדש סיני ולא מקורי?

והאם באמת טעינת יתר דורשת החלפת אלטרנטור.

פורסם

טעינת יתר מקורה בווסת שנדפק (רכיבים אלקטרונים).

הווסת עצמו הוא חלק יקר, ולכן מחליפים את כל האלטרנטור ברוב המקרים.

 

אלטרנטור סיני אני לא ממליץ לך להתקין, מה גם ש2500 זה מחיר לא הגיוני לדעתי.

 

תברר בעוד מוסכים ותחזיר לנו תשובה.

 

הוא לא הציע לך שיפוץ?

 

בינתיים תשתדל לא ליסוע ככה, זה לא בריא בכלל ומסוכן למערכות יקרות יותר.

מה מצב המצבר? בן כמה הוא?

פורסם

נשמע לי יותר מהכל כמו תקלה בלוח השעונים עצמו.

ממש לא נשמע כמו אלטרנטור תקול.

 

אם הרכב מניע ונוסע באופן רגיל, ושאר מערכות החשמל גם תקינות, אז צריך לבדוק את לוח השעונים, יכול להיות אפילו בעיית מגעים בקונקטור שלו שגורמת לכל זה.

 

פירוק/שיפוץ/הרכבה של אלטרנטור כזה - מיסבים + ווסת מתח לא צריך לעלות יותר מ-1000 שקל לכל היותר. אבל בכלל לא בטוח שזה יפתור את התקלה.

 

ממליץ לך לפנות לאייל נוימן, מאמין שהוא יאבחן ויפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר.

http://www.vehicle-lab.net/

פורסם

מה שקורה שמחוג הדלק עובד ושום דבר לא עובד מעבר לזה , היום קרה לי שבאמצע הנסיעה זה הסתדר ונשאר רק מנורה של המנוע דולקת , וזה מסתדר לשניה ושוב נופל , או שאתה מכבה את המנוע ושוב דולק מנורת טעינה+מנוע_מצבר בקיצור השתגע לגמרי.

הוא לקח שעון כזה ובדק את האלטרנטור ואמר שיש טעינה מעל 13.5 וכנראה זה בגלל זה

אני לא מבין למה סיני חדש לא טוב לשים , יש לי מדחס מזגן סיני שעובד כבר שנתיים ללא בעיות.

פורסם

לפני שאתה עושה משהו, אני ממליץ לך להתייעץ עם "רוני סטארט", מדובר באדם מאוד נחמד שמשפץ אלטרנטורים וסטארטרים.

 

מה שטוב אצלו זה שהוא עושה את זה ממש מהר והמחירים שלו היו ממש נוחים (לפני כחצי שנה).

 

אני חושב שהוא גם חבר פורום, החנות שלו נמצאת ברחוב השך 18, ת"א.

 

 

 

-אין לי כל קשר לבחור, אני סתם עוד לקוח מרוצה-

שלומי

פורסם

כמה בדיוק הייתה הטעינה?

כי אפילו 14.1V זה לא טעינת יתר..

תבדוק ותחזור עם תשובה כדי שנוכל לעזור לך.

פורסם

אם אכן נמדד 15.3V אז בהחלט צריך להחליף מייצב מתח באלטרנטור.

 

לא בטוח שבעיית לוח השעונים תיפתר, יכול להיות שעודף הטעינה לאורך זמן יצר בעיה אחרת.

 

שאלה - האם לוח השעונים מראה את הסימפטומים האלה גם כשהמנוע כבוי (והסוויץ' פתוח)? או שבמצב כזה לוח השעונים תמיד תקין?

פורסם

גם שהנמנוע כבוי והסוויץ דלוק רואים רק את המד דלק עובד , את הקילומטראש הדיגיטלי רואים קווים עליו, אחרי נסיעה של 10 דקות המצב חוזר לקדמותו ושוב פתאום חוזר לתקלה משהו מוזר לחלוטין ...

פורסם

הי .

15.3 V בטורים סרק זה טעינה גבוהה לפורד פוקוס, בדוק גם ב1500 סל''ד . בכול מקרא מחשב הרכב מזהה טעינת יתר ברוב המקרים והתחברות עם סקנר פותר את הדילמה. תבקש מהשפץ או החשמלאי אחריות של שנה וזה בדרך כלל ערובה לסחורה טובה.

 

המשך שבוע טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
גם שהנמנוע כבוי והסוויץ דלוק רואים רק את המד דלק עובד , את הקילומטראש הדיגיטלי רואים קווים עליו, אחרי נסיעה של 10 דקות המצב חוזר לקדמותו ושוב פתאום חוזר לתקלה משהו מוזר לחלוטין ...

 

אז נשמע שיש שתי בעיות נפרדות. בזמן שהמנוע כבוי, האלטרנטור כמובן לא פועל ולא משפיע, וזה אומר שהבעיה בלוח המחוונים לא תלויה במתח של מערכת החשמל ברכב.

 

כשזה קורה, תנסה להקיש עם האצבע (עם קצת כוח :) בפינות שונות של לוח השעונים, לפעמים בעית מגעים תגיב לזה ופתאום תראה שזה לרגע מסתדר - זה יכול לתת כיוון לפתרון.

פורסם

אהלן :)

אתה בדילמה לא פשוטה, ואני יכל לתרום לך קצת מהידע שלי:

אני לא ממליץ לך בכלל לבחור באלטרנטור מקורי, שכן הוא יקר להחריד ואין זה פירוש שהוא "יחזיק" יותר. במחיר של מקורי אפשר להשיג 4 משופצים שכל אחד מהם עם אחריות לשנה.

סיני - עוד יותר גרוע. הסחורה הסינית שמיובאת לישראל בד"כ ברמה מאד ירודה ומאד לא מומלץ להכניס ראש חולה למיטה מאד חולה. יפתו אותך בגלל שזה "חדש", אבל אתה יכל ליפול עם סינים וינסו להתנער ממך בנוגע לאחריות. בקיצור - כסף לפח.

תברר לגבי אלטרנטור משופץ, שלדעתי זוהי האופציה הטובה ביותר בשבילך.

דע לך דבר חשוב: בפורד פוקוס יש בעיה מאד גדולה עם המצברים. אין טעם להחליף אלטרנטור, גם למקורי חדש בעלות 6000 שקל, אם אתה נשאר עם המצבר המקורי. האלטרנטור יישרף לך שוב תוך מספר חודשים.

בכל מקרה- תחליף ביחד עם האלטרנטור את המצבר. ועדיף לאחד טוב. זה פותר את כל הבעיה ויהיה לך ראש שקט להרבה מאד זמן.

אני יודע שזה יקר (ביחד זה יוצא יותר מ1000 ש"ח). אבל אני מבטיח לך שזה הפתרון הזול ביותר.

אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול ואני אענה כמיטב יכולתי.

...

פורסם
היי.

כמה ימים שיש לי בעיה שאני מניע את האוטו כל המחוגים לא עובדים , נורה של המצבר אטלרנטור ומנוע דולקים , ואחרי נסיעה

פתאום זה בסדר , וקורה שזה חוזר על עצמו שוב באמצע נסיעה

הלכתי למוסך והוא בדק עם מכשיר כזה את הטעינה של המצבר ואמר שיש טעינת יתר וצריך להחליף את האלטרנטור אם לא זה ישרוף לי את המחשב של האוטו.

הוא הציע לי לשים אחד סיני ולא מקורי ב 700 שקל , או חדש מקורי ב 2500 שקל

יש לי פוקוס 2004 ואני לא כל יודע ובטוח ששווה לי להשקיע 2500 שקל

האם ניתן לסמוך על חדש סיני ולא מקורי?

והאם באמת טעינת יתר דורשת החלפת אלטרנטור.

כמה קילומטרים עשה הרכב ? מתי הוחלף מצבר לאחרונה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
אהלן :)

דע לך דבר חשוב: בפורד פוקוס יש בעיה מאד גדולה עם המצברים. אין טעם להחליף אלטרנטור, גם למקורי חדש בעלות 6000 שקל, אם אתה נשאר עם המצבר המקורי. האלטרנטור יישרף לך שוב תוך מספר חודשים.

בכל מקרה- תחליף ביחד עם האלטרנטור את המצבר. ועדיף לאחד טוב. זה פותר את כל הבעיה ויהיה לך ראש שקט להרבה מאד זמן.

אני יודע שזה יקר (ביחד זה יוצא יותר מ1000 ש"ח). אבל אני מבטיח לך שזה הפתרון הזול ביותר.

אם יש לך שאלות אתה מוזמן לשאול ואני אענה כמיטב יכולתי.

הסברתי לך בעבר שאין שום צורך טכני להחליף מצבר כול עוד המצבר תקין ואתה חוזר שוב פעם על המנטרה השגוייה הזו.

 

1. ברכבים האלה חייבים להתקין מצבר שווה ערך למצבר המקורי קרי מצבר silver calcium ולא מצבר חומצת עופרת רגיל.

 

2. מתח הטעינה בפורד פוקוס בהחלט יכול להגיע ל-15.1 וולט בתנאים מסויימים ואין הדבר מצביע על תקלה באלטרנטור.

 

לפותח האשכול

 

מכיוון שברכבך מותקנת מערכת חכמה המנהלת את טעינת המצבר אני מציע לך לגשת למוסך מורשה או מוסך שיש בידו ציוד איבחון ממוחשב שמסוגל לאבחן את התקלה ולא לרוץ ולהחליף את האלטרנטור.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...