Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה ההבדל בין שני סוגי המצברים לצורך הטעינה ?

שאלה מצויינת !

 

מצברים מסוג silver calcium (אמיתיים קרי תוצרת בוש/וורטא/ACDelco) מתח הטעינה המומלץ הינו 14.4-14.8 וולט אשר מנוהל על-ידי מחשב הרכב כלומר המתח עשוי להיות גם פחות מ-14.4 וולט ולעיתים גבוה מ-14.8 וולט בתלות במצב המצבר והעומס על המנוע ועוד מספר פרמטרים.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, לידע כללי:

המצברים שאתה מדבר עליהם, הם נפוצים לקניה?

(את האמת לא התעמקתי בחיים בסוגי מצברים שאני קונה לרכב, מהסיבה הפשוטה שאני מעדיף לקנות מצבר זול ב350-400 שח שיתן שנה וחצי-שנתיים מאשר משהו יותר יקר, כרגע יש לי שנפ בן שנתיים בערך וגם אותו התקנתי חדש במחיר זול (500 שח קטבים אמריקאים משירותי דרך, אחרי שהורדתי אותו מ700 בערך).

 

אם תוכל לתת לי קצת מידע לגבי ההבדלים בין הסוגים אני אודה לך מאוד.

 

כל אופן, תודה רבה.

פורסם

אצלינו נושא המצברים מתעדכן קצת באיטיות אבל הבחלט ניתן לרכוש מצברים מסוג סילבר קלציום. ברכבים שבהם המצבר המקורי היה סילבר קלציום חובה להתקין מצבר מסוג זב.

http://www.schnapp.co.il/?CategoryID=255&ArticleID=127

איזה כייף לי :)

פורסם
הסברתי לך בעבר שאין שום צורך טכני להחליף מצבר כול עוד המצבר תקין ואתה חוזר שוב פעם על המנטרה השגוייה הזו.

 

1. ברכבים האלה חייבים להתקין מצבר שווה ערך למצבר המקורי קרי מצבר silver calcium ולא מצבר חומצת עופרת רגיל.

 

2. מתח הטעינה בפורד פוקוס בהחלט יכול להגיע ל-15.1 וולט בתנאים מסויימים ואין הדבר מצביע על תקלה באלטרנטור.

 

לפותח האשכול

 

מכיוון שברכבך מותקנת מערכת חכמה המנהלת את טעינת המצבר אני מציע לך לגשת למוסך מורשה או מוסך שיש בידו ציוד איבחון ממוחשב שמסוגל לאבחן את התקלה ולא לרוץ ולהחליף את האלטרנטור.

 

האמת היא שהתקלה נפוצה הרבה יותר בפורד מונדאו, ובמקרה הזה אין אמת מוחלטת. אכן, החלפת המצבר היא לא הכרחית (כמו לדוגמא במונדאו ששם היא כן) - אבל מומלצת בחום.

למען הסר ספק - אין לי מניות בשום חברת מצברים ואני לא מוכר אותם.

...

פורסם

שלום.

החלפתי בסוף אלטרנטור סיני חדש ומוסכניק נתן לי עליו חצי שנה אחריות .

מה שקורה כרגע זה פתר את הבעיה ..

המצבר טעון קצת יותר מידיי הוא מראה ללא מנוע דולק 13.3(בגלל שזה נטען לפני זה יותר מידיי) כאשר המוסכניק אומר שזה צריך להיות 12.6 ללא טעינה כאשר המנוע כבוי , כאשר דלוק זה עולה ל 14.6 במקום 15.5 שהיה לפני , יש לי מצבר של וולטאג בן שנתיים בערך.

יש לציין שהבעיה נפתרה לגמריי , אני רק מפחד שהאלטרנטור הזה לא יעשה נזקים ויחזיק מעמד טוב

על הדרך גם עשיתי בלמים + דסקיות ורפידות כי פחדתי בגלל המקרה ששמעתי ברדיו על האישה שאיבדה בלמים בכביש 6 , וגם ההגה רעד בבלימה בירידות , והמוסכניק אמר שזה כנראה דסקיות ...

מקווה שעכשיו הכל יעבוד טוב....

פורסם
שלום.

החלפתי בסוף אלטרנטור סיני חדש ומוסכניק נתן לי עליו חצי שנה אחריות .

מה שקורה כרגע זה פתר את הבעיה ..

המצבר טעון קצת יותר מידיי הוא מראה ללא מנוע דולק 13.3(בגלל שזה נטען לפני זה יותר מידיי) כאשר המוסכניק אומר שזה צריך להיות 12.6 ללא טעינה כאשר המנוע כבוי , כאשר דלוק זה עולה ל 14.6 במקום 15.5 שהיה לפני , יש לי מצבר של וולטאג בן שנתיים בערך.

יש לציין שהבעיה נפתרה לגמריי , אני רק מפחד שהאלטרנטור הזה לא יעשה נזקים ויחזיק מעמד טוב

בכדי לבדוק את מתח הקטבים של המצבר בצורה נכונה בצע את הדברים הבאים:

 

1. לאחר כיבוי המנוע הדלק אורות למשך 2 דקות.

2. כבה אורות.

3. בדוק את מתח הקטבים של המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

בעבר כתבו גם שיש לי מניות בוורטא וגם בוש. אין לי שום קשר לשנפ או לאחת מחברות המצברים.

 

אתה חייב להתקין ברכבך מצבר מסוג סילבר קלציום. גם לוורטא יש מצברים סילבר קלציום.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...