Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי כבר אופטי בונד,הוא ישמש אותי לשימוש פנימי וחיצוני,אך עדיין הקנייה רלוונטית מבחינתי,עוד 2 אנשים צריך ויאאלה לאוטוסטור :)

m7kj.jpg
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אופטי בונד לא נועד לפלסטיקה פנימית (למרות שניתן להשתמש) אם אתה מתלבט בין אופטי בונד לסילק שיין לך על הבחירה הראשונית שלך. (G6ׂ) מתאים גם לפלסטיקה פנימית וגם לגומיות וצמיגים (דבר שאתה כבר יודע)

אני לא נכנס לענייני עלויות אבל אציין דבר אחד זה חומר שמחליף לך שני מוצרים (1-פנימי 2-חיצוני) ונשאר די הרבה זמן,החזיק אצלי כשלושה שבועות על הצמיגים ולא הראה סימני דעיכה (למה שלושה שבועות? כי אני מחדש את הצמיגים כל שטיפה שנייה)

 

לא הבנתי את השורה הזאת,אתה לאחר כל שטיפה אתה מיישם את החומר על הצמיג?,זה אומר כל שבוע וחצי בעצם אתה מיישם ולא כל 3 שבועות...

m7kj.jpg
פורסם
רכשתי כבר אופטי בונד,הוא ישמש אותי לשימוש פנימי וחיצוני,אך עדיין הקנייה רלוונטית מבחינתי,עוד 2 אנשים צריך ויאאלה לאוטוסטור :)

 

אני גם מעוניין להשתתף אבל אני מהצפון, מהקריות.

car4fun גם מהצפון אם אני לא טועה, אולי הוא מגיע לפעמים למרכז.

 

 

לא הבנתי את השורה הזאת,אתה לאחר כל שטיפה אתה מיישם את החומר על הצמיג?,זה אומר כל שבוע וחצי בעצם אתה מיישם ולא כל 3 שבועות...

 

כנראה הוא שוטף את הרכב כל שבוע וחצי, זה יוצא שהוא מחדש את החומר כל 3 שבועות, כל שטיפה שנייה

פורסם
אני גם מעוניין להשתתף אבל אני מהצפון, מהקריות.

car4fun גם מהצפון אם אני לא טועה, אולי הוא מגיע לפעמים למרכז.

 

 

 

 

כנראה הוא שוטף את הרכב כל שבוע וחצי, זה יוצא שהוא מחדש את החומר כל 3 שבועות, כל שטיפה שנייה

 

בדיוק..בערך פעם בשבועיים אני מבצע שטיפה יסודית,ופעם בשתי שטיפות אני מורח הגנה על הפלסטיקה והצמיגים.

פורסם

אכן מהצפון. אבל לעיתים רחוקות מגיע למרכז.

נגמרה התקופה בה הייתי מגיע אחת לשבוע קבוע לתא.

פורסם

אין לי בעיה ללכת לרכוש את הגלון בתנאי שמי שמעוניין יפקיד לי כסף כדי שלא יקרה מצב שאני ניתקע עם החומר

 

צריך רק לחשוב איך מחלקים את החומר שווה בשווה..

m7kj.jpg
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רלוונטי מתמיד,תישלחו לי את המספרי טלפון שלכם בפרטי ונקים קנייה קבוצתית בוואטסאפ למי שיש או בהודעות

 

בידיוק היום קיבלתי את המגבות של הקנייה הקבוצתית לuber

 

חוץ מסקר שנבצע בארץ לגבי החומר הזה אנחנו נבדוק גם לגבי הזמנה מחול של גלון,ככה שבכלל יצא לנו משתלם

m7kj.jpg
פורסם
רלוונטי מתמיד,תישלחו לי את המספרי טלפון שלכם בפרטי ונקים קנייה קבוצתית בוואטסאפ למי שיש או בהודעות

 

בידיוק היום קיבלתי את המגבות של הקנייה הקבוצתית לuber

 

חוץ מסקר שנבצע בארץ לגבי החומר הזה אנחנו נבדוק גם לגבי הזמנה מחול של גלון,ככה שבכלל יצא לנו משתלם

 

לא האמנתי שהאחרי הקבוצה הזאת תפתח עוד אחת. :lol: :lol: :lol:

 

לכל החברים מהצפון, אני מחיפה ואני צריכה לפגוש את דור בשביל לקחת את המגבת שלי בסוף שבוע הבא, כך שאם תתארגנו עד אז, אני אשמח לעזור לקצר לכם את המרחק ולהביא את החלק שלכם לחיפה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
לא האמנתי שהאחרי הקבוצה הזאת תפתח עוד אחת. :lol: :lol: :lol:

 

לכל החברים מהצפון, אני מחיפה ואני צריכה לפגוש את דור בשביל לקחת את המגבת שלי בסוף שבוע הבא, כך שאם תתארגנו עד אז, אני אשמח לעזור לקצר לכם את המרחק ולהביא את החלק שלכם לחיפה.

 

אם ככה אני בפנים

אני מהקריות

פורסם

כמו שאמרתי, אני מזמין בכל מקרה גלון לשימושי הפרטי (G6), אך אין לי בעיה למכור חלק למי שמעוניין.

אני מהצפון (עפולה).

הגלון יהיה אצלי בעוד כ-45 ימים.

פורסם
שכחתי לעדכן,

16OZ (הבקבוק בקטן) שנמכר בכ-90ש"ח לערך לצרכן, אמור לעלות כ-50 עד 55ש"ח (אם לא יהיו עוד כל מיני הפתעות).

 

תוכל לאמר לי מאיפה הזמנת?

m7kj.jpg

×
×
  • תוכן חדש...