Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברייה,עומד להיגמר לי התכשיר הזה ורציתי לדעת האם יש היענות למוצר הבא,מניסיוני איתו אני מאוד מרוצה הוא באמת מחזיק מעמד על חלקי הפלסטיק למשך המון זמן,לאחר יישום שלו אני רואה את ההבדלים של הלפני ואחרי בצורה משמעותית מאוד,לא חייבים ליישם אותו בכל שטיפה,אם יש אבק אני מעביר סמרטוט לח והחומר עדיין נישאר על הפלסטיקה,פרטים מתוך אתר אוטוסטור:

 

מחדש פלסטיק Chemical Guys G6 Hyper Coat

 

רב מכר מבית Chemical Guys , סילנט (אוטם) ומשחזר גומי, פלסטיק ווייניל בתצורת תרסיס.

 

אותם גימורים ומשטחי פלסטיק, גומי ווייניל ברכב, בין אם אלו גומיות, פלסטיקה שחורה כגון טמבונים, מגני בוץ, צמיגים, וכלל הפלסטיקה והדיפון הפנימי ברכב, כולם חשופים לנזקי טבע ולקרני שמש חזקות שסודקות אותם וגורמות לדהיית הצבע השחור והמראה החדש.

 

G6 מחדש את המשטח המטופל, מעניק לו ברק, מחזיר את הצבע השחור ומקנה לחלק המטופל מראה חדש לגמרי. מלבד חידוש, ובניגוד לחומרים אחרים שבעקבות הברק מושכים אליהם שמש מזיקה, G6 מעניק הגנה מפני קרני UV ובכך מונע הישנות התופעה לאחר הטיפול בה.

 

הנוסחה שמרכיבה את G6 דוחה אבק, מים ומזהמים, ובכך עוזרת לשמור על אותם חלקים נקיים לאורך זמן. לאחר היישום, החומר "מתלבש" על החלק המטופל, ואינו מועבר ליידים או לבגדים בזמן מגע, החומר הופך להיות 100% יבש למגע, ועמיד במשך שבועות

 

אני צריך עוד 3 אנשים שישתתפו בקנייה איתי לרכוש גלון,גלון עולה 555 שקלים באוטוסטור,לחלק ל4 יוצא כל אחד 138.75,נגיד 140,כל אחד מקבל 0.945 מ"ל חומר שזה כמעט ליטר,בקבוק של 473 מ"ל עולה כ100 שקלים 2 בקבוקים עולים 200 שקלים שזה יוצא 0.946 מ"ל,החיסכון פה הוא 60 שקלים לאדם,יש לי עוד חומר למספר יישומים אבל אני לא אוהב ליהיות בלחץ,גם ככה אני צריך כמה דברים מאוטוסטור אז אמרתי על הדרך אני יקנה,מי שמעוניין שידבר איתי(אחרי ה10 לחודש :) )

m7kj.jpg
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש חומר לא פחות טוב ממנו.

CarPro Pearl , עולה 55 שקל לחצי ליטר ו90 שקל לליטר.

דברו עם PDR.IL

החומר נותן הגנה לשלושה חודשים , ניתן לדילול של עד 1:5 בהתאם למשטח עליו עובדים.

נותן מראה מט.

 

חלק מהמחירים של CHEMICAL GUYS הם בלי פרופורציה.

 

אגב יש גם את החומר של Optimum , הOptiBond שהוא מרשים ונשאר כמה חודשים לפחות.

עולה 120 שקל לליטר באוטוסטור.

 
 

 

 
 
פורסם
יש חומר לא פחות טוב ממנו.

CarPro Pearl , עולה 55 שקל לחצי ליטר ו90 שקל לליטר.

דברו עם PDR.IL

החומר נותן הגנה לשלושה חודשים , ניתן לדילול של עד 1:5 בהתאם למשטח עליו עובדים.

נותן מראה מט.

 

חלק מהמחירים של CHEMICAL GUYS הם בלי פרופורציה.

 

אגב יש גם את החומר של Optimum , הOptiBond שהוא מרשים ונשאר כמה חודשים לפחות.

עולה 120 שקל לליטר באוטוסטור.

 

איך האופטי בונד?,יצא לך לעבוד איתו?,כמה זמן נישאר?,נותן מראה שומני כמו סקאי?

 

תודה על המידע!

m7kj.jpg
פורסם

ה-Opti-Bond באמת נחמד מאוד!

מחזיק אצלי כשבוע-שבועיים על פלסטיקה חיצונית, לא מבריק או שומני כמו סקאי.

 

אני מעדיף את Silk Shine לפלסטיקה הפנימית בגלל הריח הטוב :)

פורסם

יש דיבור על כך שהוא לא הכי מתאים לפלסטיקה אלא לגומיות וצמיגים,נישארתי עם סימן שאלה בראש...

 

 

אני לא יודע באיזה מחיר רכשת את האופטי בונד,מה שכן אני יודע שהוא עולה בארץ בערך 119 ש'ח לפני הנחה! ואתה מקבל מיכל של ליטר, אין עוד חומרים בארץ שמגיעים בנפח כזה! רוב התרסיסים מגיעים 450-500 מ'ל ועולים בין 45-60 ש'ח. תעשה את החישוב לבד! דבר נוסף,האופטיבונד מאוד חסכוני,הרבה יותר מכל השפריצרים ואני אומר מתוך ניסיון.

דבר אחרון,אין ספק שאופטיבונד נועד בראש ובראשונה לשימור צמיגים וגומיות. זה שאנשים מסוימים משתמשים בו לפלסטיקה לא אומר שהוא הכי טוב בהכרח! למשל לפלסטיקה אני משתמש בחומר של מגווירס בכלל (אולטימט פרוטקטנט) ומקבל איתו אחלה תוצאות. למרות שהיית רוצה לנסות גם את סילק שיין של CG,ובמקרה המצויין את 303 איירוספייס (חלום קטן).

הצעה קטנה,שים חומר מסויים על צמיגים בצד שמאל של הרכב ואופטי בצד ימין ותבדוק לאורך זמן:wink:

m7kj.jpg
פורסם
יש חומר לא פחות טוב ממנו.

CarPro Pearl , עולה 55 שקל לחצי ליטר ו90 שקל לליטר.

דברו עם PDR.IL

החומר נותן הגנה לשלושה חודשים , ניתן לדילול של עד 1:5 בהתאם למשטח עליו עובדים.

נותן מראה מט.

 

חלק מהמחירים של CHEMICAL GUYS הם בלי פרופורציה.

 

אגב יש גם את החומר של Optimum , הOptiBond שהוא מרשים ונשאר כמה חודשים לפחות.

עולה 120 שקל לליטר באוטוסטור.

 

נשמע מעניין מאוד .

האם בדילול נכון המוצר יהיה טוב לפלסטיקה ודשבורד.?

לפי מה שראיתי באינטרנט רוב האנשים משתמשים בו לצמיגים.

ובשביל זה כבר יש לי את הendurance של מגווירס שעושה עבודה מספקת מאוד

פורסם
אני צריך עוד 3 אנשים שישתתפו בקנייה איתי לרכוש גלון,גלון עולה 555 שקלים

 

אני מתכוון לשבת על הזמנה גדולה של מספר פריטים (שרובם באריזה של גלון) - זה לשימושי האישי אך אין לי בעיה לתת לך.

ה-"בעיה" היא שמדובר במשלוח ימי, כך שזה יגיע משהו כמו עוד 40 ימים.

הגלון אמור לצאת משהו כמו 350ש"ח.

פורסם

אוקיי אני כנראה ביינתים אלך על האופטימום לפי המלצותיכם,האמת שגם קצת מבאס למרוח את הסילק שיין על הצמיגים,החומר נורא יקר לדעתי והייתי עובד איתו עוד עם מיקרופייבר שסופחת אליו את כל החומר,אקנה הפעם פדים מאוטוסטור

m7kj.jpg
פורסם
אוקיי אני כנראה ביינתים אלך על האופטימום לפי המלצותיכם,האמת שגם קצת מבאס למרוח את הסילק שיין על הצמיגים,החומר נורא יקר לדעתי והייתי עובד איתו עוד עם מיקרופייבר שסופחת אליו את כל החומר,אקנה הפעם פדים מאוטוסטור

 

אופטי בונד לא נועד לפלסטיקה פנימית (למרות שניתן להשתמש) אם אתה מתלבט בין אופטי בונד לסילק שיין לך על הבחירה הראשונית שלך. (G6ׂ) מתאים גם לפלסטיקה פנימית וגם לגומיות וצמיגים (דבר שאתה כבר יודע)

אני לא נכנס לענייני עלויות אבל אציין דבר אחד זה חומר שמחליף לך שני מוצרים (1-פנימי 2-חיצוני) ונשאר די הרבה זמן,החזיק אצלי כשלושה שבועות על הצמיגים ולא הראה סימני דעיכה (למה שלושה שבועות? כי אני מחדש את הצמיגים כל שטיפה שנייה)

פורסם

אם זה עדיין רלוונטי, מעוניין להשתתף בקנייה של הגלון כפי שהצעת בתחילת השרשור.


×
×
  • תוכן חדש...