Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4587 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, ברשותי מכשיר אייפון 4S.

לאחרונה הסוללה באייפון שלי דיי משתגעת,

הסוללה נוחתת נורא מהר בצורה מאוד מורגשת.

לפעמים קורה שכאשר הסוללה על 10% קורה שתוך שימוש הסוללה יורדת במכה ל- 1%.

 

יש לציין שגם בעת החיבור למטען הסוללה מזנקת בצורה מוגזמת וזאת לאחר השוואה

בה הטענתי 2 מכשירי אייפון 4S כששני המכשירים מתחת ל- 10% בסוללה.

המכשיר שלי זינק תוך רבע שעה ל- 45% והמכשיר השני עדיין לא הגיע ל- 30%.

 

הבעיה מטרידה אותי נורא, אשמח לעזרה.

האם עידכון גירסה יעזור?

נ.ב קורה מצב שברגע שאני מסמן טקסט כדי להעתיק אותו המכשיר ישר יוצא למסך הראשי ויוצא מהיישום בו אני נמצא,

יכול להיות שהמכשיר פשוט התחרפן ואני צריך לעדכן גירסה?

כרגע הגירסה שלי היא 7.0.2. האייפון לא פרוץ.

 

אשמח לתגובו. זקוק לעזרה.

שלומי.

פורסם

נשמע כמו סוללה שמשגעת את הטלפון, והיא יכולה לגרום לתופעות שאתה מתאר,

הייתי מתחיל בלהחליף אותה. העלות דיי זניחה.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

עדכן ל 7.0.4 בתור התחלה.

 

מספר שדרוגים בגרסא 3 ו 4 יכולים לעזור.

 

במידה והמכשיר בן כמעט שנתיים ואתה מטעין אותו לרוב פעמיים ויותר ביום, הסוללה כבר מזמן עשתה את שלה בטווח האופטימלי, כרגע היא בתחום הזיופים.

 

חלק מהסוללות יחזיקו יותר, חלק פחות.

אם יש ספק רציני? רכוש סוללה מאתרים נורמליים בלבד , ממש לא דרך מוכרים כלשהם באיביי.

סוללות שמקורן לא ברור יאכזבו אותך בביצועים.

×
×
  • תוכן חדש...