Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בלילה על כביש עוקף בני ציון לכיוון כביש 4 , ביציאה מסיבוב שמאלה אני שומע (ומרגיש) בום חד וחזק מכיוון הגלגל הקידמי ימני !

הנחתי שנכנסתי לבור , לאחר 100-200 מטר עצרתי לבדוק ולא נראה שיש משהוא חשוד ( עד כמה שאפשר לראות בחושך צמיג שחור ).

על כביש 4 כבר התחלתי להרגיש רעידות שהתחזקו מאוד באזור 120-130 קמ"ש .

בבית בדקתי עם תאורה לא ראיתי שום דבר חשוד , העברתי את היד יל הצמיג והחישוק , אין בליטות ואין סימני נזק .

היום בבוקר עברתי במקום ואין שום בור ! הכביש נראה ממש טוב ואני בטוח שלא ירדתי מהאספלט .

אבל בצד מונח לו גוש אספלט שבור עם סימני צמיגים ובלימה לידו (לא שלי ).

אני מניח שגוש האספלט היה על הכביש ובחושך בסיבוב לא ראיתי אותו .

(סיבוב של יותר מ 90 מעלות - בדרך כלל יש שם תנועה מאוד ערה של משאיות עמוסות וכנראה נפל מאחת מהן ) .

 

ולשאלות :

יתכן והרעידות לא נובעות מהצמיג אלה ממשהוא אחר שנפגע ? (לא ראיתי סימני נזק על הצמיג )

איך בודקים ? חשבתי להחליף את הגלגל עם אחד הגלגלים האחורים ולראות אם הרעידות נשארות אותו דבר .

יש למי לבא בתענה/תביעה ?

הצמיגים הם המקוריים והרכב (לאון 1.8 2011 ) עבר 34K . בהנחה שאני צריך להחליף את הצמיג אז ברור שהכי טוב זה להחליף גם את השמאלי :

אפשרות 1 - להחליף זוג קידמיים ולאכול את הלב על הצמיג השמאלי שבמצב מצויין (ולהתנחם שסוף סוף יהיו זוג צמיגים אוחזים יותר מקדימה)?

אפשרות 2 - להחליף רק את הצמיג הפגוע לצמיג מאותו דגם רק חדש - בעוד שנה וחצי (15K) להחליף את כל הארבעה .

אפשרות 3 - למכור סט רביעית ג'נטים במצב חדש + צמיגים ולהתחדש בסט 18" + צמיגים תואמים (אין לי מושג כמה זה יעלה? 6000 ש"ח ?? ) זה יוכל להתאים לשידרוג תוכנה המתוכנן בתחילת השנה :biggrin2::biggrin2::biggrin2:

תודה

פורסם

יכול להיות שעפה משקולת או שיש בכל-זאת איזה שהוא עיוות בג'אנט שאתה לא רואה.

יכול להיות שהמתלה ספג את המכה והפרונט יצא מכוון.

 

לפי הסימפטומים, אני הייתי מהמר על איזון גלגלים דינמי שהשתבש, אבל צריך כמובן לוודא זאת אצל צמיגאי אמין.

הוא יפרק את הגלגל ויבדוק אותו חזותית ועל המכונה, בעלות של כמה עשרות ש' בודדים.

אם הוא לא ימצא כלום, התחנה הבאה היא מכון פרונטים.

 

בנוגע להחלפת צמיגים הייתי בולע את הצפרדע ומחליף זוג (שם אותו אחורה).

אם בן הזוג של הפגוע ממש במצב טוב, אולי אפשר להזדכות עליו בכמה שקלים אצל הצמיגאי שיבצע את העבודה.

אם לא- שילך לגלגל הרזרבי...

 

בנוגע לתביעה- אם תיעדת את המפגע, בהחלט יש סיכוי, למרות שהחברה הלאומית לדרכים, מומחים בלהתגונן:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
יכול להיות שעפה משקולת או שיש בכל-זאת איזה שהוא עיוות בג'אנט שאתה לא רואה.

יכול להיות שהמתלה ספג את המכה והפרונט יצא מכוון.

 

לפי הסימפטומים, אני הייתי מהמר על איזון גלגלים דינמי שהשתבש, אבל צריך כמובן לוודא זאת אצל צמיגאי אמין.

הוא יפרק את הגלגל ויבדוק אותו חזותית ועל המכונה, בעלות של כמה עשרות ש' בודדים.

אם הוא לא ימצא כלום, התחנה הבאה היא מכון פרונטים.

 

בנוגע להחלפת צמיגים הייתי בולע את הצפרדע ומחליף זוג (שם אותו אחורה).

אם בן הזוג של הפגוע ממש במצב טוב, אולי אפשר להזדכות עליו בכמה שקלים אצל הצמיגאי שיבצע את העבודה.

אם לא- שילך לגלגל הרזרבי...

 

בנוגע לתביעה- אם תיעדת את המפגע, בהחלט יש סיכוי, למרות שהחברה הלאומית לדרכים, מומחים בלהתגונן:

 

מחזק לגבי משקולות של חישוק. יש מקרים שציריה יוצאת מאיזון, ממליץ לבדוק קודם איזון גלגלים.

 

יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

המפגע תועד הבוקר - לא נראה לי שיש לי ממש סיכוי ...

בתמונה האבן כבר לא על הכביש , ואני לא יכול להיות בטוח ב 100% שבאמת פגעתי באבן הזאת .

 

אני אכנס למכון צמיגים פה לייד העבודה לבדיקה , יש להם גם מכון פרונט .

זה לא נראה לי משקולת , במהירות זחילה בפקק הרגשתי בבוקר שיש נקודה שבה האוטו מרגיש שהוא יורד ועולה . כאילו הגלגל לא ממש עגול ...

לגבי הגלגל השני , הוא באמת במצב טוב ( לא סדוק , לא שחוק בדפנות וללא מכות ) אבל לא יכול לשמש כרזרבי , הרזרבי הוא מהסוג המיניאטורי , לא יתאים ..

20131113_090838[1].jpg

פורסם

חובה לפרק את הג'אנטים ולבדוק חיצונית עם יש עיוות, יש שיטה ביתית אבל אני לא לוקח אחריות שאמרתי לך לבצע אותה, להרים גלגל קדמי ימני או שמאלי עם ג'ק, להרים אמברקס ולשים משהו מתחת לצמיג בשביל הביטחון לשלב להילוך ולהסתכל עם הג'אנט איבד מהצורה שלו כאשר מסתובב במהירות.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

הלך החישוק .... :mm_mad::mm_mad::mm_mad:

היתי עכשיו במכון הצמיגים , הרכב עלה על ליפט ורואים בבירור שהחישוק קיבל מכה והתעוות בדופן הפנימית .

באופן מפתיע הצמיג בסדר ולא נראה שנפגע .

 

שתי אופציות עומדות לפניי:

1) מציאת חישוק מקורי יד 2 במצב טוב .

כמובן סט של 4 , לא נראה לי שאמצא מישהו שימכור חישוק בודד - אפשר להשיג ב 1300 ש"ח

2) להגדיל ל 17" (החלפת 4 חישוקי + 4 צמיגים)

סט חישוקי MOMO בגוון טיטניום כהה (שמזמן כבר פינטזתי עליהם) + צמיגים במידה 225/45/17 Falken 912 קצת יותר דביקים מהמקוריים יעלה 4750 ש"ח

 

חייב לציין כי מכון הצמיגים נתן שירות מהיר ומיקצועי ביותר , הפגין ידע רב בסוגי הצמיגים הבין את הדרישות שלי ונתן לי 6 אופציות שונות שיכולות להתאים לי .

לא דרש תשלום עבור הבדיקה .

פורסם

לפני כחצי שנה גם לי ניזוק ג'אנט בגלל פיצוץ צמיג במהלך נסיעה.

 

הצמיגאי אירגן לי גאנט משומש מהמלאי הקיים שלו בסכום של פחות מ100 שקל.

 

בדוק בעסקים הללו, בדרך כלל יש להם ספיירים משומשים.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

מתבאס בשבילך אבל תראה את חצי הכוס המלאה, כזה גוש אספלט בפניה בחושך היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע.

בקשר לאופציות:

1 - יש לך ג'אנט הזה של ג'טה 2011 שיתיאם ללאון שלך והמחיר ממש טוב

http://www.vagit.co.il/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=8976

2 - אתה בהחלט יכול למצוא מקוריים של לאון בתווך המחיר שציינת.

3 - יש לך למכירה גם 17" של הקבוצה

http://www.vagit.co.il/forum/phpBB3/viewtopic.php?f=12&t=8623

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=501897

4 - ה MOMO שציינת ככל הנראה כוונתך ל MOMO REVENGE , זה ג'אנט קטלני אבל בקשר לצמיגים הייתי ממליץ לך במקום FALKEN לשים TOYO T1SPORT שהוא לדעתי הרבה יותר טוב וגם המחיר שלו לא בשמיים

http://tires4u.co.il/default.asp?Compare=1&Id=796927&AreaId=0&ManfCountry=ארץ יצור מקור: יפן

ולא משנה איזה ג'אנט העיקר שתהיה נסיעה בטוחה ומהנה, יש לך אחלה אוטו (אני בעצמי נוהג על אחת כזו)

פורסם

ממליץ לך להתקשר ל-T.G parts בנושא חישוקים משומשים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...