Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא SZ בארץ


LotusElise
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקוח מפורום מועדון אלפא רומיאו הישראלי.

 

http://www.iaroc.org.il/phpBB2/viewtopic.php?t=9453&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

SZ.jpg

 

אין מילים לתאר את מה שאני חושב.

אני לא מבין איך הביאו את זה לארץ

 

למכונית בתמונה יש מספר ישראלי(אם אתם לא רואים טוב)

אייל

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יכול לחשוב על מספיק מכוניות מיוחדות אחרות שהייתי מעדיף להביא על פני המפלצת הזאת. (שמעולם לא הצליחה או נחשבה למשהו מיוחד, דרך אגב, וייחודה רק בנדירותה ובצורה הגרוטסקית שלה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני יכול לחשוב על מספיק מכוניות מיוחדות אחרות שהייתי מעדיף להביא על פני המפלצת הזאת. (שמעולם לא הצליחה או נחשבה למשהו מיוחד, דרך אגב, וייחודה רק בנדירותה ובצורה הגרוטסקית שלה)

 

רוני

לא הצליחה? על מה אתה מדבר? יש פחות מ-1000 חתיכות בעולם.

לפני שאתה מבקר את הרכב, תלמד מהו.

הרכב לא "נחשב" בעיניך? במבחן מול טסטרוסה הוא עמד יפה מאוד ועלה עליה בכמה פרמטרים (למשל כוחות G)

פורסם
לא הצליחה? על מה אתה מדבר? יש פחות מ-1000 חתיכות בעולם.

לפני שאתה מבקר את הרכב, תלמד מהו.

הרכב לא "נחשב" בעיניך? במבחן מול טסטרוסה הוא עמד יפה מאוד ועלה עליה בכמה פרמטרים (למשל כוחות G)

 

ממתי כמות היחידות שיוצרו היא מדד להצלחה? הצלחה היא כמות ביחס לצפי ולמחיר. יש לך נתונים בקשר לזה? (ובכלל - לא יכול להיות שאלפא ייעדו מראש 1000 מכוניות ולא יותר? אם היא הייתה מצליחה אולי היו מייצרים אותה במשך יותר משנתיים...)

 

אני אשמח לקרוא את המבחן מול הטסטרוסה, דרך אגב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני,

 

1. אני מסכים איתך שכמות יחידות/ מכירות היא לא מדד להצלחה (ואוסיף או לטיב).

 

2. בעברך היית בעלים של 306 שהיתה עושה לך בעיות ואף על פי כן נהנת ממה שהיא

העניקה לך (עלות מול תועלת). לפעמים גם אם הרכב לא אמין ויש לו מגרעות

(ולהזכירך ישנן גם מגרעות שהן בעיני המתבונן) אז בהחלט ניתן לאהוב אותו ולהתענג על הדברים הקטנים והחיוביים של הרכב.

 

אומנם הרכב המדובר הזה לא חף מפגמים אבל כמה איטלקיות טובות, איכותיות ואמינות היו בשנים הללו (אפילו לפרארי היו ועדין יש פגמים)?

 

לפעמים חלומות (לענייננו מכוניות) עולות הרבה $ ויש בדרך סיבוכים, אך אם ההגשמה ברת ביצוע ואם יש את האומץ והיכולת אז למה לא להגשימן?

 

מצמץ, שיש לו מקום מיוחד בלב לרכב המדובר:rolleyes:

פורסם

שמעתם פעם על ייצור סדרות מוגבלות על ידי סדנאות חיצוניות (ZAGATO במקרה הזה) ?

כך הופכים את הרכב לפריט אספנות עוד לפני שייצרו את כל הסדרה , אז לפני שמשפריצים על המקלדת שווה קודם קצת לעבור על החומר באתרים מתאימים.

פורסם
רוני,

 

1. אני מסכים איתך שכמות יחידות/ מכירות היא לא מדד להצלחה (ואוסיף או לטיב).

 

2. בעברך היית בעלים של 306 שהיתה עושה לך בעיות ואף על פי כן נהנת ממה שהיא

העניקה לך (עלות מול תועלת). לפעמים גם אם הרכב לא אמין ויש לו מגרעות

(ולהזכירך ישנן גם מגרעות שהן בעיני המתבונן) אז בהחלט ניתן לאהוב אותו ולהתענג על הדברים הקטנים והחיוביים של הרכב.

 

אומנם הרכב המדובר הזה לא חף מפגמים אבל כמה איטלקיות טובות, איכותיות ואמינות היו בשנים הללו (אפילו לפרארי היו ועדין יש פגמים)?

 

לפעמים חלומות (לענייננו מכוניות) עולות הרבה $ ויש בדרך סיבוכים, אך אם ההגשמה ברת ביצוע ואם יש את האומץ והיכולת אז למה לא להגשימן?

 

מצמץ, שיש לו מקום מיוחד בלב לרכב המדובר:rolleyes:

 

אני מסכים עם זה, אבל מה הקשר ל-306, למשל? אתה בטח לא משווה צרפתיה רגילה למדי למכונית כמו האלפא הזאת? אין לי שום טענה בנוגע לעובדה שהרכב הזה נדיר או מיוחד וזה בהחלט מעניין לשמוע עליו או לראות אותו כאן בארץ, אבל לא צריך להפוך כל אלפא למכונית נערצת רק כי זאת אלפא. משום מה יש לי הרגשה שהחבר'ה במועדון אלפא יתלהבו מאלפא כלשהי גם אם יהיו לה איכויות של סובארו ג'סטי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, הרכב יוצר במספר מוגבל כפריט לאספנים ומעולם לא היתה מטרתו להציף את השוק.

אני יחפש לך את המבחן מול הטסטרוסה. יש שם כמה נתונים מאוד מעניינים שלדעתי ישנו את דעתך על הרכב.

פורסם
המספר ניראה כמו פוטושופ..

בדרך כלל באלפא המספר קטן..

ותסימו לב שגם הוא קצת עקום. :roll:

הגזמת.

אפשר להאמין שיש דבר כזה בארץ, למה לא ?!

 

באמת יפה, אבל איפה אני יכול להשיג נתונים שלה ? בשביל לראות מה רוני צועק (ג'אסטי ג'אסטי) :lol: .

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מזכירה לי קצת BMW 850 ,אבל העיצוב שלה מוצא חן בעיניי.

נחמד שיש לנו מכוניות כאלה על הכבישים.

מנוע 6 צילינדרים 3 ליטר 200 כ"ס והנעה אחורית נשמע טוב אפילו לרכב כבד שלא נראה הכי אווירודינמי.

 

איציק.


×
×
  • תוכן חדש...