Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
סט של אונו 70SL למכירה.

 

1) אונו 70SL 1989 לבנה. יד שניה. נקנתה לפני חצי שנה מהיד הראשונה. אדם יקר בן 85 שהפסיק לנהוג. 62,000 ק"מ. צבע מקורי. כחדשה מבפנים. כל מתג ונורה פועלים. מבחוץ מעט שפשופים ומכות חניה. עברה ישור קו מקיף כולל 4 צמיגים, מצבר, טיימינג, רדיאטור חדש וטיפול מלא אצל הגאון מראשון, בני ל. אפילו המגבים חדשים! עברה טסט השבוע במכה ראשונה, ללא אף ריג'קט, כולל התפעלות של הטסטר. שתי בעיות - נדרש ניקוי קרבורטור. המזגן עובד ומקרר אבל מאבד גז. צריך למצוא הנזילה. מלבד זאת הכל עובד.

 

2) אונו 70SL 1988 כחולה. יד שלישית. 160,000 ק"מ. נסעה היטב עד לפני כארבע שנים ואז הועמדה בגלל רעשי בריחת קומפרסיה מאזור סעפת הפליטה. לא היה ברור אם מדובר בבעיה באטם סעפת פליטה או אטם ראש, ומאחר ולא היה בה צורך הועמדה. שלמה לגמרי אבל לא יפה כמו הלבנה. יכולה לשמש כתורמת איברים לעתיד או כפרוייקט שיפוץ בפני עצמה.

 

מוכר כי הלבנה מתמודדת מול שתי אלפות, ובחצי שנה מאז שנקנתה ונעשה ישור הקו נסעה פחות מ 500 ק"מ. מה שאומר שלמרות הקסם שלה, היא לרוב מפסידה...

 

7,000 ש"ח לשתיהן ביחד. מחיר הפסד ביחס להשקעה.

 

054-5329886 שי, אם לא זמין אז בבקשה לא הודעה קולית. סמס או ה"פ.

 

4,500 ש"ח

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...