Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

לפני חודש קניתי פולקסווגן פולו שנת 2011. בבדיקה נמצא כי האוטו במצב "חדש", ללא שום בעיות.

לפני שבועיים הרכב עבר טיפול תקופתי.

 

מיום הרכישה, בעת הנעת הרכב, מדי פעם יש רעידות קלות, מאין תחושה כאילו הוא הולך להיכבות, אבל הוא לא נכבה, וההרגשה קלה בלבד, אולי דמיון שלי, כי סה"כ לא קרה אי פעם משהו מחשיד.

 

הבוקר בדרכי לעבודה עמדתי בפקק בעליה. בזמן ההמתנה, ראיתי מאין אדים / עשן לבן במראה האחורית. כמו כן היה ריח חזק של דלק. לא ברור לי אם זה בא מהאגזוז שלי או מהמנוע של מי שמאחוריי. עברתי את הרמזור, עצרתי כמה מאות מטרים אחרי זה, לא היה לא עשן ולא ריח. הנעתי את הרכב מספר שעות אחרי זה בעבודה, אין עשן, אבל חשבתי שהרחתי משהו, אולי דלק, ממש מעט. אני קצת מבולבל, לא רוצה לחפש צרות שאין, מצד שני, משהו חשוד לי.

 

אדגיש שהרכב אמור להיות במצב מצויין, כמעט חדש לגמרי...ורק עבר טיפול.

 

אשמח להכוונה.

  • ספונסר פורום
פורסם

טבעי לגמרי לראות אדים של מים מהאגזוז לאחר התנעה בבוקר קר.

בלילה קר, ומים מתעבים בתוך האגזוז. כשהרכב מתניע האזוז מתחמם, המים מתאדים והתוצאה היא עשן לבן מהאגזוז. בדרך כלל הוא יעלם אחרי כמה דקות. הכל בסדר, אין סיבה לחשש.

ריח של דלק מהאגזוז גם הוא טבעי בהתנעות בוקר, כשהתערובת של הדלק עשירה.

 

אם אתה רוצה להיות בטוח, תעקוב במשך כמה שבועות אחרי מפלס נוזל הקירור והשמן במנוע. אם הם ללא שינוי משמעותי רוב הסיכויים שהכל בסדר ואין סיבה לחפש בעיות במקום שאין.

פורסם

ריח של דלק לא צריך להיות בשום אופן . לפי מה שאמרתה ולפי דעתי פלאגים לא מתאימים אם הקטע הזה לא היה לפני הטיפול .

Mercedes c200 cdi 2011

Skoda octavia 1.9 TDI 2008

×
×
  • תוכן חדש...