Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

כפי שכבר כולם יודעים, מכוניות מאבדות כמה סוסים עם השנים!

הייתי רוצה לדעת עם אפשר איכשהו לשחזר את ביצועי הרכב כמו שהיו פעם!

ואני מדבר על מכוניות ישנות משנת 88 ומעלה...

ועם כן, אז איך?

תודה

פורסם
אהלן

כפי שכבר כולם יודעים, מכוניות מאבדות כמה סוסים עם השנים!

הייתי רוצה לדעת עם אפשר איכשהו לשחזר את ביצועי הרכב כמו שהיו פעם!

ואני מדבר על מכוניות ישנות משנת 88 ומעלה...

ועם כן, אז איך?

תודה

 

 

ויאגרה ,עושה אותך כמו חדש... :idea::lol:

פורסם

שלום!

בישביל להחזיר את ביצועי המנוע מה שאתה צריך לעשות זה אובראול או המינימום להחליף רינגים.

בתנאי שהבלוק אינו זקוק לחריטה והקרנק במצב טוב, כי אם תחליף רינגים והקנק כבר עיף אז צפה לדפיקות מהקרנק במוקדם או במיאוחר. ניקוי קרבורטור וכיון הצתה גם יעזרו למשימה.

החתימה בשיפוצים!!!

פורסם
שלום!

בישביל להחזיר את ביצועי המנוע מה שאתה צריך לעשות זה אובראול או המינימום להחליף רינגים.

בתנאי שהבלוק אינו זקוק לחריטה והקרנק במצב טוב, כי אם תחליף רינגים והקנק כבר עיף אז צפה לדפיקות מהקרנק במוקדם או במיאוחר. ניקוי קרבורטור וכיון הצתה גם יעזרו למשימה.

אתה בטוח שזה מה שיחזחר בחזרה את הסוסים לאורווה?
פורסם

גו'נתן

 

אם אתה רוצה שהמנוע יעבוד כמו חדש

תקנה מנוע חדש

אם אתה רוצה שהאוטו יהיה כמו חדש

תקנה אוטו חדש

הוא לעולם לא יחזור לעצמו משיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...