Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לחבר שלי מחשב מהדגם הנ"ל עם כרטיס מסך ATI חיצוני, ואינטל אונבורד.

 

הבעיה שכשמפעילים משחקים, הם מזהים רק את כרטיס האונבורד, ומכיוון שהוא חלש, הם או מקרטעים או לא עולים כלל.

 

במנהל ההתקנים הכל מזוהה כמו שצריך, גם בוצעה התקנה מחדש למערכת ההפעלה ועידכון ביוס (לא ראיתי שם אופציה להתקבע על כרטיס מסך מסויים).

 

רעיונות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

האם נכנסת לאתר של AMD ובצעת עדכון לדרייבר הכי חדש?

 

במידה ואתה לא מבין כל כך, יש שם אופציה לעדכון אוטומטי לפי סוג הכרטיס מסך.

 

http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool

 

זה הלינק למדור איתור האוטומטי של הכרטיס והדרייבר, תוריד, תריץ ותראה.

פורסם

תבדוק אם המחשב נמצא על מצב חיסכון באייקון של החשמל. לי יש מחשב מדגם דומה אך ישן יותר DV6 1330 EJ עם כרטיס מסך 4650M.

הוא עושה לי את אותו הדבר בדיוק, כשהוא נמצא על מצב חיסכון.

אם אתה רוצה לשחק, חבר אותו לחשל ותעביר ל HIGH PERFORMANCE

Opel Adam S 2017

פורסם

או לחלופין יש בידיך האפשרות שגם במצב של סוללה יהיה במצב ביצועים גבוהים, תבדוק גם את זה.

פורסם
האם נכנסת לאתר של AMD ובצעת עדכון לדרייבר הכי חדש?

 

במידה ואתה לא מבין כל כך, יש שם אופציה לעדכון אוטומטי לפי סוג הכרטיס מסך.

 

http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool

 

זה הלינק למדור איתור האוטומטי של הכרטיס והדרייבר, תוריד, תריץ ותראה.

את זה עשיתי.

תבדוק אם המחשב נמצא על מצב חיסכון באייקון של החשמל. לי יש מחשב מדגם דומה אך ישן יותר DV6 1330 EJ עם כרטיס מסך 4650M.

הוא עושה לי את אותו הדבר בדיוק, כשהוא נמצא על מצב חיסכון.

אם אתה רוצה לשחק, חבר אותו לחשל ותעביר ל HIGH PERFORMANCE

עד כמה שזכור לי, עשיתי גם את זה, אבל אנסה שוב, תודה.

 

עוד רעיונות, לפני שהמחשב נשלח למעבדה, ולוציפר יודע מה יעשו שם?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בדרייברים של הכרטיס מסך אמור להיות אופציה של שינוי סוג המעבד הגרפי, במקרה אתה מקבל הודעות מוזרות שאתה מנסה להפעיל משחק כלשהו, שהמחשב עובד על מצב גרפי חלש יותר?

 

תנסה להכנס דרך ההגדרות עצמן של הכרטיס מסך ולראות מה יושב בברירת מחדל, לחצן ימני בשורת המשימות ליד השעון יש לך שם אייקון קטן של ATI, תנסה לבדוק מה מופיע שם.

 

איזה כרטיס מסך מדובר ואיזה דגם מחשב במדוייק?

Opel Adam S 2017

פורסם

לא מקבל שום הודעות, פשוט המשחק עובד על הכרטיס החלש. לדוגמא, ב-FALLOUT 3, איפה שיש לך הגדרות גרפיקה, זה מראה את האינטל בתור הכרטיס מסך היחיד.

 

יש בדרייבר הגדרה של SWITCHABLE GRAPHICS, ושם אתה יכול לבחור לפי אפליקציה, האם לשים על ECONOMY או HIGH PERFORMANCE, וזה עדיין עובד על האינטל, אפילו שזה על HIGH PERFORMANCE.

 

לגבי הדגם המדוייק לא ממש יודע להגיד לך, המחשב כרגע לא אצלי (מחשב של חבר).

 

ד"א, טעות שלי, מדובר במחשב PAVILLION G6

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...