Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה שקרתה לי יום שישי (תמונה).


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

ברשתוי רנו מגאון שנת 2005.

יום שישי בבוקר לקחתי את הרכב לטסט, בעקרון הרכב עבק את כל הטסט למעט נורה שרופה וגומיה של צרייה שצרייך להחליף.

כאשר אני נוסע בדרך הבית, נכנסתי לכביש (התאונה קרתה בעיר העתיקה בבאר שבע) ולפני היה רכב מסוג פיזו 205.

הרכב הפיז'ו עמד פתאום ואני בלמתי איתו יחד שני מטר לפניו והכל היה תקין עד שפתאום הרכב החליק לי בפתאומיות, ה-ABS עבד לשניה וחצי ואז בוום...נכנסתי בחלק האחורי של הרכב. נזק משמעותי לא היה, למעט שני חיני רברס לא מקוריים שהוכנסו פנימה ועיקום של החלק התחתון של הטמבון בלבד.

 

ngjmmyzrmtjm.jpg

 

עכשיו הסיבה שהרגשתי שהחלקתי הינה עקב קיר גבס שנפל מרכב והיה על הכביש ורצה הגורל באותו רגע ושניה שבלמתי עליתי על הקיר שהיה מונח על הכביש וגרם לרכב להחליק.

בדרך כלל שמתי לב שתופעה זאת קוראת ברנו מגאן, וקרתה לי כמה פעמים.

לא הגיוני שיש תקלה כי שעתיים לפני זה עברתי טסט והבלמים היו תקינים.

האם לדעתכם זאת תופעה ידועה ברנו מגאן שמחליקים ככה?..לי גם נראה שהכביש היה חלק מידי.

 

החלפתי פרטים עם הבחור שהיה נחמד מאוד.

סיכמנו שניפגש יום ראשון אצל דוד שלו ונעריך נזק.

הנקודה היא כזאת.

לגבי הביטוח התקשרתי ועדכנתי אותם פשוט לא היה אף אחד במוקד שיתן לי פרטים.

ברשותי ביטוח מקיף.

 

במידה ואני מפעיל את הביטוח.

כמה אני יכול לשלם פרמיה שניה הבאה?

הרי זה נזק של עד 500 שקל לערכתי שאני מוכן לשלם לבנאדם במזומן לכתוב הצהרה ולסגור עניין.

אם יגיד לי שיש נזק רציני ויפעיל את הביטוח, אני ישלם השתתפות עצמית?...וגם תוספת בשנה הבאה?

 

אני חתמתי לו על טופס שאני לא רשמתי שאני אשם אבל שהרכב שלו עמד עצירה מוחלטת ואני החלקתי ופגעתי בו.

הרי הכל מצב ברגע שהוא עצב ואני שמתי ממנו מרחק, ורצה הגורל פגעתי בו.

 

הוא אמר לי גם שנילך למוסך לפחחות ונתקן זאת.

אני לא רוצה לצאת בנזק רציני.

אני מוכן לשלם עד 500 שקל מזומן או על התיקון אחרת להפעיל את הביטוח

מה עלי לעשות?

תודה.

פורסם

אם הנזק זול יותר מההשתתפות עצמית שלך, חבל שתערב ביטוח.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

כן השאלה כמ ישרוש פתאום בעל הרכב או דוד שלו, הוא יכול להגיד לי שנגרם נזק משמעותי ובלה בלה ...ואז פה אני בבעיה.

פורסם

צילמת את הרכב שלו ואת הרכב שלך?

תשים מכשיר הקלטה על כל צרה שלא תבוא.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

שום דבר לא הזוי.

הנזק יכול להיות 1000 ש"ח וגם 10000. תלוי מה יימצא מתחת לפגוש. הרמת את מכסה הבגאג' ובדקת את הרצפה שלו?

כלל לא התיחסת לנזק ברכב שלך - אבל מהצילום השטחי הייתי מהמר על נזק של די הרבה אלפי ש"ח (לשתי המכוניות יחד), שיתגלה רק לאחר שהפגוש ואולי שכבות נוספות יפורקו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין סיכוי שתסגור את זה ב500 שח. זה בערך עלות של תיקון צבע בלבד תתכונן למשהו בסדר גודל של פי 10 עבור שתי המכוניות(פגוש חיצוני+פנימי ל2 המכוניות) ואז כדאי לך להפעיל ביטוח.

 

מה הנזק אצלך - אפשר להעלות תמונה גם של הרכב שלך?

 

לא נראה לי שמדובר בתקלת בלמים, פשוט צריך לשמור יותר מרחק.

פורסם

צילמתי את הרכב שלי ועוד מספר תמונות.

זה הנזק של הרכב שלי.

nwiuldz22mod.jpg

 

לדעתי אין צורך לתקן את הנזק שלי.

אני החלפתי לוחית רישוי והכל תקין.

לרכב שלו לא נגרם נזק משמעותי. אני בדקתי את פנים הרכב ומכסה אחורי והכל תקין.

אם ככה בעל הרכב היה צרייך לבוא בטענות ולא היה כך.

השאלה העיקרית במידה והביטוח מופעל על נזק כזה.

מגיע שמאי מחברת הביטוח שלי לבדוק את הרכב?

השמאי יכול לקבוע מידת ערך נזק ואז להחליט כאשר אנחנו במוסך פחחות?

כיצד אני יכול להימנע ממצב שבו השתתפות עצמית שלי הינה 1400 שקל לדוגמא ובעל הרכב מבקש 1000 שקל מזומן.

כלומר לי כדאי לשלם סכום תיקון עד עלות השתתפות עצמית?

ככה זה עובד?

פורסם

מישהו מקצועי בדק את הרכב שלך? כדי לדעת בודאות מה הנזק צריך לבדוק מתחת לפגוש, החיצוני יכול להראות שלם והמגן הפנימי יהיה שבור, ואולי נזק יותר עמוק. קח את הרכב לפחח.

אילו אני רכב הנפגע הייתי לוקח את הרכב למוסך ומזמין שמאי, בהחלט יתכן שהשמאי יצטרך לבוא יותר מפעם אחת כדי לבדוק עוד שכבה ועוד שכבה אחרי פירוק. לצערי יש לי נסין מכמה פעמים שאנשים נכנס בי מאחור, בפעם האחרונה לפני כמה חודשים פגיעה קטנה עם נזק של כ-8 אש"ח לרכב שלי (וכנראה נזק הרבה יתר גדול לרכב הפוגע, אבל דוח השמאות שלו אינו מענייני).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אצלך באוטו כדאי לבדוק את מצב הפגוש הפנימי, בתמונה רואים שהפגוש לא סימטרי.

אם הוא רק התעקם קצת אפשר לא לתקן אבל אם הוא נסדק כדאי מאוד להחליפו כי אחרת בתאונה הקלה הבאה אצלך האוטו יהיה טוטל לוס

 

תראה מחר כמה הוא רוצה על התיקון ואז תחליט אם שווה לך להפעיל ביטוח ואז תתקן גם את הרכב שלך או לא

פורסם

מוזר שהרכב שלך עבר טסט עם פנסים כל כל עכורים.

 

תשלח את הרכב של הנפגע לבדיקה במוסך המקובל על שניכם ותכניס גם את רכבך אם אתה מעוניין לתקן את הנזק.

לאחר שתדע מהי עלות התיקון לרכבו, תוכל להחליט האם כדאי לערב את הביטוח או לא.

אם תערב את הביטוח, כמובן כדאי שתכניס גם את רכבך לתיקון.

פורסם

בסוף שילמתי השתפות עצמית של 1650 שקל ויתקנו את שני הרכבים.

ראיתי בחלק התחתון היכן שנמצא הצמיד שיש שם מכה בפח ודי רצינית.

לא רק זה אני מגיע הביתה ומחנה את הרכב ופתאום רעש מכיון הצמיג.

המכסה של ניקוז המים על שפת הכביש היה בחוף ודפק לי את הצמיד ויש תקר בצמיג.

יאללה סוף שבוע ממש מבאס קצת ...אבל תמיד צרייך להיום אופטימי ועדיף צרות של עשירים מאשר של ....

המשך ערב מצויין.

 

על הדרך אפשר להגיד שיחליפו לי את הפנסים.

×
×
  • תוכן חדש...