Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כמה שנים של נסיעה ברכב חברה אני צריכה לקנות רכב...

יכולה רק רכב קטן :-(

 

המליצו לי על סקודה פאביה. אין ספק שהיא היפה מהקטנות. האם היא גם טובה?

אני נוסעת המון מחוץ לעיר למרחקים ארוכים.

 

תודה

פורסם

מדובר על רכב חדש או משומש?

מה חשוב לך ברכב ומה סדר העדיפויות?

גיר ידני/אוטומטי, צריכת דלק, אמינות, כח, התנהגות, אבזור, בטיחות וכו'?

 

סיאט איביזה וסקודה פאביה (ופולקסווגן פולו) הן תאומות לא זהות - שונות חיצונית אבל חולקות את אותם מכלולים בדיוק. למעט העיצוב יש שוני מסוים באבזור (באיביזה יש בקרת שיוט וזה מאוד נחמד לנסיעות ארוכות מחוץ לעיר). אחי רצה לקנות פאביה אבל בדיוק היה מבצע על האיביזה והוא חסך כ-10K ש"ח ברכישה. למיטב ידיעתי בדיוק עומד להתקיים מבצע דווקא בסקודה.

 

נ.ב. - לא מתפקידי להעיר על כך, אך פתחת את השרשור בפורום הכללי והיית צריך לעשות זאת בפורום יעוץ ברכישת רכב...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

הפאביה היא מכונית לא רעה אבל יש מכוניות טובות ממנה - מרצדס S קלאס, מזראטי גיבלי או אודי A3 החדשה. כולן נוחות יותר ולכן יתאימו יותר לנסיעות ארוכות. אם אין לך בעיה של תקציב, למה להתקמצן על רכב?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לטעמי הרכב טוב מאוד ונוח בעיקר בנסיעה בין עירונית שכן המתלים מכויילים על הצד הנוקשה, מעבר לכך לא כדאי לרכוש רכב משנתונים ישנים עקב בעיות גיר בהנחה ואתה רוצה שילוב tsi+dsg7 . משנתונים מתקדמים עוד לא שמעתי על מקרים של בעיות בגיר..

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
הפאביה היא מכונית לא רעה אבל יש מכוניות טובות ממנה - מרצדס S קלאס, מזראטי גיבלי או אודי A3 החדשה. כולן נוחות יותר ולכן יתאימו יותר לנסיעות ארוכות. אם אין לך בעיה של תקציב, למה להתקמצן על רכב?

 

השתגעת?

את משווה את החתיכות פח האלה לפאביה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
השתגעת?

את משווה את החתיכות פח האלה לפאביה.

 

היא לא תבין שזה בצחוק...:wink:

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אם את שואלת אם סקודה פאביה מכונית טובה , אז את חייבת להשוות אותה לפי חתך כלשהוא. מקובל להשוות למכוניות אחרות באותו הסיגמנט/חתך גודל (שלדעתי נקרא :סופר-מיני). האם את מחפשת מכונית סופר-מיני ?

 

אם כן ,יחסית למתחרות, תמורת 69000 שקלים (ידני, דגם TMI, במבצע הרגיל שחוזר כל חודשיים,לפני שדרוגים) - מקבלים רכב טוב מאד ואמין עם צריכת דלק נמוכה. מתלים אכן נוקשים , כמיטב המסורת בסקודה. אבל זו העדפה אישית.

 

אולי תרצי להשוות אותה לקיה פיקאנטו או אודי A1 או סוזוקי קטנות , אולי פיג'ו 107 ועוד ?את חייבת לתת ,כפי שאמרו ,את הפרמטרים החשובים לך (מחיר? צריכת דלק ? נוחות ? כושר העמסה ? נסועה שנתית צפוייה,אמינות , העדפות..., ניסיון קודם)

פורסם
השתגעת?

את משווה את החתיכות פח האלה לפאביה.

תשמע, עם כל הכבוד לסקאדילק פאביה, מרצדס S קלאס נחשבת עדיין למכונית הטובה בעולם...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אמא'לה, נראה שנכנסתי לעולם של קשוחים מקצועניים :)

תודה על התשובות.

א. יש לי מגבלת תקציב, זו הסיבה היחידה שאני מחפשת קטנה.

ב. הכי חשוב לי שתהיה חסכונית בדלק ושתקח אותי לכל מקום בארץ בנוחות. כי אני נוהגת הרבה ואוהבת מאד לנהוג

ג. יש לי חיבה להילוכים, אבל עם השנים התפנקתי אז אני מעדיפה אוטומט

ד. העירו לי שפתחתי בפורום הלא נכון, אז כדאי לעבור לשם????:? :?

פורסם

אכן מכונית טובה הנותנת תמורה למחירה. לא הבהרת אם כוונתך לדגם הידני שנמכר בסביבות שבעים אלף שקלים או לאוטומטי היקר יותר באופן משמעותי, כדאי להעיף מבט גם בכמה מתחרות. עניין נוסף שאני מציע לברר טלפונית טרם רכישה הוא תעריף הביטוח.

פורסם
אמא'לה, נראה שנכנסתי לעולם של קשוחים מקצועניים :)

 

צריך להוסיף אולי גם "ליצנים רפואיים" כי ברור שמבקשים המלצה על מכונית קטנה חלק הארי בבקשה מגיע מתקציב מוגבל. 8)

פורסם
אמא'לה, נראה שנכנסתי לעולם של קשוחים מקצועניים :)

תודה על התשובות.

א. יש לי מגבלת תקציב, זו הסיבה היחידה שאני מחפשת קטנה.

ב. הכי חשוב לי שתהיה חסכונית בדלק ושתקח אותי לכל מקום בארץ בנוחות. כי אני נוהגת הרבה ואוהבת מאד לנהוג

ג. יש לי חיבה להילוכים, אבל עם השנים התפנקתי אז אני מעדיפה אוטומט

ד. העירו לי שפתחתי בפורום הלא נכון, אז כדאי לעבור לשם????:? :?

 

אם תפרטי את הדברים הבאים נוכל לעזור לך הרבה יותר:

1. טווח תקציב מדוייק יותר (סביב ה90k-100k?)

2. נסועה מתוכננת בחודש

3. מה חשוב לך ברכב (מה יותר חשוב: אמינות, בטיחות, תא מטען, מרווח מאחור, חסכון בדלק, אבזור)

 

אני באופן אישי פחות מתחבר אל הפאביה, יש רכבים אוטומטיים הרבה יותר טובים בטווח המחירים שלה (סוזוקי סוויפט, רנו קליאו החדשה).

.We apologise for the inconvenience

פורסם

לפני 3 שנים היא הייתה מכונית טובה ביחס למתחרות. היום, אני לא רואה סיבה טובה להעדיף אותה על המתחרות. מובילות הקבוצה הן הפורד פיאסטה, פיגו 208 ורנו קליאו. לכי להתרשם מכל אחת מהן.

פורסם

אם מדובר על ידני הייתי מוסיף את הקיה ריו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...