Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תסתכל קצת על צי המטוסים של חברות כמו ריאן-אייר ואיזיג'ט. אלה חברות שפעילות 1-2 דגמי מטוסים (כלומר צוותים שמתמחים באותם 1-2 דגמים, שבדרך כלל גם דומים מאוד כמו A319 ו-A320), ומחליפים אותם בתדירות גבוהה, כלומר בדרך כלל מדובר בכלים חדשים למדי וחדישים בהתאם. כשחברה כזו מבצעת הזמנה באירבוס או בואינג היא מזמינה 100-200 חתיכות במכה.

לגבי טורקיש - טסתי אתם לאחרונה לפני כ-16 שנה, אבל קרוב משפחה שהגיע אתם השבוע מקנדה היה מרוצה מאד מהטיסות ומהשירות, ואם תסתכל בשרשורי הנסיעות בפורום תראה די הרבה מחמאות.

דור - היחס של גורמי הביטחון הישראליים לטיסות של אנשי צה"ל לטורקיה ודרך טורקיה תלוי מאוד בתפקידו של הנוסע, יש שיקבלו אישור בלי קושי, אבל מי שיש לו נגיעה כלשהי לנושאים קצת יותר רגישים עלול להתקל במגבלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

TK מצויינים בכל הקשור לשירות, מזון וגם תמחור הכרטיסים אטרקטיבי מאוד לרב. השלילי עליהם הנטיות לאיחורים והנטיות לתקלות טכניות לעיתים קרובות (לאו דווקא דברים קריטיים, אבל בכל זאת לא נעים במיוחד).

 

רבים מחבריי אומנם טסים עימם (כרטיסי עובד) וטוענים כי באיסטנבול נחמד ונעים, אך אותי אישית מרתיע לעצור שם (מעבר לעובדה שאני ממש לא מעוניין לפרנס את ממשלת טורקיה [שהיא המחזיקה העיקרית במניות TK, כאשר 49% הנותרים הם בדרכם לבעלות של LH), כך שאני די מבין אותך. בסופו של דבר, תעשה את השיקולים שלך כמובן.

 

אם תרצה, אוכל לבדוק לך עלות כרטיס טיסה בלופטהנזה (עצירה במינכן / פרנקפורט / דיסלדורף) עם הנחת עובד קלה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יש הבדל גדול מאוד בין easyjet ל-ryanair, והוא לטובת הראשונה. בצע חיפוש קטן ברשת ותראה. באיזיג'ט אטוס בשמחה (אפילו יותר מבחברות "רגילות" כמו baltic (שאני "נהנה" משירותיהם בחודשים האחרונים). בריינאייר - אחשוב פעמיים ואפילו שלוש. המטוסים ישנים יותר, אין תודעת שירות, חיובים הזויים על כל אקסטרה ועוד המון דברים לרעתה. מה שכן, היא לרוב זולה יותר.

RYANAIR מחזיקים צי שלם של בואינג 738. לא פחות ולא יותר - 301 מטוסים!

ע"פ AIRFLEEETS הישן שביניהם נשלח בסוף 2002, והחדש ביותר נשלח בנובמבר 2012.

אני לא יודע מה איתך, בשבילי זה צי ממש מודרני.

 

בהתחשב בעובדה שאלעל משתמשת במטוסים כאלו, ואלעל היא חברה סדירה, והמטוסים שלה יותר ישנים בדגם הזה, אני לא רואה סיבה לתלונות. גם מטוסים חדישים יותר וגם זול יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ראה את ההודע ההראשונה שלי בשרשור הנוכחי. כמובן חפש בחברות סדירות בלבד.

בדוק גם את האפשרות לטוס ל-JFK, בסופו של דבר מדובר ב"צד השני" של העיר ניו יורק, ואם תמצא טיסה יותר נוח או יותר זולה משמעותית יתכן שיהיה עדיף לנסוע קטע זה על פני הקרקע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש מציאות של הרגע האחרון?

מדובר בטיסה רק לאדם אחד עם גמישות גדולה. כלומר, יכול לחכות עם מזוודה עד שיפול משהו טוב.

אני מניח שאין טיסות ישירות מישראל לכל נמל תעופה בארה"ב, לאיפה יש?

אשמח למידע נוסף :)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הסיבה לפסול את טורקיש היא כי אתה לא רוצה לממן את ממשלת טורקיה, סבבה, לגיטימי.

כל סיבה אחרת מצוצה מהאצבע- טסתי איתם (ועם כל עם ישראל) לפני שבועיים,

אתה שומע עברית בשדה יותר מאשר בנתב"ג, גם בקונקשן מאיסטנבול רוב התיירים ישראלים,

טורקיש נהפכה להיות מלכת הקונקשנים מישראל... ובצדק, זו האופציה הכי זולה וטובה בהנחה שאתה לא טס ישיר.

פורסם

טיסות ישירות יש לניויורק (JFK ו-EWR), לוס אנג'לס ופילדלפיה, ויש אפשרות לטיסה ישירה לסן-פרנסיסקו עם נחיתת ביניים בניו יורק. לכל יעד אחר יהיה עליך להחליף מטוס באירופה או בארה"ב, כאשר להחלפה באירופה יש יתרון בגלל הליכי ההגירה המסובכים בכניסה לארה"ב, שעדיף שיתבצעו ביעד הסופי ולא ביעד הביניים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי מושג, אבל תביא בחשבון שהקוים הישירים עמוסים מאד והמתנה לרגע האחרון היא הימור.

כתרגיל הרצתי חיפוש לטיסה מחר. הישירות (אלעל ודלתא) יעלו למעלה מ-$1000, אבל טיסות דרך אירופה יהיו הרבה יתר זולות, עם זמן טיסה סביר (נניח דרך פריס) או מתוח כמסטיק, אבל זול (דרך מוסקווה).

תביא בחשבון שמחיר הטיסות תלוי מאוד בעונה. אני חיפשתי לפני שבוע טיס לחנוכה ומצאתי מחירים זולים מאד. בחאד החיפושים טעיתי והנסתי תאריך מוקדם בחודש, המחירים לאותם מצד עריןם היו כפולים. לכן קשה מאד לייע., במניוחד כאשר אינך מגדיר את תאריך הנסיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...