Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. האם ניתן לחבר לאיזופיקס (מאזדה 3 שנת 2006 ופיאט פונטו גרנדה 2008) שני כסאות בטיחות?

 

יש לי ברכב שני כסאות, אחד צמוד לדלת ימין והשני לדלת שמאל,

אני מעוניין להצמיד אותם כך שיהיהו אחד ליד השני,

זה גם יתן יותר מקום לנוסע נוסף שישב מאחור,

וגם כיסא באמצע מאשר בצד הוא יותר בטיחותי.

 

אני נוהג (תרתי משמע) לחבר את הכיסאות גם ע"י איזופיקס וגם ע"י החגורה,

הבעיה היא שאם הכסאות צמודים, הם צריכים לחלוק את אחד מלולאות האיזופיקס, האם זו בעיה מבחינת עומס/מבחינה בטיחותית?

 

2. מישהו יכול להמליץ על מתקן אחיזה/מעמד לאייפון שאפשר להרכיב ברכבים הנ"ל? (מימין להגה, כך שיהיה נוח לשני הנוסעים מקדימה להסתכל על הצג.

(בעבר מצאתי המלצה למתקן המותאם אישית לפי דגם הרכב, אין לי אותה יותר ולא הספקתי לנסות)

 

תודה!

פורסם

היי,

 

אני משתמש ברכבי גם כן בהתקן האיזופקס.

ההתקנים קיימים בשני המושבים הקרובים יותר לחלונות. לדעתי מבחינה פיזית גם לא יכנסו לך 2 מושבים אחד ליד השני.

אגב, לעניות דעתי בעת עגינה למערכת האיזופקס, מתבטל הצורך לעגן גם באמצעות חגורת בטיחות. תקן אותי אם אני טועה.

 

לגבי מתקן לאייפון, אני תמיד ממליץ לחבריי - Tetrax. תריץ חיפוש, הוא מגיע במספר וריאציות.

ניתן להזמין באיביי בכחצי מחיר מהמחיר שבארץ.

פורסם

עיגון איופיקס אינו מיועד לחיבור של יותר ממושב לתינוק אחד ובאמת שאין צורך בחיבור חגורת בטיחות שמחברים לאיזופיקס

פורסם

לא רק שאין צורך לחבר גם עם חגורה מושב שמחובר על ידי איזופיקס, ממה שקראתי בחוברות של יצרני המושבים (לפחות במושב שאצלי באוטו) יש איסור לחבר עם חגורה מושב שמעוגן לאיזופיקס.

פורסם
לא רק שאין צורך לחבר גם עם חגורה מושב שמחובר על ידי איזופיקס, ממה שקראתי בחוברות של יצרני המושבים (לפחות במושב שאצלי באוטו) יש איסור לחבר עם חגורה מושב שמעוגן לאיזופיקס.

 

מדוע לא לחבר ISOFIX וגם חגורה? מה הבעיה/חסרון?

לא ראיתי בחוברת של הסלקל KeyFix 30 של צ'יקו, ולא בכיסא Britax Boulevard CS שאין לעשות זאת, ולפחות עם לפני מספר שנים מועטות שניהם נחשבים לבטוחים מהמעלה הראשונה, כך שאני מניח שזה אמור להיות מצויין אם אכן אסור.

×
×
  • תוכן חדש...