Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המהירות המותרת בכביש 6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי שהעלו את המהירות ל120 וזה אומר שגם אם נוסעים 130 זה בסדר ? השאלה אם כבר העלו את המהירות .ואם יש מיכמונות או שוטרים כי תמיד בכביש שש יש הרבה שנוסעים150+

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יודע שהמהירות עדיין 110.

10 קמ"ש מעל בדרך כלל לא יעצרו אותך בדרך כלל.

ויש משטרות בכביש שש אבל אין מצלמות מותקנות, אלא רק לייזרים או ממלזים של ניידות.

פורסם

זה שאין בכביש 6 מצלמות קבועות זה מה שמסוכן.

שמע כל הניידות והשוטרים עם הלייזר מדווחים בWAZE ולפי דעתי הם סתם עומדים שם, כי ברגע שאתה נוסע בכביש עם 3 נתיבים ויש רכבים מכל הצדדים שלך והכיוונים גם אם יעצרו אותך על מהירות כל עוד תכחיש את העניין ולא תגיד לשוטר " אתה צודק לא התכוונתי לנסוע על 160 סליחה" כמו מפגר אני מבטיח לך שאתה תמצא הרבה פאשלות שהשוטרים עשו ובבית המשפט תצא זכאי כי אף אחד לא יכול להיות בטוח אם זה באמת הייתה אתה או הרכב שהיה מהנתיב לידך או לפניך או מאחוריך.

הדבר היחידי שאתה צריך לדאוג ממנו זה רכבים חשודים שעומדים בשוליים(תמיד תאט שאתה רואה רכב בשוליים) ושאתה מגיע לכל התחנות דלק בכביש 6 תמיד תאט כי שם השוטרים הכי אוהבים להיות עם מצלמות, חוץ מזה סע חופשי על 150.

פורסם

הפתרון הכי מומלץ היא למצוא קורבן...

 

:)

אני תמיד נדבק יחסית עם שמירה מרחק אחרי מישהו שטס , ואם יש מאזדה שש לבנה צורה ישנה בצד אני עוצר עד ל 90 כאילו אין מחר..מניסיון.

 

בסה"כ רק פעם אחת חטפתי על מהירות בכביש החוף :?

פורסם
אני יודע שהמהירות עדיין 110.

10 קמ"ש מעל בדרך כלל לא יעצרו אותך בדרך כלל.

ויש משטרות בכביש שש אבל אין מצלמות מותקנות, אלא רק לייזרים או ממלזים של ניידות.

 

לייזר וממלז זה אותו הדבר.

נוסף לאקדח הלייזר מתבמעת אכיפה באמצעות מולטונובה 6f,ודבורה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

זה גם לא תופס אם יש רכבים מסביבך בו נגיד שלהשתמש בזה בכביש 6 לא הכי תופס, המכשיר לא כזה מדויק ויש גם את השוטרים בעניין.

אז כל עוד אתה לא מודה בבית המשפט הסיכוי שלך לצאת זכאי מאוד גבוה.

פורסם
זה גם לא תופס אם יש רכבים מסביבך בו נגיד שלהשתמש בזה בכביש 6 לא הכי תופס, המכשיר לא כזה מדויק ויש גם את השוטרים בעניין.

אז כל עוד אתה לא מודה בבית המשפט הסיכוי שלך לצאת זכאי מאוד גבוה.

 

אפקטיבי ביותר.במיוחד בכביש 6.

מחר יתפסו אותך ברמזור אדום/פלאפון/שיכרות, וכו' וכו',מצאת פתרון גאוני"כל עוד אתה לא מודה בבימ"ש הסיכוי לצאת גבוה מאד".

איך לא חשבו על זה קודם??

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
אפקטיבי ביותר.במיוחד בכביש 6.

מחר יתפסו אותך ברמזור אדום/פלאפון/שיכרות, וכו' וכו',מצאת פתרון גאוני"כל עוד אתה לא מודה בבימ"ש הסיכוי לצאת גבוה מאד".

איך לא חשבו על זה קודם??

 

אם הייתה קורא הייתה מבין שברגע יש רכבים מסביבך אף אחד לא יכול להוכיח ב100% שאתה הרכב שנסע מעל המהירות המותרת.

ובדר"כ בכביש 6 אתה מוקף ברכבים מכל הצדדים אז כן על עוד אני לא יגיד לשוטר כמו מפגר שאני מודה שנסעתי על 160 אני מבטיח לך שבבית משפט אני יצא זכאי.

אם אני יהיה בקטע כביש לבד ויתפסו אותי על מהירות לא ממש יהיה לי סיכוי, זה עובד רק אם יש רכבים מסביבך ובדר"כ בכביש 6 אתה מוקף ברכבים.

ואם אתה לא יודע שלא מודים במשהו הסיכוי לצאת זכאי בבית המשפט יותר גבוה.

פורסם

המהירות בכביש 6 נעה סביב 140 או 150.

אצלי יש מצלמה ברכב, כך שאפשר לראות שיש מכוניות, לכן השוטר מוזמן להגיע יחד איתי למשפט ולהתווכח עם צילומים.

פורסם

976AY,

 

עם גישה כזאת אני שמח בשבילך שיש לך עוד רישיון ביד.

 

למיטב זכרוני, כדי לאכוף עם דבורה צריך שהרכב יהיה רחוק מרכבים אחרים במרחק של 50 מטר לכל כיוון. דבר שקורה בלי בעיה בכביש 6. (אולי בקטעים עם המחלפים הגדולים אי אפשר לאכוף, אבל בחלק גדול מהכביש אפשר גם אפשר.)

פורסם
המהירות בכביש 6 נעה סביב 140 או 150.

אצלי יש מצלמה ברכב, כך שאפשר לראות שיש מכוניות, לכן השוטר מוזמן להגיע יחד איתי למשפט ולהתווכח עם צילומים.

 

אני חייב לשאול...אנחנו נוסעים על אותו כביש 6?

בכל פעם שנסעתי בו לצפון ובחזרה עם האוטו, זה היה על 100-110 וזו הייתה המהירות של חלק גדול מה מכוניות מסביבי, עם השאר על ~120-130. נדיר היה לראות מישהו נוסע הרבה יותר מהר מזה. בד"כ X6. :lol:

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
אם הייתה קורא הייתה מבין שברגע יש רכבים מסביבך אף אחד לא יכול להוכיח ב100% שאתה הרכב שנסע מעל המהירות המותרת.

ובדר"כ בכביש 6 אתה מוקף ברכבים מכל הצדדים אז כן על עוד אני לא יגיד לשוטר כמו מפגר שאני מודה שנסעתי על 160 אני מבטיח לך שבבית משפט אני יצא זכאי.

אם אני יהיה בקטע כביש לבד ויתפסו אותי על מהירות לא ממש יהיה לי סיכוי, זה עובד רק אם יש רכבים מסביבך ובדר"כ בכביש 6 אתה מוקף ברכבים.

ואם אתה לא יודע שלא מודים במשהו הסיכוי לצאת זכאי בבית המשפט יותר גבוה.

 

כניראה שמזמן לא נהגת על כביש 6 בשעות הקטנות..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

החוק היבש אומר 110 קמ"ש. עד 120-125 קמ"ש לא יעשו לך כלום.

מהירות ממוצעת נעה בין 120-140 קמ"ש אבל תמיד יש את אלה שזוחלים על 90 קמ"ש.

 

גילוי נאות, בכל הנסיעות שלי בכביש 6 לא ירדתי מ-160 קמ"ש כשהתנועה דלה והתנאים מאפשרים.

שונא גזענים !.


×
×
  • תוכן חדש...