Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה המהירות המותרת בכביש 6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין דבר כזה, 160 לשוטר יש גליוטינה על הדשבורד.

 

גג של הגג זה 135, מותרת 110, אני נוסע כל הזמן 130 (כשאפשר), כמה שנים, והכל בסדר גמור.

יש נסיעות שאני מתפתה ללחוץ עוד לכיוון ה140, אבל זה רק אם באופן נדיר אני מוצא שתיים-שלוש מכוניות שהם בראש שלי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
976AY,

 

עם גישה כזאת אני שמח בשבילך שיש לך עוד רישיון ביד.

 

למיטב זכרוני, כדי לאכוף עם דבורה צריך שהרכב יהיה רחוק מרכבים אחרים במרחק של 50 מטר לכל כיוון. דבר שקורה בלי בעיה בכביש 6. (אולי בקטעים עם המחלפים הגדולים אי אפשר לאכוף, אבל בחלק גדול מהכביש אפשר גם אפשר.)

 

יש לי עוד רישיון כי אני מודע למכשירים שבשימוש של המשטרה ולאמינות שלהם.

ואני יודע טוב מאוד מתי אני יכול לנסוע על 130-160 ומתי אני צריך לנסוע על 90, בו נגיד בקיצור שאם אני יהיה בכביש ריק שאפשר לנסוע בו על 200 קמ"ש אני לא יעבור את ה90, אני נוסע במהירויות גבוהות רק שאני בטוח ב100% שאם עכשיו יש ניידת מאחורי(או מלפני) או סתם שוטר עם ליזר זה בחיים לא יתפוס בבית משפט אם יעצרו אותי ויתנו לי דו"ח על מהירות.

כניראה שמזמן לא נהגת על כביש 6 בשעות הקטנות..

 

תראה שאני נוהג בכביש 6 בדר"כ יש הרבה רכבים(אני נוהג פעם ב...) אולי אתה נוהג שם יותר ממני ובשעות שונות והמצב שם שונה.

אבל זה לא משנה את העובדה לגבי האמצעי אכיפה של המשטרה שלא כאלה מדויקים ואמינים ושאתה מוסיף את השוטרים שמתפעלים אותם לתמונה אז בכלל הם לא אמינים.

פורסם

יש שלטים כאלה עגולים לבנים עם פס אדום מסביב עם מספרים בפנים, המספרים זאת המהירות המותרת :shock:

אגב שים לב שיש קטעים שמהירות פחות ב 110.

בגדול ממה שידוע לי בדרך כלל על 10% מעל לא עוצרים.

פורסם
כניראה שמזמן לא נהגת על כביש 6 בשעות הקטנות..

 

יניב צודק. דווקא בשעות הקטנות אין הרבה מכוניות, ודווקא בשעות הללו אנשים מרגישים בטוח יותר לטוס. זה כמובן לא נכון, ככל שיש פחות מכוניות, הרבה יותר מסוכן להיתפס. דווקא ביום, כשיש יחסית תנועה (וכמעט כולה בימני) הרבה יותר נוח לנסוע במהירות התואמת את תנאי הדרך. בלילה לא עושים את זה בלי ולנטיין.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יש לי עוד רישיון כי אני מודע למכשירים שבשימוש של המשטרה ולאמינות שלהם.

ואני יודע טוב מאוד מתי אני יכול לנסוע על 130-160 ומתי אני צריך לנסוע על 90, בו נגיד בקיצור שאם אני יהיה בכביש ריק שאפשר לנסוע בו על 200 קמ"ש אני לא יעבור את ה90, אני נוסע במהירויות גבוהות רק שאני בטוח ב100% שאם עכשיו יש ניידת מאחורי(או מלפני) או סתם שוטר עם ליזר זה בחיים לא יתפוס בבית משפט אם יעצרו אותי ויתנו לי דו"ח על מהירות.

 

 

תראה שאני נוהג בכביש 6 בדר"כ יש הרבה רכבים(אני נוהג פעם ב...) אולי אתה נוהג שם יותר ממני ובשעות שונות והמצב שם שונה.

אבל זה לא משנה את העובדה לגבי האמצעי אכיפה של המשטרה שלא כאלה מדויקים ואמינים ושאתה מוסיף את השוטרים שמתפעלים אותם לתמונה אז בכלל הם לא אמינים.

 

לא יודע מי אתה ומה אתה, אבל המכשירים אמינים, עוברים בדיקת כיול בתחילה ובסיום הפעלה, בנוסף בדיקת מעבדה חצי שנתית,

בתגובה הקודמת אמרת שאם יש שלוש רכבים אז אי אפשר קשקשוש מוחלט, אפשר למדוד, תאמין לי שאין דבר כזה ללזור רכב ולא לדעת איזה רכב לזרת, רואים בדיוק ובבירור איזה רכב לוזרים,

אל תשמור על עצמך, רק שמור עלינו מפנייך

נסיעה טובה

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם
לא יודע מי אתה ומה אתה, אבל המכשירים אמינים, עוברים בדיקת כיול בתחילה ובסיום הפעלה, בנוסף בדיקת מעבדה חצי שנתית,

בתגובה הקודמת אמרת שאם יש שלוש רכבים אז אי אפשר קשקשוש מוחלט, אפשר למדוד, תאמין לי שאין דבר כזה ללזור רכב ולא לדעת איזה רכב לזרת, רואים בדיוק ובבירור איזה רכב לוזרים,

אל תשמור על עצמך, רק שמור עלינו מפנייך

נסיעה טובה

 

אולי אני לא מסביר את עצמי טוב.

בסדר נגיד שיש שלושה רכבים, תמדוד אין שום בעיה עם זה אחרי זה שנגיע לבית המשפט אתה לא תוכל להגיד ב100% שאני הרכב שמדדת כי היו רכבים לידי.

תזכור ששוטרים מפעילים את המכשירים(שגם ככה לא אמינים ב100%) עכשיו אני יכול לטעון שהשוטר לא מדד אותי אלא את הרכב לידי ואף אחד לא יכול להגיד ב100% שזה לא נכון ופה אנחנו מגיעים לחמת הספק.

ויש עוד נקודה בנוגע לכיול שלך לא תמיד עושים את זה ותאמין לי שעוד לפני שבכלל כיוונו עליך את הלייזר הם עשו 1000 טעויות שאחרי זה יעזרו לך במשפט.

 

בקיצור הבעיה היחידה שיש לרוב האנשים היא שברגע שעוצרים אותם על מהירות הם מודים ופה ניגמר הסיפור.

 

ואם אתה חושב שנהג שנוסע במהירות 130-160 הוא נהג מסוכן אתה כנראה לא מבין כל כך מה אתה אומר.

פורסם
אולי אני לא מסביר את עצמי טוב.

בסדר נגיד שיש שלושה רכבים, תמדוד אין שום בעיה עם זה אחרי זה שנגיע לבית המשפט אתה לא תוכל להגיד ב100% שאני הרכב שמדדת כי היו רכבים לידי.

תזכור ששוטרים מפעילים את המכשירים(שגם ככה לא אמינים ב100%) עכשיו אני יכול לטעון שהשוטר לא מדד אותי אלא את הרכב לידי ואף אחד לא יכול להגיד ב100% שזה לא נכון ופה אנחנו מגיעים לחמת הספק.

ויש עוד נקודה בנוגע לכיול שלך לא תמיד עושים את זה ותאמין לי שעוד לפני שבכלל כיוונו עליך את הלייזר הם עשו 1000 טעויות שאחרי זה יעזרו לך במשפט.

 

בקיצור הבעיה היחידה שיש לרוב האנשים היא שברגע שעוצרים אותם על מהירות הם מודים ופה ניגמר הסיפור.

 

ואם אתה חושב שנהג שנוסע במהירות 130-160 הוא נהג מסוכן אתה כנראה לא מבין כל כך מה אתה אומר.

 

קודם כל אבהיר שאיני רואה במהירות בעיה,כל עוד היא לא מופרזת בהתאם לתנאי הדרך.

מולטונובה 6f מפיקה צילום בו יכולים להיות יותר מרכב אחד במקביל,והיא תדע לסנן מי הרכב ה"ממהר",,הצילום יהיה קביל בבימ"ש,גם לגבי ממלז המגבלה של רכב בודד בכיוון הנסיעה לא מדוייקת..

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
קודם כל אבהיר שאיני רואה במהירות בעיה,כל עוד היא לא מופרזת בהתאם לתנאי הדרך.

מולטונובה 6f מפיקה צילום בו יכולים להיות יותר מרכב אחד במקביל,והיא תדע לסנן מי הרכב ה"ממהר",,הצילום יהיה קביל בבימ"ש,גם לגבי ממלז המגבלה של רכב בודד בכיוון הנסיעה לא מדוייקת..

 

אולי אני לא שמתי לב לדברים שאנשים כתבו, אבל לא דיברתי על מצלמות רק על הדבורה והליזר.

ואין פה על מה להתווכח אם הביאו לך דו"ח מהירות ע"י אחד מהאמצעים האלה בזמן שהיו רכבים מסביבך, ואתה תפעל כמו שצריך בבית המשפט תצא זכאי ב100%.

פורסם

ואין פה על מה להתווכח אם הביאו לך דו"ח מהירות ע"י אחד מהאמצעים האלה בזמן שהיו רכבים מסביבך, ואתה תפעל כמו שצריך בבית המשפט תצא זכאי ב100%.

 

על איזה מהירות נשפטת, ובאיזה מכשיר העבירה לכאורה תועדה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מהירות מותרת - 110 קמ"ש.

מהירות ממוצעת בשעות היום - 110-120 קמ"ש.

מהירות ממוצעת בשעות הלילה - 130-140 קמ"ש.

מהירות ממוצעת בשעות הלילה ל-BMW X5 - בגבולות הסקאלה.

מהירות מומלצת - מה שליבך מרגיש.

בהצלחה.

פורסם

ממליץ לא להמליץ לנהגים לנסוע במהירות "כאות נפשם." נכון שחלקנו מבינים בצורה מושכלת שאין בכך סכנה כלשהי, אך יש להבין כי לחלק מהקוראים (ואי אפשר לשלוט על קהל הקוראים באינטרנט) הדבר יעביר מסר לא נכון. כי אם לא צריך לציית למגבלת המהירות פה ושם, אז אולי גם לא צריך לציית לקו העצירה או לרמזור פה ושם?

 

אני לא אומר שזה מה שייקרה, אבל זה בהחלט יכול לקרות אם נעודד נהיגה שכזו. אפילו שנהג אחר כאן יקבל שלילה או אפילו רק קנס כבד בגלל העצה הזו - ודיינו. זריקת מספרים של מהירותכם הממוצעת בכביש 6 נוסח "לא יורד מ-130" לדעתי יש לשמור לארבע עיניים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
יש לי עוד רישיון כי אני מודע למכשירים שבשימוש של המשטרה ולאמינות שלהם.

ואני יודע טוב מאוד מתי אני יכול לנסוע על 130-160 ומתי אני צריך לנסוע על 90, בו נגיד בקיצור שאם אני יהיה בכביש ריק שאפשר לנסוע בו על 200 קמ"ש אני לא יעבור את ה90, אני נוסע במהירויות גבוהות רק שאני בטוח ב100% שאם עכשיו יש ניידת מאחורי(או מלפני) או סתם שוטר עם ליזר זה בחיים לא יתפוס בבית משפט אם יעצרו אותי ויתנו לי דו"ח על מהירות.

 

 

תראה שאני נוהג בכביש 6 בדר"כ יש הרבה רכבים(אני נוהג פעם ב...) אולי אתה נוהג שם יותר ממני ובשעות שונות והמצב שם שונה.

אבל זה לא משנה את העובדה לגבי האמצעי אכיפה של המשטרה שלא כאלה מדויקים ואמינים ושאתה מוסיף את השוטרים שמתפעלים אותם לתמונה אז בכלל הם לא אמינים.

 

אם אתה מחכה להיות בטוח ב100% סימן שאתה לא עובר קמש אחד מעל מה שהשלט מורה.

קרה לי יום אחד שנסעתי בכביש, חושך מוחלט, בדרך לשום מקום (בסיס צבאי, בשעות הלילה יש פעם בשעה רכב על הכביש), חשבתי שאני חכם (אמרתי, אין הגיון שתיהיה פה ניידת, אז נעלה קצת את המהירות), אחרי כמה דקות שהייתי מעל המותרת (מותר 70), אני רואה אורות של רכב בשוליים, ישר אני מאט למותרת, ואני שם לב שיש ניידת תנועה ורכב אזרחי שהיא עצרה.

מאז אם אני לא מכיר את הכביש בע"פ אני לא עובר מעל ה10% מעל המותרת.

 

אין לי זמן וכסף מיותרים לקנסות, גם המהירות לא מקצרת כלום. (בדיון אחר רשמתי שאני מעלה מהירות מעלה המותרת מסיבה אחת, שיעמום שגורם לעייפות מתישה, לא לעייפות שאני עליתי איתה להגה).

פורסם
אולי אני לא שמתי לב לדברים שאנשים כתבו, אבל לא דיברתי על מצלמות רק על הדבורה והליזר.

ואין פה על מה להתווכח אם הביאו לך דו"ח מהירות ע"י אחד מהאמצעים האלה בזמן שהיו רכבים מסביבך, ואתה תפעל כמו שצריך בבית המשפט תצא זכאי ב100%.

 

אתה נותן לאנשים עצות שגויות (וזה עוד נאמר בעדינות), וחבל...

 

עם הלייזר אפשר להביא לך דו"ח גם אם יש רכבים מסביבך, ואם השוטר עשה הכל כראוי אז הסיכוי שלך לצאת זכאי הוא נמוך מאוד, ולא משנה אם אתה מודה או לא מודה בבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...