Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה חייב לספר לו על זה (ולכל מי שהיה משאיל לך רכב), לדעתי אפילו היה כדאי להתקשר אליו באותו הרגע.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מצטרף לאלה שאומרים לך לספר לאבא שלך.

בסך הכל כולנו בני אדם ודברים כאלה קורים. אני בטוח שאין נהג חדש/צעיר שלא דפק משהו באוטו של ההורים. ההורים לקחו בחשבון שדברים כאלה יכולים לקרות עוד ברגע שהם מסרו לך את המפתחות.

אתה לא יצאת מטומטם מהסיטואציה,אבל אתה תצא מטומטם אם לא תספר והוא יגלה את זה לבדו. השריטה הזו היא סתם שריטה קטנה יחסית, אני חושב שאין לך מה לדאוג יותר מדי (ועוד אתה אומר שיש עוד כמה שריטות על האוטו...).

 

אני אומר שתדבר איתו כמו גבר אל גבר (בן לאבא) אפילו שזה קשה, הוא יבין אותך.

שיהיה בהצלחה! :wink:

פורסם

אמנם כבר קיבלת פה את העצה הכי טובה, אבל אני אגיב גם כדי לחזק.

 

פשוט תגיד לו.

 

"אבא, אני מצטער, אבל שפשפתי קצת את הפגוש ברכב."

 

הוא ישאל אותך מה קרה, אתה תסביר לו, תראה לו את התמונות, וכנראה שהוא יגיד לך "טוב נו, עוד שריטה..."

 

רוצה להרגיש שלם עם עצמך ולשלם? למרות שאני די בטוח שהוא לא ייקח ממך כסף כי לפי המשכורת שציינת אתה נראה לי חייל, תציע לו.

 

אבל בכל מקרה, תספר לו! אני לא אבא בעצמי, אבל אני מאמין, ואולי יעידו פה אבות, שאבא יעדיף שהבן שלו ירגיש שהוא יכול לספר לאבא שלו גם דברים לא נעימים מבלי לפחד מאשר להיכנס לבלאגנים של תיקונים, כסף, וכו'.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני רוצה לחדד את מה שאמרו.. האמת הרבה יותר חשובה מהכסף.

גם אם תשלם זה לא ירד לך מהלב!

עצם זה שתספר ותיקח אחריות תוציא אותך בצורה טובה פי כמה מונים מאשר הוא יראה ואולי יניח שזה אתה או מישהו אחר שמשתמש ברכב.

 

הייתה לי ידידה בעבר שעשתה שיפשוף עם הרכב בזמן שהוריה שהו בחו"ל ותיקנה את זה לפני שחזרו, כאילו כלום לא קרה...

זה ישב לה על הלב ובסוף סיפרה את כל הסיפור בכל מקרה.

 

האמת תשחרר אותך לחופשי... ;)

דברים שרואים מכאן לא רואים משם - תן לאביך להחליט מה לעשות!

פורסם

1+ לספר. השקר הכי טוב זה האמת. שמור את הכסף לבילוי או פנק את אביך במתנה נחמדה לחג/יום הולדת 200 ש״ח זה תקציב נחמד שיכול להשב לו אושר אם יגיע ארוז כמתנה (;

 

וטנדר של ערבים לא תמיד של ערבים, פה אתה גולש לגזענות.

אמיתי לגמרי,כל פעם שאני נתקל במגננות מהסוג הזה אני שואל את עצמי ״מעניין אם היה פורום בשם ״סיירה פורום״ והיה משתמש המתבטא באופן זהה ,אם היה מישהו מתקומם ומתקן אותו כך ומגונן על היהודי״.

ואני לא גזעני.

פורסם

הדרך הכי טובה לבדוק אם אתה גזען או לא? תהפוך את האמרה לגזע שלך ותראה אם זה עדיין לא מעליב.

 

טנדר יהודונים. איך זה נשמע?

פורסם

אם אתה לא רוצה לומר לו את האמת- אתה תמיד יכול להגיד את מה שקלארקסון אמר לאוויס על השיפשוף שהטרקטור עשה לטויוטה שלו בעונה האחרונה- איזה טרקטור משוגע נסעה 100 קמ"ש מולי וניכנס בי :-) (מצחיק רק למי שראה את הקטע LOL).

 

אבל האמת בין אבא לבן שווה יותר מכל הכסף שתשים!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לך מזל שלא נתקלת בטנדר גרוזיני או קווקזי רחמנא ליצלן :shock:

 

אגב, אי שם ב2005 ניסיתי להסתיר מאבא שלי את מה שעשיתי לאוטו שלו אבל לא כל כך הלך לי.

מסתבר שקשה מאוד להסתיר את העובדה שהרכב התקפל כמו בננה והושבת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

מצטרף לכל הדעות לגבי הלספר.

היום אחרי שעברתי הרבה דברים בחיים עם ההורים, ועם הסתכלות בוגרת יותר - אני מבין שהורה רק רוצה שלילד שלו יהיה טוב. הוא לא רוצה ממנו שיתקן נזקים שהוא עשה והוא לא רוצה ממנו כסף.

אם שפשפת את הרכב, וגם ככה יש עוד המון שריטות (וגם אם אין), זה לא יזיז לאבא שלך, הוא רק ישאל אם אתה בסדר ולא קרה לך כלום.

 

אתה רוצה לעשות משהו בשביל אבא שלך? תעזור לאמא שלך עם הקניות, תנקה את החדר שלך ואת הבית, תלמד אותו על האינטרנט אם הוא מתקשה. זה יקל עליו ויעשה לו טוב שאתה עוזר הרבה יותר מאשר עוד 200 שקל בארנק שגם ככה אחר כך תלווה ממנו כי המשכורת הצבאית שלך לא מספיקה לך.

 

כל זאת בהנחה שההורים שלך הורים סטנדרטים לחלוטין (חס וחלילה לא להעליב), אבל כבר נתקלתי בהורים שכל כך אובססיבים לגבי הרכב שלהם שכל סימן הכי קטן הם שמים לב.

 

לרוב ההורים שבאמת אוהבים את הילדים שלהם, כל מה שישנה להם זה שאתה בסדר ולא קרה לך כלום.

פורסם
http://s21.postimg.org/ao3iplenr/mazda2.gif

לתקן את זה עלה לי 1500 כולל מע"מ. וגם זה אחרי "סקר שוק" (של כמה פחחים) והרבה שימוש במילת הקסם, "כפרה עליך".

 

אכן המחירים בדרך כלל שערורייתים. אבל לא חסרים פחחים טובים בכפרים (למשל בברטעה) שלוקחים על כזה דבר 200 שקל, ולא תראה ממש הבדל.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

×
×
  • תוכן חדש...